Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 11:38:59

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen  (Luettu 72959 kertaa)

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #130 : 09/11/2007, 13:20:12 »
kun selittää että kyse todellakin on RAUHANturvaamisesta, eikä mistään muusta.

Eikun KRIISINhallinnasta kai nykyään. :)
Terminologia mahdollistanee tapauskohtaisesti myös aseellisen voimankäytön. Joten ei kai se niin kaukana sotimisesta enää taida olla. ;)

jaanako

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #131 : 09/11/2007, 14:18:20 »
kun selittää että kyse todellakin on RAUHANturvaamisesta, eikä mistään muusta.

Eikun KRIISINhallinnasta kai nykyään. :)
Terminologia mahdollistanee tapauskohtaisesti myös aseellisen voimankäytön. Joten ei kai se niin kaukana sotimisesta enää taida olla. ;)

Aseellisen voimankäytön kyllä, mutta eiköhän se viimeinen vaihtoehto taida olla. Etusijalla on varmaan siis tilanteiden ratkaiseminen rauhanomaisin keinoin.
Toivotaan vain, että rauha myös säilyy ja odotetaan jännityksellä miten Kosovon itsenäistymisen käy.  :)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #132 : 09/11/2007, 14:18:36 »
Meillä anoppikokelas hankaa vastaan, vieläkin, vaikka reissu on puolessa.. "En mä siitä silti tykkää yhtään" sano viimeks kun asiasta puhuttiin, "olisit ny puhunu järkee sen jätkän päähän", siis juu, minähän tässä sen miehen sinne Kosovoon ajoinkin. Ainoostaan olen sanonu et mene kun haluat ja minä kyllä odotan. :D

Mun porukoitten puolelta suhtautuminen ei oo muuttunu mitenkään; aina haluuvat tietää miten Hlla menee ja ymmärtävät senkin ettei aina lomilla jakseta heille saakka lähtee.  :)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #133 : 09/11/2007, 21:44:59 »
Meillä anoppikokelas hankaa vastaan, vieläkin, vaikka reissu on puolessa.. "En mä siitä silti tykkää yhtään" sano viimeks kun asiasta puhuttiin, "olisit ny puhunu järkee sen jätkän päähän", siis juu, minähän tässä sen miehen sinne Kosovoon ajoinkin. Ainoostaan olen sanonu et mene kun haluat ja minä kyllä odotan. :D

Mun porukoitten puolelta suhtautuminen ei oo muuttunu mitenkään; aina haluuvat tietää miten Hlla menee ja ymmärtävät senkin ettei aina lomilla jakseta heille saakka lähtee.  :)
Kai se on äidillä ikuinen huoli omasta lapsestaan oli se lapsi minkä ikäinen tahansa.  ;)

Eiköhän.. :)

piude81

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #134 : 09/11/2007, 23:18:23 »
Mulla on kaverit suhtautunu oikein hyvin ja kannustavasti, samaten ku oma perhe. Äiti kyl tietää et mä en oo tavannu miehiä jäädä ikinä odottelemaan mut tästä tiesi heti et nyt on sellainen tapaus että tämä neiti odottaa kyllä :)

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #135 : 18/08/2008, 09:36:03 »
Onkos uusilla, tulevilla leskillä taivastelua riittäny vai ollanko kotirintamalla oltu suopeita tulevaa lähtöä ajatellen?
kasu 75

Poissa justiina

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4994
  • KFOR 05/08-05/09
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #136 : 18/08/2008, 13:22:45 »
Oli ehkä vähän tökeröä, kun mun muutama kaveri kyseli ennen reissua, et kuinka sä uskallat päästää sen sinne ja kertoili "tositarinoita" vaimojaan pettävistä rauhanturvaajista... Oli ne tarinat kuinka tosia tahansa, niin ei ne mun oloa ainakaan helpottanut. Eihän ne pahalla, mutta välillä tulee sammakoita suusta itse kultakin.. Perhe ja lähin ystäväpiiri suhtautu tosi hyvin ja kannustavasti, mitä nyt äiti (tapansa mukaan) vähän surkutteli..

anniinak

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #137 : 18/08/2008, 13:26:35 »
Mä olen ainakin sanonu mulle noita "tositarinoita" kertoville ihmisille, ettei ihan kaikkea kannata kuitenkaan esittää totena mitä kuulee kerrottavan rt hommista...  ::)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #138 : 19/08/2008, 10:29:26 »
OT mutta siellä oli tehty jokin tutkimus kuinka paljon rauhanturvaajat käyttävät maksullisia naisia, tulos oli että muun maalaiset käyttävät aika aktiivisesti mutta suomalaiset SAUNASSA käyvät rauhanturvaajat eivät käytä maksullisia naisia??? :rotf:

Tiedä nyt sitten mitä toi saunassa käyvät tarkoittaa, mielenkiintoista??

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #139 : 19/08/2008, 13:35:14 »
OT mutta siellä oli tehty jokin tutkimus kuinka paljon rauhanturvaajat käyttävät maksullisia naisia, tulos oli että muun maalaiset käyttävät aika aktiivisesti mutta suomalaiset SAUNASSA käyvät rauhanturvaajat eivät käytä maksullisia naisia??? :rotf:

Tiedä nyt sitten mitä toi saunassa käyvät tarkoittaa, mielenkiintoista??

 ;D 8) :rotf: :rotf:
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla