Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 17:36:58

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Opiskelu ja ammatinvalinta II  (Luettu 45008 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #30 : 22/07/2009, 00:13:53 »
Oi ihana koulu, ala jo!!

Äsken pakersin HOPSin kuntoon, että näyttää opinnot hyvälle! Siis tulevat. Niin mielenkiintoiselle, et voisin heti mennä kouluun. ;D

Taitaa kyllä venyä 5-vuotisiksi väkisinkin nää opintoni... ellen keksi keinoa saada yhtä moduulia tiivistettyä näihin pariin vuoteen. Muuten jäis 2 kurssia sinne viimiselle vuodelle..  ::)
Ad astra per aspera!




Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #31 : 23/07/2009, 10:25:20 »
Oi ihana koulu, ala jo!!

Mulla vähän samat fiilikset  :D

(lähden pitkästä aikaa jatkamaan sosionomin tutkintoa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #32 : 23/07/2009, 22:45:42 »
Oi ihana koulu, ala jo!!

Mulla vähän samat fiilikset  :D

(lähden pitkästä aikaa jatkamaan sosionomin tutkintoa)
Onnea opiskelujen jatkumiselle! :D
Ad astra per aspera!




Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #33 : 24/07/2009, 11:54:16 »
Oi ihana koulu, ala jo!!

Mulla vähän samat fiilikset  :D

(lähden pitkästä aikaa jatkamaan sosionomin tutkintoa)
Hieno homma että meinaat jatkaa opintojasi! :respekt:

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #34 : 25/07/2009, 11:35:21 »
^kiitos kiitos, toivottavasti tilanne ei ole ihan katastrofaalinen kun pääsen elokuulla opinto-ohjaajan puheille  :-[ Lähinnä arvelluttaa se paljonko opintoaikaa on vielä jäljellä

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #35 : 08/08/2009, 09:37:20 »
^jo selkis, eli mulla on ihan oikea yksi kausi käyttämättä  :D eli ilmoittauduin jo syksyksi läsnäolevaksi ja kahlaan kyllä kaikki kurssit mitä mahdollista. Työjärjestyksiä ei ole vielä julkaistu, mutta näyttäisi siltä ettei suuntaavia järjestetä vasta kun keväällä  :-\ Täytyy siis käydä nyt kaikki muut, eli lähinnä harjoittelut ja yksi ea-kurssi  :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #36 : 19/08/2009, 11:17:51 »
Ei nyt mene ihan putkeen tälläkään saralla. Kursseja mahdollisuus ottaa kovin vähän tänä syksynä... :-\ Pahimmassa tapauksessa 2-3 kurssia saan kasaan, ja sehän tarkottaa etten voi edes nostaa opintotukea koko syksyä... Ja se taasen tarkoittaa et ikävä kyllä voin joutua pyytämään lisää siivoushommia syksyksi... :-\
Ad astra per aspera!




luna

  • Vieras
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #37 : 20/08/2009, 05:13:48 »
Yksi AMK opiskelija täällä hei. Tosin enää 3 ja ½ kuukautta jäljellä ja sitten pitäisi valmistua. Ei oo kauheesti, mutta ei huvittaisi yhtään palata koulunpenkille töistä. Hmm.. Iteasiassa kun tarkemmin mietin, niin eihän mulla oo "teoriaopetusta" kuin ehkä 1½ kk, kun olen syventämässä itseäni harjoittelussa 8vk. Tosin opinnäytetyötä pukkaa ihan liikaa, ja ruotsia ja hallintoa, ja ja...  :P Ehkä tässä pystyy valmistumaan ihan ajallaan.  :laughing1: Se hyvä puoli tässä rt-leskeydessä on, että ainakin opintoihin on aikaa keskittyä yllin kyllin.  Se vaan, että miten sen ajan saisi käytetyttyä oikeasti opiskeluun eikä vaan haaveiluun tai hengailuun. :hiding:

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #38 : 20/08/2009, 17:25:55 »
^millä alalla?


Mulle oli tänä syksynä tarjolla yks harjoittelun suoritus, matematiikan, laadunhallinnan, monikulttuurisuuden ja ensiavun kurssit joten ne passaa iha hyvin  :D (sosionomin tutkinnosta)

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Opiskelu ja ammatinvalinta II
« Vastaus #39 : 22/08/2009, 08:29:15 »
Manaan alimpaan helvettiin Itä-Suomen yliopiston. Nyt kun muututaan siihen hässäkkään, kaikki tälle syksylle suunnitelemani kurssit on hävinneet ja pitäisi valita uudet tilalle. Tein sitten uuden HOPSin että varmistan sillä etten suorita mitään väärää/turhaa. No, meidän laitokselta ei löydy ketään joka uskaltaisi (?)/voisi sen HOPSin hyväksyä. Se on maannut jo kaksi viikkoa assarin/amanuessin sähköpostissa ja pyynnöistä huolimatta en saa sitä hyväksyttynä takaisin.

Minä en suostu aloittamaan opintojen suorittamista tänä syksynä, jos mulla ei ole hyväksyttyä HOPSia. Tilanteessa jossa kukaan ei tiedä mistään mitään eikä ainakaan ota mistään vastuuta minä haluan kirjallisena ja allekirjoitettuna HOPSin jotta tiedän että suorittamani kurssit oikeasti vievät opintojani eteenpäin!