Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 08:36:47

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Paras tukimuoto?  (Luettu 73768 kertaa)

taituu

  • Vieras
Paras tukimuoto?
« : 30/03/2004, 01:41:27 »
Ja tänne sitten mielipiteitä tukimuodoista ja niiden tarpeellisuudesta ja muuhun asiaan liittyvästä.

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #1 : 30/03/2004, 13:53:25 »
Eiköhän se paras ole ollut tämä kuuluisa rtleski-pirttihirmu-akka-ämmä-juoruseura :D

Mutta aivan tosissaan.. kyllä paras tukimuoto on ollut juuri tämä ns. vertaistuki. Eli samassa elämäntilanteessa olleita ja olevia naisia. Joista osasta on tullut korvaamattomia ystäviä, jotka jäävät vahvaksi elämänsisällöksi myös reissun jälkeen.

Kiitos siis kaikille minunkin itkujani ja kiroilujani kuunteleville!

-Tara-

Kisu

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #2 : 30/03/2004, 21:15:01 »
Miusta kans paras on ollut tämä vertaistuki. Niin listoilla kuin mesessäkin. Oman tukensa toki ovat myös antaneet muut ystävät ja läheiset.

Koirista puolestaan on ollut seuraa noin muuten. Pakko lähteä liikkeelle täältä kotoa..

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #3 : 30/03/2004, 23:17:47 »
Mulle tärkeimpänä on myös tuo vertaistuki.

Ilman maailman mahtavimpia kavereita ois rt-vuosi ollut täyttä tuskaa... eli siis messenger ja postituslistat on ne numero 1:set tuossa tuessa...
Ad astra per aspera!




minni

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #4 : 02/04/2004, 18:53:47 »
Minulle paras tukimuoto oli palveluksen aikana postituslista, silloin ei vielä järjestetty juurikaan tapaamisia. Itse asiassa en edes kentällä nähnyt muita kotijoukkolaisia.  :-/  Ja myöhemmin, palveluksen jälkeen, etenkin kotiutumisen aikaan, postituslistat ja tapaamiset muiden kotijoukkolaisten kanssa.  :)

Eli tiivistettynä vertaistuki muista samassa tilanteessa elävistä ihmisistä. Ja vaikka kotijoukkomissiosta on hurahtanut jo pari vuotta, edelleen on mukava muistella vanhoja muiden saman kokeneiden kanssa; listalla, privasti maililla ja tapaamisissa. :)

Janica

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #5 : 02/04/2004, 18:57:51 »
Ehdottomasti vertaistuki...

Mitenkähän olisin pärjännyt ilman kenttätreffejä ja postituslistoja?  ???

Veikkaan, että olisin aika mahtavassa lanassa ollut!

Kiitokset likoille!  ;D
« Viimeksi muokattu: 02/04/2004, 18:58:13 kirjoittanut Janica »

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #6 : 02/04/2004, 21:21:47 »
Lainaus
Minulle paras tukimuoto oli palveluksen aikana postituslista, silloin ei vielä järjestetty juurikaan tapaamisia. Itse asiassa en edes kentällä nähnyt muita kotijoukkolaisia.  :-/  Ja myöhemmin, palveluksen jälkeen, etenkin kotiutumisen aikaan, postituslistat ja tapaamiset muiden kotijoukkolaisten kanssa.  :)

Eli tiivistettynä vertaistuki muista samassa tilanteessa elävistä ihmisistä. Ja vaikka kotijoukkomissiosta on hurahtanut jo pari vuotta, edelleen on mukava muistella vanhoja muiden saman kokeneiden kanssa; listalla, privasti maililla ja tapaamisissa. :)

Minni: Silloin kun itse liityin kotijoukkoihin syksyllä 2002 ei vielä silloinkaan ollut juur mitään toimintaa listan ulkopuolella ja listallakin aika vähän... Vasta n. 6kk myöhemmin alkoi olla vipinää ja tapaamisia jne...

Ja nythän listat kukoistaa! :) on tapaamisia ja t-paitoja jne...
Ad astra per aspera!




Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #7 : 02/04/2004, 21:23:03 »
Lainaus
Ehdottomasti vertaistuki...

Mitenkähän olisin pärjännyt ilman kenttätreffejä ja postituslistoja?  ???

Veikkaan, että olisin aika mahtavassa lanassa ollut!

Kiitokset likoille!  ;D

Kyllä ois, Janica, moneen kertaan ollu kentälläkin aika moinek käyrä otsassa, jollet olisis seuraa ollut pitämässä! :D

Eli: Satu, Janica ja Jenni (teidän kanssa useimmiten olin kentällä...), teille iso KIITOS kenttätreffeistä! :)
Ad astra per aspera!




Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #8 : 02/04/2004, 23:54:43 »
Lainaus

Minni: Silloin kun itse liityin kotijoukkoihin syksyllä 2002 ei vielä silloinkaan ollut juur mitään toimintaa listan ulkopuolella ja listallakin aika vähän... Vasta n. 6kk myöhemmin alkoi olla vipinää ja tapaamisia jne...

Ja nythän listat kukoistaa! :) on tapaamisia ja t-paitoja jne...

..ja uusia naapureita!  ;D

taituu

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #9 : 03/04/2004, 13:04:31 »
Lainaus

..ja uusia naapureita!  ;D


Juu huippujuttu tää uudet naapurit ;D
Ja vertaistuki toimi heti :P