Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 27/04/2024, 16:11:05

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Opiskelu ja ammatinvalinta II  (Luettu 47797 kertaa)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #80 : 15/12/2009, 02:20:39 »
Tuskaa... mulla alkaa viimeinen (?) kevät sosionomin opintoja, mutta aika raakaa, kun työn ohessa opiskelevan pitäs olla koulussa joka päivä noin kuus tuntia  ::) Töissäki mainitsin asiasta, mutta v-tuttaa ihan sikana jos tähän kaatuu mun valmistuminen. En tosiaankaan voi olla noin paljon pois töistä  :-[ Toivottavasti kurssien opettajat on tooosi joustavia ...

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #81 : 15/12/2009, 13:38:05 »
^olisko mahdollista vielä jatkaa ensi syksyyn? Jos sillä tavalla saisi vähän kevyemmin opiskeltua. Tietysti tylsää kun valmistuminen siirtyy, mutta ei ainakaan kaatuisi valmistuminen kokonaan.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #82 : 16/12/2009, 15:47:04 »
Jaaa opiskelut tältä syksyltä ohi!! :D Perjantaina vielä markkinoimana koulua ja maanantaina yks tapaaminen kv-porukan kanssa!!

Kiva kun meille tulee taas uusia vaihtereita. Surku sanoa heipat nykyisille, mut silti kiva taas saada uusia ihmisiä iloksemme! Kaiken lisäksi, tämä on paras vuosi koskaan Tekniikan vaihtareiden suhteen, nimittäin määrällisesti ei ole ollut noin montaa vaihtaria vielä ikinä!! Syksyn vaihtareistakin 2 jatkaa vielä kevään! :D
Ad astra per aspera!




Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #83 : 16/12/2009, 20:03:56 »
^olisko mahdollista vielä jatkaa ensi syksyyn? Jos sillä tavalla saisi vähän kevyemmin opiskeltua. Tietysti tylsää kun valmistuminen siirtyy, mutta ei ainakaan kaatuisi valmistuminen kokonaan.
no kun ei oo  ::) mulle annettiin viimonen armonaika heinäkuuhun saakka  :-X

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #84 : 17/12/2009, 10:22:44 »
^Kokemuksesta voin sanoa, että tulee olemaan rankkaa, mutta onnistuu kyllä. Eikö opiskelujen loppuunsaattaminen olis kuitenkin aika tärkeää, ettei ole mennyt monta vuotta opiskelua ihan hukkaan? Tsemppiä Susakarolle!
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #85 : 19/12/2009, 17:11:52 »
^tottakai, mutta en mä voi sen takia töitä lopettaa... eli riippuu nyt siitä, miten joustavia ovat kyseisten aineiden opettajat...

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #86 : 19/12/2009, 19:22:54 »
^tottakai, mutta en mä voi sen takia töitä lopettaa... eli riippuu nyt siitä, miten joustavia ovat kyseisten aineiden opettajat...

Eikö teillä töissä voi joustaa myös? Vähän molemmista?
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #87 : 19/12/2009, 20:10:14 »
^kyllä ne joustaa aika paljonkin :)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #88 : 15/04/2010, 20:28:34 »
 :D Aika hauskaa, että tässä ketjussa edelliset viestit on just mun tuskailuja kuinka saan suoritettua kaikki opinnot ja työt tänä keväänä NOH !  ;D

Tänään oli koko tutkinnon viimeinen tentti !!

Täydet päivät ja viikonloput on olleet koko kevään ajan, mutta nyt odottelen tuloksia kahdesta tentistä ja teen loppuun tuon harjoittelun. Loppu häämöttää ihan oikeasti   :o :hello2:

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #89 : 15/04/2010, 20:58:48 »
Susakarolle onnittelut!!  :D

Mulla jäljellä vielä 3 tenttiä, mutta tähän mennessä mennyt hyvin! Tentit on läpi, vaikkei arvosanat nyt oo mitään kehuttavia. Tänään palautin viimeiset Autocad piirustukset opettajalle ja tein viimeisen labratehtävän ryhmäni kanssa!! :D

Mutta jotta koulusta en heti pääsis eroon, niin aion kesällä suorittaa ainoon pakollisen Ruotsin kurssin, mitä meillä on.  ;D Kestää toukokuun alusta juhannukseen. Niin aattelin, et nyt ehkä riittäis energia siihen lukemiseen myöskin, kun ei oo muuta koulutouhua.
« Viimeksi muokattu: 15/04/2010, 21:00:43 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!