Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 14/05/2024, 03:34:19

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Esittelyt  (Luettu 112476 kertaa)

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Esittelyt
« Vastaus #70 : 28/11/2005, 22:13:54 »
Elikkäs....
*Heidi
*23 vuotta
*Asustelen ylivieskassa
* Ammatiltani olen lähihoitaja ja tällä hetkellä opiskelen sairaanhoitajaksi ja joku päivä vielä terkkariksi,eli täälläkin yksi hoitsu ;D
*Kulta lälhti kosovoon toukokuussa 2005 ja takasin se tulee 2006 toukokuussa
*Lapsia ei ole eikä edes lemmikkiä :(
*Intohimona tanssiminen,etenkin humppaaminen :D ;)



Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Esittelyt
« Vastaus #71 : 29/11/2005, 20:32:35 »
Minä virkaintoinen siirsin tanssikirjoituksenne osuvamman otsikon (tanssiminen/tanssi) alle! :)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Re: Esittelyt
« Vastaus #72 : 18/12/2005, 14:07:12 »
Täällä uus rt-lesk ilmoittautuu mukaan..

Alisa 27 vee, 3 kk ikäisen tytön äiti Turusta.Ammatiltani olen sairaanhoitaja, mutta nyt äitiyslomalla.Meijän iskä lähti Kosovoon 11/05 ja palaa 5/06, on camp Victoriassa.

Kauhea ikävä sitä, vaikka päivittäin soitellaankin toisillemme..tulee ekalle lomalle 28.12.05  :).


Ela

  • Vieras
Re: Esittelyt
« Vastaus #73 : 04/01/2006, 18:44:41 »
Ilmoittaudun minäkin...

- Elisa, 23v.
- Ammatiltani vaatetusalan artesaani (just valmistuin :))
- Muutin juuri Turkuun ja olen töissä morsiuspukuliikkeessä
- Sulhasen kanssa kihlauduimme jouluna ja hän lähtee Afganistaniin 30.1. Ei vielä tiedä, kuinka pitkä pesti on. Helmikuussa on häät, että toivottavasti sinne ehtisi.

Kysykää toki, jos on jotain mitä täytyy ehdottomasti saada tietää ;D

Susa

  • Vieras
Re: Esittelyt
« Vastaus #74 : 04/01/2006, 21:09:14 »
Täällä uus/vanha leski ilmoittautuu myös, eli nimeltään Hannele ikää 37 v. ja Lapualla asustellaan. Reissuja meillä takana 3 kpl 1989-1990 Golan, 2000-2001 Kosovo ja 05/04-11/04 Kosovo ja jälleen hakemus käsittelyssä. Eri asia pääseekö mies enää lähtemään kun yritystämme ei voi yksin pyörittää ( koirahoitola ja muita pieneläimiä sekä puualan alihankintahommia) :rotf:
Harrastuksiin kuuluu koirat ( omia 6 kpl ) ::) lapinkoiria 4 ja tiibetinspanieli ja chichuahua + 2 koiraksi itseään luulevaa kissaa ;D muihin harrastuksiin ei aikaa ole ;)  Mieheni kanssa ollaan yhdessä oltu vuodesta -87  eli pian 20 v ja hyvin on reissut kestetty :bs:

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Esittelyt
« Vastaus #75 : 04/01/2006, 22:32:42 »
- Sulhasen kanssa kihlauduimme jouluna ja hän lähtee Afganistaniin 30.1. Ei vielä tiedä, kuinka pitkä pesti on.


Tervetuloa porukkaan! :) Siis lähteekö miehesi koulutukseen vai ihan Afgoihin asti 30. pvä? Meillä odotellaan koulutukseen lähtöä 30.1. ja alueelle sitten 13.2.
-memento vivere-

Kisu

  • Vieras
Re: Esittelyt
« Vastaus #76 : 05/01/2006, 14:18:21 »
Tervetuloa kaikille uusille jäsenille!!  :hello:

Teitä onkin tullut hirmu joukko miun ollessani pojan kanssa lomareissulla..

everevil

  • Vieras
Re: Esittelyt
« Vastaus #77 : 09/01/2006, 13:02:49 »
Tervetuloa myös täältä uudeltamaalta, toivottelee yks linjoille palannut sawolaanen  :D

ErjaL

  • Vieras
Re: Esittelyt
« Vastaus #78 : 21/01/2006, 21:38:03 »
Hei! Täällä  rovaniemeläinen RT-leski iloittautuu joukkoonne. Olen vuosimallia -73 ja kahden lapsen äiti Vili 4vuotta ja Elina 3 vuotta. Aina silloin tällöin olen käynyt lukemassa näillä sivuilla ja nyt sitten päätin ilmoittautua mukaan.  :)  Mieheni on tällähetkellä Kosovossa, tätä ennen ollut Eritreassa, Libanonissa ja Makedoniassa  :P. Esikoisemme olikin Libanoniin lähdön viimeinen pamaus....olihan se tietenkin kurjaa odottaa vauvaa ihan yksin, mutta opiskelut oli loppusuoralla ja aloitin samalla uuden työn joten aika meni nopeasti. Valmistuin sosionomiksi v 2000 ja vauva kasvoi innolla masussani silloin. Vili oli 7kuukautta kun mieheni tuli kotiin. Seuraavalle reissulle Eritreaan hän lähti kun Elina oli vasta 1 vuotta ja Vili 2vuotta....se oli kamala vuosi. Ihme että selvisin hengissa. Tämä reissu on alkanut muuten mukavasti, mutta meille tuli vesivahinko ja mulla puhkesi astma... ettei vaan liian helpolla pääsisi  ;D Ai niin mä olen nyt lastentarhan opettajan tehtävissä, joten mukavaa kun saa työkseen leikkiä niin uni tulee iltaisin helposti eikä ehdi pohtia kokoajan ikävää. Lasten ikävä tietenkin on kurjaa, vaikka mieheni soittaakin melkein joka päivä.

 

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Esittelyt
« Vastaus #79 : 21/01/2006, 23:26:39 »
Hei! Täällä  rovaniemeläinen RT-leski iloittautuu joukkoonne. Olen vuosimallia -73 ja kahden lapsen äiti Vili 4vuotta ja Elina 3 vuotta. Aina silloin tällöin olen käynyt lukemassa näillä sivuilla ja nyt sitten päätin ilmoittautua mukaan.  :)  Mieheni on tällähetkellä Kosovossa, tätä ennen ollut Eritreassa, Libanonissa ja Makedoniassa  :P. Esikoisemme olikin Libanoniin lähdön viimeinen pamaus....olihan se tietenkin kurjaa odottaa vauvaa ihan yksin, mutta opiskelut oli loppusuoralla ja aloitin samalla uuden työn joten aika meni nopeasti. Valmistuin sosionomiksi v 2000 ja vauva kasvoi innolla masussani silloin. Vili oli 7kuukautta kun mieheni tuli kotiin. Seuraavalle reissulle Eritreaan hän lähti kun Elina oli vasta 1 vuotta ja Vili 2vuotta....se oli kamala vuosi. Ihme että selvisin hengissa. Tämä reissu on alkanut muuten mukavasti, mutta meille tuli vesivahinko ja mulla puhkesi astma... ettei vaan liian helpolla pääsisi  ;D Ai niin mä olen nyt lastentarhan opettajan tehtävissä, joten mukavaa kun saa työkseen leikkiä niin uni tulee iltaisin helposti eikä ehdi pohtia kokoajan ikävää. Lasten ikävä tietenkin on kurjaa, vaikka mieheni soittaakin melkein joka päivä.

 

Erjalle tervetuloa!

Täällä kans sosionomi, joka maanantaina aloittaa lastentarhanopettajana  :)
Fear never fixed anything.