Yleiset > Asian vierestä

Luonnon lumoissa

<< < (2/21) > >>

Kisu:
Luonnossa viihdyn miekin.. Ja lähinnä vain luonnon kauneudesta ja sen antimista nauttien. ;) Eli samaa sarjaa jatketaa.

Tosin poikkeuksena on se pahin hirvikärpäsaika. Silloin on käynnit vain pikaisia marjastus- ja sienireissuja, ilman suurempaa nautintoa.

Anki:
Mäkin tykkään liikkua luonnossa, mutta en varsinaisesti bongaa mitään, uusia elukoita tulee kuitenkin välillä huomattua :D
Lapin erämaathan on mun ehdoton lempipaikka, mutta sen kai kaikki jo on kuullut sata kertaa ;)

Marge:

--- Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 20/09/2005, 22:07:42 ---Luonnossa viihdyn miekin.. Ja lähinnä vain luonnon kauneudesta ja sen antimista nauttien. ;) Eli samaa sarjaa jatketaa.

--- Lainaus päättyy ---

Samalla linjalla täälläkin mennään.  :)

Janica:
Minäkin viihdyn luonnossa ihan muuten vaan..

Marjastus jne ei ole mun juttujani toistaiseksi, mutta sitten taas ratsastus metsässä tai koiran kanssa kantojen yli loikkiminen on mun juttuni...  ;D

Punapihlaja:
Mä olen tainnut luontoon saada lapsena yliannostuksen. En mielellään poistu asvaltoidulta alueelta.  :-[ Asuin lapsuuden omakotitalossa, jossa on iso piha eli marjapensaita, omenapuita sekä kasvi- että perunamaa. Ja metsässä käytiin mustikassa ihan tuelta. Isä on innokas lintuharrastaja...sitä ei saa sanoa bongariksi, koska ei hyppää auton rattiin ajamaan 500 kilsaa jonkin harvinaisen linnun näkemiseksi. Eli lintujen nimet on edelleen mullakin hallinnassa, mutta niiden tunnistaminen onkin sitten toinen juttu.  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta