Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 12/05/2024, 00:18:20

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Paheet  (Luettu 36732 kertaa)

termari

  • Vieras
Re: Paheet
« Vastaus #60 : 04/01/2006, 15:17:08 »
minä myös hulluna sinihomejuustoon. ja muutkin homejuustot on ah niin ihania.   :love10:

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Re: Paheet
« Vastaus #61 : 04/01/2006, 15:31:31 »
Mie ilmottaudun tuohon homejuustoaddikteihin! Kaikki käy, mut kyllä täyteläisen kermainen shjuusto ja lasillinen tummilla ja lämpimillä aromeilla täytettyä punaviiniä on sitä jotain.

kulinaristiko? juu
kasu 75

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Paheet
« Vastaus #62 : 04/01/2006, 15:42:59 »
Sinihomejuusto on hyvää, mutta vain Aura. En ole muuhun sinihomejuustoon törmännyt, joka ei joko haisisi tai maistuisi oksennukselle :-X
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Paheet
« Vastaus #63 : 04/01/2006, 15:46:35 »
Sinihomejuusto on hyvää, mutta vain Aura.

Aura on vähän nössöä kamaa. ;) Mutta hyvää sekin.
-memento vivere-

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Paheet
« Vastaus #64 : 10/01/2006, 16:11:40 »
Tiedättekö muuten onko olemassa helposti leivän päälle levittyvää sinihomejuustovalmistetta  ???

Gorgonzola on ainakin niin pehmoista, että levittyy näppärästi ihan sellaisenaan. :D
-memento vivere-

termari

  • Vieras
Re: Paheet
« Vastaus #65 : 15/01/2006, 22:08:53 »
mulla on ilmenny uus pahe tai pikemminkin pakkomielle.. photoplay. jos ollaan kavereiden kanssa kahvittelemassa niin on pakko valita paikka mistä löytyy photoplay. eli toisin sanoen myös mun kavereilla on sama addiktio. ja sitä sitte pelata naputellaan tuntitolkulla ku aika menee siinä pelaillessa niin nopeesti..ja raha.  ::) ja kun sitä rahaa ei sitte tule sieltä takasinkaan. mut se vaan on niin hauskaa!! :laughing6:

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Paheet
« Vastaus #66 : 16/01/2006, 11:26:11 »
mulla on ilmenny uus pahe tai pikemminkin pakkomielle.. photoplay. jos ollaan kavereiden kanssa kahvittelemassa niin on pakko valita paikka mistä löytyy photoplay. eli toisin sanoen myös mun kavereilla on sama addiktio. ja sitä sitte pelata naputellaan tuntitolkulla ku aika menee siinä pelaillessa niin nopeesti..ja raha.  ::) ja kun sitä rahaa ei sitte tule sieltä takasinkaan. mut se vaan on niin hauskaa!! :laughing6:

Älä älä älä älä mainitse!  ;D

Me miehen kanssa pelataan Trivial Pursuitia sillä. Täällä meidän kulmilla lähin on Hesburgerilla. Montakohan kertaa on ohimennessä yhtäkkiä vaan päätetty, että mennään syömään hampurilaiset tms ja pelataan muutama peli  ;D

Kisu

  • Vieras
Re: Paheet
« Vastaus #67 : 16/01/2006, 11:35:42 »
mulla on ilmenny uus pahe tai pikemminkin pakkomielle.. photoplay. jos ollaan kavereiden kanssa kahvittelemassa niin on pakko valita paikka mistä löytyy photoplay. eli toisin sanoen myös mun kavereilla on sama addiktio. ja sitä sitte pelata naputellaan tuntitolkulla ku aika menee siinä pelaillessa niin nopeesti..ja raha.  ::) ja kun sitä rahaa ei sitte tule sieltä takasinkaan. mut se vaan on niin hauskaa!! :laughing6:

Älä älä älä älä mainitse!  ;D

Me miehen kanssa pelataan Trivial Pursuitia sillä. Täällä meidän kulmilla lähin on Hesburgerilla. Montakohan kertaa on ohimennessä yhtäkkiä vaan päätetty, että mennään syömään hampurilaiset tms ja pelataan muutama peli  ;D

Miulla on aukko sivistyksessä, en ole moisesta pelistä tainnut kuullakaan? ???

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Paheet
« Vastaus #68 : 16/01/2006, 11:49:08 »
Miulla on aukko sivistyksessä, en ole moisesta pelistä tainnut kuullakaan? ???

No esim. aika monella hesburgerilla on ja joillakin huoltsikoilla ja kahviloissa. Ovat sellaisia näytön näköisiä härveleitä pöydillä. Pelataan koskettamalla sitä näyttöä.
Pelejä niissä on monenlaisia. Tietopelejä, taitopelejä yms. Yhteensä useita kymmeniä pelejä.

termari

  • Vieras
Re: Paheet
« Vastaus #69 : 16/01/2006, 14:40:03 »
Miulla on aukko sivistyksessä, en ole moisesta pelistä tainnut kuullakaan? ???

No esim. aika monella hesburgerilla on ja joillakin huoltsikoilla ja kahviloissa. Ovat sellaisia näytön näköisiä härveleitä pöydillä. Pelataan koskettamalla sitä näyttöä.
Pelejä niissä on monenlaisia. Tietopelejä, taitopelejä yms. Yhteensä useita kymmeniä pelejä.

ja jos kokeilette pelata kerran tai pari niin koukussa ootte  ;D

parhaat pelit on ehottomasti kyllä trivial, damage, escape, find it 2, ja shanghai.

oijoi varmaan tänään täytyy kävästä jossain huoltiksella kaffella ni voi taas pelata  :D