Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 03/05/2024, 06:57:21

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Asioita, joita kannattaa ottaa huomioon  (Luettu 45062 kertaa)

Poissa miranda

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2327
    • unifil 04/99-05/00,kfor 05/07-11/08
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #190 : 27/08/2008, 19:23:00 »
miehen pitää olla se tiiliseinä, johon voi turvata.

Tää on niin totta, ilman miehenin 100%  tukea en olisi pärjännyt... (Olen jopa luvannut että en itke, koska silloin (hänen mielestä...) hän olisi pakko tulla kotiin  ::) ) Ja viimeiksi eilen hän kysyi jos pärjään ja sanoi että hän tulee heti kotiin jos minulta tuntuu että en pärjää..  :love4: Pärjään, meillä on enää 10v + 2v lomaa jäljellä!! Eli kyllä jopa 18kk loppuu joskus...)

Jos muistan oiken sain jo ennen lähtöä enempi info kun olisin tarvinnut, mutta toisaltaan olimme jo silloin odottanut lähtöä aika monta vuotta, paperit laitettiin sisälle jo 2001 mutta PV ei antanut lupa aiemmin  :BangHead: Ja tiedän että jos olisin sanonut että hän jää kotiin hän olisi jäänyt, mutta toisaltaan tiesin kuinka paljon hän tätä halusi...

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #191 : 01/10/2008, 15:20:00 »
Lisää mieltä askarruttavia asioita? Kysykää vanhoilta Rt-leskiltä. ;D
-memento vivere-

Poissa mussu

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 435
  • KFOR 05/07-05/08
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #192 : 01/10/2008, 19:45:32 »
Jotenkin tekis mieli painottaa, että älkää hukatko vähiä lomapäiviänne sukulaisten kestitsemiseen. Tai kaikkien kavereiden. Todella turhauttavaa kahvitella anoppien ja mummujen kans, ja kuunnella taivastelua, kun haluais vain olla kahden ja jossain aivan muualla. Kyse on vain puolesta vuodesta. Valokuvia voi äityleille näyttää sit kun parisuhde on pidetty kunnossa reissun ajan ja keskitytty olennaiseen. Kotiasiat kuntoon.


Tää pitää kyllä paikkaansa. Meillä kaikki kaverit kyllä ymmärsi että halutaan olla ihan kahdestaan. Toki kyllä niittenki kanssa välillä vietettiin aikaa. Vanhemmat ei sitten niinkään ymmärtäny. Joka ikisillä lomilla piti käydä anopilla kylässä. Syy oli se että "kyllä äidin pitää nähdä joka kerta oma poikansa". Ja näistä vanhempien luona kyläilyistä meillä myös riideltiin joka lomilla. Joten näin jälkiviisaana olisin käyttänyt senkin ajan jotenkin muuten ja panostanut parisuhteeseen. Ja siihen yhteiseen aikaan.

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #193 : 01/10/2008, 19:51:49 »
Mä oon kanssa tosta samaa mieltä, kaikki "turhat" kyläilyt pois. Meillä luojan kiitos vanhemmat on sen tajunnut, me ei olla käyty koko tämän vuoden aikana miehen vanhempien luona. Ollaan kyllä sanottu että meille saa tulla kylään, mutta me ei tulla sillä viikko on liian lyhyt eikä mun mies edes suostu lähtemään mihinkään kauas kyläilemään. Eriasia ois jos hänenkin vanhemmat asuis samalla paikkakunnalla.

Poissa miranda

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2327
    • unifil 04/99-05/00,kfor 05/07-11/08
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #194 : 01/10/2008, 20:42:43 »
"Joka ikisillä lomilla piti käydä anopilla kylässä."


Valitettavasti totta meilläkin  :-X Eikä auta että mies on ainut lapsi  :BangHead:

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #195 : 01/10/2008, 20:48:43 »
Puhumalla asiat selvii ja sukulaistenkin, myös anoppien, ois parasta vaan uskoa, et aina ei välttämättä lomilla nappaa lähtee moikkaamaan sukulaisia.

Viisaampi on tehdä sukulaistenkin kanssa heti pelisäännöt selviks... Meil mies ilmotti, et kutsutaan kylään, jos kutsutaan, muuten ei lomilla oo asiaa meille. Hyvin toimi.
Ad astra per aspera!




Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #196 : 01/10/2008, 21:33:56 »
"Joka ikisillä lomilla piti käydä anopilla kylässä."

Niin meidänkin, mutta eipä siitä kertaakaan riidelty -ihan mielelläni lähdin mukaan. Tosin asuvat suhteellisen lähellä, että sen puolesta ei tarvinnut mihinkään kauas reissata. Siihen en olis suostunut.
Muuten sitten yritettiin pyhittää lomat yhdessä oloon. Tai ainakin mulla näin jälkikäteen on sellanen muistikuva ;D

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #197 : 01/10/2008, 21:37:51 »
Asioita joita pitää ottaa huomioon:
tekstarit on NIIN helppo ymmärtää väärin ja vetää kaikenmaailman johtopäätöksiä muutamasta lauseesta. Muistan ainakin itse tuijottaneeni kännykkää ja miettineeni, että mitä tää nyt tarkoittaa kun tässä ei ole perässä hymiötä tai mitäs tää on kun on kolme pistettä ;D
Eli jos jokin vaivaa, niin keskustelu on paras ensiapu.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #198 : 01/10/2008, 21:41:02 »
tekstarit on NIIN helppo ymmärtää väärin ja vetää kaikenmaailman johtopäätöksiä muutamasta lauseesta.

Tämä on totta ja pätee kyllä ihan normiarjessakin, ainakin meillä.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #199 : 02/10/2008, 00:37:09 »
tekstarit on NIIN helppo ymmärtää väärin ja vetää kaikenmaailman johtopäätöksiä muutamasta lauseesta.

Tämä on totta ja pätee kyllä ihan normiarjessakin, ainakin meillä.
Ja totta muutenkin kuin parisuhteessa!

Siis todettakoon, että tekstareissa ainoat todesta otettavat ja oikein ymmärrettävät lauseet ovat: 'rakastan sinua' sekä 'on ikävä'

;)


KFOR 11/04-11/05