Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 17:56:24

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mitä pakata mukaan?  (Luettu 30332 kertaa)

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #20 : 11/11/2005, 10:37:41 »
Täällä kun jotkut puhuvat noista "ylläreistä" joita ovat laittaneet miestensä matkatavaroihin, niin mitä ne mahtavat olla? Mulle tuli mieleen, et olis pitäny laittaa joku megaiso kuva ittestäni mukaan salaa...

Hih, mun yhdet alushousut matkasivat Kosovoon... Tosin vahingossa ;D ;D
Pyykkiä viikatessa oli yhdet mun alkkarit jääneet Papan paitojen väliin... Mä luulin jo, että Renu on ne syönyt ja pyysin Pappaa tarkkailemaan, jos mustia Espritin kalsareita alkaa tulla ruumiinaukoista ulos :P
No, sieltä ne ihan ehjänä (ja puhtaana!!!) tuli kotiin ;)
Jos joku huomas mustat naisten housut siinä on ensin töppökeissiä ostettu ja kuultu vihjailuja vähän kaikesta :D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #21 : 11/11/2005, 12:33:27 »
Ohoh kylläpä tästä pakkaamisesta nousi iso haloo. Mulle oli ainakin helpotus lukea täältä vinkkiä jota voin välittää miehelle, kun SE (ELI SIIS MIEHENI JOKA SIIS ITSE PAKKASI LAUKKUNSA) tuskaili tuolla makkarissa, että mitä ihmettä hän ottaa ja
unohtuukohan jotain tosi tärkeää matkasta kun tavaraa oli niin vähän. Eikä illalla enää viittinyt lähteä soittelemaan kellekkään, mutta täällä oli yökyöpeleitä, jotka osasi heti antaa vinkkejä  :) :)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #22 : 11/11/2005, 13:29:38 »
Täällä kun jotkut puhuvat noista "ylläreistä" joita ovat laittaneet miestensä matkatavaroihin, niin mitä ne mahtavat olla? Mulle tuli mieleen, et olis pitäny laittaa joku megaiso kuva ittestäni mukaan salaa...

Hih, mun yhdet alushousut matkasivat Kosovoon... Tosin vahingossa ;D ;D
Pyykkiä viikatessa oli yhdet mun alkkarit jääneet Papan paitojen väliin... Mä luulin jo, että Renu on ne syönyt ja pyysin Pappaa tarkkailemaan, jos mustia Espritin kalsareita alkaa tulla ruumiinaukoista ulos :P
No, sieltä ne ihan ehjänä (ja puhtaana!!!) tuli kotiin ;)
Jos joku huomas mustat naisten housut siinä on ensin töppökeissiä ostettu ja kuultu vihjailuja vähän kaikesta :D
Ei tainnut kukaan huomata, tai mulle ei ainakaan kerrottu... 8)


KFOR 11/04-11/05

satu81

  • Vieras
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #23 : 11/11/2005, 14:31:43 »
meillä kans mies pakkasi laukkunsa itse...ainut mitä harmitteli ettei ottanut omaa tyynyä mukaan.. ::)

Jartsa

  • Vieras
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #24 : 17/11/2005, 20:47:54 »
Tyyny ja peitto vie sen verran tilaa, että minä lähetin omani aina perässä postipaketissa. Pari päivää ennen lähtöä kun tekee paketin johon survoo oman peiton ja tyynyn, ni ei tarvii montaa päivää alueella odotella kun paketti tulee hyvässä lykyssä samalla koneella! Hyvin toimi.  :)

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #25 : 17/11/2005, 20:52:52 »
Tyyny ja peitto vie sen verran tilaa, että minä lähetin omani aina perässä postipaketissa. Pari päivää ennen lähtöä kun tekee paketin johon survoo oman peiton ja tyynyn, ni ei tarvii montaa päivää alueella odotella kun paketti tulee hyvässä lykyssä samalla koneella! Hyvin toimi.  :)

Oma rakas tyyny....  :-*

Jartsa

  • Vieras
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #26 : 17/11/2005, 22:20:44 »
Nii-i! Ja kun tietää MatLE:n kilpailuttamisen ostoissa ja sen, että sitä samaa tyynyä on jo murjonu tuhat faitteria ennen sua ni ei tartte kauan miettiä oman mukaan ottoa...  :) Ja oma tyyny on aina oma tyyny!  :sleepy2:

Tuoreille leskille vinkiksi: joulu on tulossa ja mikäpä olisi paras tapa muistaa kultaansa kuin tehdä hänen olonsa mukavaksi siellä jossain hänen omalla peitollaan ja tyynyllään... Että olisi hänelläkin jotain sieltä yhteisestä sängystä kun et kerran itseäsi voi sinne lähettää.  ;)

edit: kahden vuoden kokemus puhuu...
« Viimeksi muokattu: 17/11/2005, 22:43:09 kirjoittanut Jartsa »

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #27 : 05/12/2005, 21:09:41 »
Kyllä meillä miekkonen pakkaa itse tavaransa, minä saatan kyllä jeesata ja muistutella, että kaikki tarvittava on mukana. Tälle reissulle laitoin myös yllärin mukaan, jonka kulta oli eilen löytänyt kassistaan ja yllättynyt iloisesti.  :love2:

Jartsa

  • Vieras
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #28 : 06/12/2005, 13:29:07 »
Muistakaa tyyny!  :D

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #29 : 03/01/2006, 10:13:57 »
Salmiakkia,hapankorppuja ja kahvia.Niillä voi jopa tehdä kauppoja :D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla