Yleiset > Asian vierestä

Parasta kesässä...

<< < (3/25) > >>

zatu:
On antanut odottaa itseään se lämmin aurinkoinen iltapäivä, jolloin istutaan terassilaivalla hyvässä seurassa huurteinen kourassa, katsellaan mukavaa jokimaisemaa ja nautitaan kuumuudesta. Ei terassi nyt kesän pääasia ole, mutta pitäisihän sitä sentään muutaman kerran päästä.

Mutta ensi viikolla varmasti, pääsee mieskin nauttimaan suomikesänvietosta.  8)

Sundancer:
Kunnon lomasäät  8) Aurinkoa ja lämmintä, hiekkaranta, kalliot, merituuli, jäätelö, kylmä siideri -  ja aikaa nauttia tuosta kaikesta täysin rinnoin. Töissä ehtii olla kun sataa  ::)  ;D  

Sundancer:

--- Lainaus ---

Olisi kyllä ihanaa joskus olla pidempikin aika muualla... ehkäpä jonakin päivänä pääsemme sukulaisiin Perthiin Australiaan...  ;)
--- Lainaus päättyy ---

Mä oon ihan kade mun siskolle. Se on menossa jouluna miehensä kanssa Suurille Valliriutoille SUKELTAMAAN. Mä päätin kanssa käydä laitesukelluskurssin. Jos joskus olis rahaa tarpeeksi ja hyvää seuraa niin lähtis kans...

minttukoo:

--- Lainaus ---
Mä oon ihan kade mun siskolle. Se on menossa jouluna miehensä kanssa Suurille Valliriutoille SUKELTAMAAN. Mä päätin kanssa käydä laitesukelluskurssin. Jos joskus olis rahaa tarpeeksi ja hyvää seuraa niin lähtis kans...
--- Lainaus päättyy ---


Tää on kyllä kateellinen kans! Mun yks haave on päästä juuri tonne Suurille valliriutoille sukeltamaan. Ehkä vielä joku päivä :)

zatu:
Lämpö on kyllä aika ykkönen. Nyt sen huomaa, kun viikon verran sai nauttia helteistä. Suomen kesä on kyllä hieno, mutta mukava on lomaa viettää ulkomaillakin.. Jonnekin lämpöiseen voisi lähteä vapaaehtoisesti.  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta