Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 15/05/2024, 13:12:44

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kesäbiisi  (Luettu 81226 kertaa)

Juulia

  • Vieras
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #100 : 14/05/2006, 23:02:21 »
Yritetääs.. Jos joku on espanjan suurtaitaja niin tehköön paremmin ja kokonaan! ;)

Tengo la camisa negra
Mulla on musta paita
porque negra tengo el alma
Koska mustalla on henki
yo por ti perdí la calma
kadotin vuoksesi rauhan/tasapainon
--

Tengo la camisa negra
ya tu amor no me interesa
rakkautesi ei enää kiinnosta minua
--
y yo con la camisa negra
ja minä musta paita yllä
y tus maletas en la puerta
ja sinun laukkusi ovella
Mal parece que solo me quedé
Pahalta tuntuu kun vain minä jään jäljelle


Eli ei nyt kauhean iloiset sanat, mutta jammaava biisi ;)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #101 : 14/05/2006, 23:13:55 »
Yritetääs.. Jos joku on espanjan suurtaitaja niin tehköön paremmin ja kokonaan! ;)

Kiitos! No juu hilpeä kesäbiisi tosiaan. ;)
-memento vivere-

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #102 : 15/05/2006, 00:23:54 »
Niin siinä puhutaan todella surusta (surupaidasta), jonka ero aiheuttaa. Latinalaisessa-Amerikassa Juanes on ollut kova sana jo kauan. Hänen levyiltään löytyy kyllä syvällisempiäkin biisejä ja ah niin ihania.

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #103 : 15/05/2006, 15:57:07 »
Eilen kuulin Kesä -nimisen biisin, käsittääkseni Valvomolta. Se oli vähän samantyyppinen suomi-renkutus kuin viime kesän Pelimieskin, muttei niin ärsyttävä. ;D
Ja ainakin muhun toimii paremmin fiiliksen nostajana kuin Juanes. :) Tai ihan erilainenhan se on. Erilaista fiilistä. ;D
Toivottavasti soi enemmänkin. :D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #104 : 16/05/2006, 00:04:00 »
Eilen kuulin Kesä -nimisen biisin, käsittääkseni Valvomolta. Se oli vähän samantyyppinen suomi-renkutus kuin viime kesän Pelimieskin, muttei niin ärsyttävä. ;D
Ja ainakin muhun toimii paremmin fiiliksen nostajana kuin Juanes. :) Tai ihan erilainenhan se on. Erilaista fiilistä. ;D
Toivottavasti soi enemmänkin. :D

Minäkin kuulin sen täs yks päivä kaupassa, en kyllä kokonaan. Kuulosti tosi oudolta ja hassulta biisiltä, mut jospa sitä tässä joskus kokonaan kuulis.  :)

Jartsa

  • Vieras
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #105 : 16/05/2006, 17:19:41 »
Mä kuulin tänään töissä oudon kuuloisen mutta tarttuvan rallatuksen ja arvasin, että tän täytyy nyt olla tämä Valvomo-nimisen laulu- ja soitinorkesterin biisi ja niinhän se oli. Ihan jännänkuuloinen rallatus, tulee varmaan soimaan pitkin kesää radiossa. Jos en ihan väärin kuullut, taidepläjäyksen nimi oli "Mikä kesä" En tiedä kuuluisiko perään kysymysmerkki...  :)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #106 : 24/05/2006, 10:05:36 »
Mä kuulin tänään töissä oudon kuuloisen mutta tarttuvan rallatuksen ja arvasin, että tän täytyy nyt olla tämä Valvomo-nimisen laulu- ja soitinorkesterin biisi ja niinhän se oli. Ihan jännänkuuloinen rallatus, tulee varmaan soimaan pitkin kesää radiossa. Jos en ihan väärin kuullut, taidepläjäyksen nimi oli "Mikä kesä" En tiedä kuuluisiko perään kysymysmerkki...  :)

Sopii munkin musiikkimakuun, kyseessä siis Valvomon biisi Mikä kesä. Hyvälle tuulelle tulee autossa, kun sitä radiosta kuulee ja saa rallatella  ;D Ehdoton kesäbiisi!!

Jartsa

  • Vieras
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #107 : 25/05/2006, 09:31:22 »
...tosikko....
 ;D

Poissa Outi

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4203
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #108 : 25/05/2006, 12:16:46 »

Sopii munkin musiikkimakuun, kyseessä siis Valvomon biisi Mikä kesä. Hyvälle tuulelle tulee autossa, kun sitä radiosta kuulee ja saa rallatella  ;D Ehdoton kesäbiisi!!

Samaa mieltä! Ihan huippu biisi ja niin kesäinen kuin vain olla voi  :sunny: Radion laitan aina kovemmalle ja hymy tulee huulille, kun kyseinen kappale soi :)

Kisu

  • Vieras
Re: Kesäbiisi
« Vastaus #109 : 25/05/2006, 12:51:14 »
Minuun taas tuo Valvomon biisi ei iske ei  :-X

Ei kuulu miunkaan suosikkeihini..