Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 06:47:01

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen  (Luettu 73848 kertaa)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #40 : 16/05/2005, 10:48:54 »
Heti aamusta pitää tulla tänne purkamaan tunteitaan. On se jännä minkälaisia ystäviä sitä ihmisellä voi olla. Olen nyt koko viikon kuunnellut sitä, kuinka mun mieheni "tulee sua aivan varmasti pettämään" tai "huoraa, kun kerrankin on mahdollisuus". Sitten kerrotaan kaverin, kaverin, kavereista, jotka ovat olleet Kosovossa vuonna kuokka ja kivi ja kuinka he pettivät naisiaan. Kannustus kunniaan  :'(! Aika skeptisiä ovat koko porukka meidän suhteen kestämisestä, vaikka itse on varma siitä, että molemmat jaksaa ja kestää tämän vuoden. Ehkäpä tällä tavalla erottuu ne jyvät akanoista myös kavereissakin...  ::)

Tää on tosi yleistä, vaikkakin todella ikävää :-\ Johtuu ehkä siitä, ettei ihmisillä ole oikeaa käsitystä rauhanturvaamisesta tai siitä minkälaiset olot siellä on.
Mulle on käynyt ihan samoin mun "ystävien" kanssa. Marraskuun jälkeen on ollut melko hiljaista ystävien osalta, pari sitkeempää tapausta on jäänyt :-*
Mä olen sitten epäilijöille näyttänyt pari kuvaa paikallisten "ammattilaisten" tiloista, niin ovat hetkeksi hiljenneet :P Mutta sama juttu jatkuu sitten rt-naisten osalta... :-\ Ihan niinkuin sitä on sinne asti lähdettävä pettämään ::) Sitä paitsi, siellä tuo sukupuolielämä ei kovin sallittua ole ;)
Oikeastaan mielenkiinnola odottaa, että alkaako puhelin soimaan marraskuun jälkeen, kun Pappa kotiutuu... Tällä hetkellä tietää kyllä ketkä on todellisia ystäviä :) Eikä niitä valitettavasti riitä edes yhden käden sormille :'(


KFOR 11/04-11/05

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #41 : 16/05/2005, 11:00:02 »
Heti aamusta pitää tulla tänne purkamaan tunteitaan. On se jännä minkälaisia ystäviä sitä ihmisellä voi olla. Olen nyt koko viikon kuunnellut sitä, kuinka mun mieheni "tulee sua aivan varmasti pettämään" tai "huoraa, kun kerrankin on mahdollisuus". Sitten kerrotaan kaverin, kaverin, kavereista, jotka ovat olleet Kosovossa vuonna kuokka ja kivi ja kuinka he pettivät naisiaan. Kannustus kunniaan  :'(! Aika skeptisiä ovat koko porukka meidän suhteen kestämisestä, vaikka itse on varma siitä, että molemmat jaksaa ja kestää tämän vuoden. Ehkäpä tällä tavalla erottuu ne jyvät akanoista myös kavereissakin...  ::)

Tuttu juttu tuo :-\  Aika monet meidänkin ympärillä tuollaista puhui ja vihjaili kun mies lähti sinne alas marraskuussa.
Ja minä kun olen sitä mustasukkaista tyyppiä niin minähän uskoin sitten myös niitä juttuja, vaikka järki sanoi että ei se mies mua ikinä petä... Hetken pyöri kaikenlaisia kauhuuksia mielessäni ja lanasin aika kovastikin, mutta nyt kun tiedän vähän enemmän tilanteesta tuolla alhaalla niin olen aika levollisin mielin.
Niitä on toki olemassa jotka naisiaan pettää, mutta jos mies kerran Suomessa on sulle uskollinen ollut, niin tuskinpa se nytkään sua menee pettämään.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #42 : 16/05/2005, 11:03:12 »
Sedän vaimo repäisi... Keskusteltiin aiheesta Kosovo ja ikävä. Sanoin sitten, vaan, että kunhan tuon miehen saisi kotia, niin kaikki olisi hyvin. No, hän sitten kertoi, kuinka heidän poikansa (eli mun serkku) seurusteluaikana asui eri paikkakunnalla tyttöystävänsä kanssa. Tyttö oli sitten monta kertaa anopille itkenyt ikäväänsä ja anoppi oli aina sanonut, että jätä opiskelut ja lähde perään!!
Niinpä sain sitten minäkin oivan ratkaisun mun ikävään... "Kuule kyllä se nyt on sillä tavalla, että sun kannattaa ehdottomasti lähteä sinne Kosovoon miehen perään, ettei tarvi ikävää kärsiä!!" :D :D :D Aika symppistä...


KFOR 11/04-11/05

siren

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #43 : 16/05/2005, 11:12:19 »
Hieman menee aiheen vierestä, mutta sen mie sanon, että onneksi te olette tukena ja turvana :). Aivan mahtavaa, että tällainen sivusto on, jossa sitä todellista ymmärrystä löytyy. Eli kiitos ja kumarrus joka mimmille  :-*!

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #44 : 16/05/2005, 11:17:21 »
Hieman menee aiheen vierestä, mutta sen mie sanon, että onneksi te olette tukena ja turvana :). Aivan mahtavaa, että tällainen sivusto on, jossa sitä todellista ymmärrystä löytyy. Eli kiitos ja kumarrus joka mimmille  :-*!

Sitä vartenhan täällä ollaan :)
Kyllä sitä itsekin on saanut ja tulen varmasti saamaankin sitä ihan oikeaa tukea tältä palstalta, toivottavasti itsestäkin on joskus apua ::) Tottahan se on, että oikea ymmärrys leskelle tulee toiselta saman kokeneelta :D


KFOR 11/04-11/05

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #45 : 16/05/2005, 13:26:53 »
Heti aamusta pitää tulla tänne purkamaan tunteitaan. On se jännä minkälaisia ystäviä sitä ihmisellä voi olla. Olen nyt koko viikon kuunnellut sitä, kuinka mun mieheni "tulee sua aivan varmasti pettämään" tai "huoraa, kun kerrankin on mahdollisuus". Sitten kerrotaan kaverin, kaverin, kavereista, jotka ovat olleet Kosovossa vuonna kuokka ja kivi ja kuinka he pettivät naisiaan. Kannustus kunniaan  :'(! Aika skeptisiä ovat koko porukka meidän suhteen kestämisestä, vaikka itse on varma siitä, että molemmat jaksaa ja kestää tämän vuoden. Ehkäpä tällä tavalla erottuu ne jyvät akanoista myös kavereissakin...  ::)

No johan on! :o >:( Mistä ihmeestä nämä ihmiset asenteensa repäisevät? Varmasti joku tuttavan tuttavan tuttava on pettänyt naistaan ulkomailla, mutta niin varmasti kotimaassakin. Liittyypä taas tosi paljon rauhanturvaamiseen nimenomaan. :-\ Anna noiden puheiden mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos! :)

Itselläni on molemmilla kerroilla kai ollut hyvä tuuri, kun en ole moisia vihjailuja kuullut lainkaan. En ystäviltä, enkä edes tuttavilta. Ja hyvä niin. :)
-memento vivere-

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #46 : 16/05/2005, 14:24:07 »
Heti aamusta pitää tulla tänne purkamaan tunteitaan. On se jännä minkälaisia ystäviä sitä ihmisellä voi olla. Olen nyt koko viikon kuunnellut sitä, kuinka mun mieheni "tulee sua aivan varmasti pettämään" tai "huoraa, kun kerrankin on mahdollisuus". Sitten kerrotaan kaverin, kaverin, kavereista, jotka ovat olleet Kosovossa vuonna kuokka ja kivi ja kuinka he pettivät naisiaan. Kannustus kunniaan  :'(! Aika skeptisiä ovat koko porukka meidän suhteen kestämisestä, vaikka itse on varma siitä, että molemmat jaksaa ja kestää tämän vuoden. Ehkäpä tällä tavalla erottuu ne jyvät akanoista myös kavereissakin...  ::)
Toi on kyllä tosi valitettavaa, että ystävät on tuollaisia...

Mutta toi on myös valitettavan tuttua. :-\ Kaikki on niin tietävinään miks mies sinne alas lähtee, et kuulemma koti olot on helvettiä ja pakko päästä "pirttihirmua" karkuun jne... Ei kelleen tuu mieleen, et ehkä sinne ihan lähdetään muista syistä, kuin huoria panemaan ja "pirttihirmua" karkuun. ::)

Mä kans uskon, et ne kaverit, jotka säilyy rt-vuodenkin läpi, on niitä todellisia ystäviä. Erottuu hyvin jyvät akanoista! ;)

Ei muuta kuin jaksamisia! Ja tänne sitten vaan kiroamaan kaikki ystävät helvetin kuuseen, kun siltä tuntuu! ;D
Ad astra per aspera!




Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #47 : 16/05/2005, 17:04:44 »
Heti aamusta pitää tulla tänne purkamaan tunteitaan. On se jännä minkälaisia ystäviä sitä ihmisellä voi olla. Olen nyt koko viikon kuunnellut sitä, kuinka mun mieheni "tulee sua aivan varmasti pettämään" tai "huoraa, kun kerrankin on mahdollisuus". Sitten kerrotaan kaverin, kaverin, kavereista, jotka ovat olleet Kosovossa vuonna kuokka ja kivi ja kuinka he pettivät naisiaan. Kannustus kunniaan  :'(! Aika skeptisiä ovat koko porukka meidän suhteen kestämisestä, vaikka itse on varma siitä, että molemmat jaksaa ja kestää tämän vuoden. Ehkäpä tällä tavalla erottuu ne jyvät akanoista myös kavereissakin...  ::)

Kivoja kavereita....  :P

Älä kuuntele tollasia, luota vaan omaan juttuun!  :D

Mulle ei kyllä kukaan tullut koko rt-aikana sanallakaan mainitsemaan mitään pettämisestä tms. Kukaan ei vissiin uskaltanut avautua...   ;D

moilanensari

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #48 : 16/05/2005, 17:14:14 »
Heti aamusta pitää tulla tänne purkamaan tunteitaan. On se jännä minkälaisia ystäviä sitä ihmisellä voi olla. Olen nyt koko viikon kuunnellut sitä, kuinka mun mieheni "tulee sua aivan varmasti pettämään" tai "huoraa, kun kerrankin on mahdollisuus". Sitten kerrotaan kaverin, kaverin, kavereista, jotka ovat olleet Kosovossa vuonna kuokka ja kivi ja kuinka he pettivät naisiaan. Kannustus kunniaan  :'(! Aika skeptisiä ovat koko porukka meidän suhteen kestämisestä, vaikka itse on varma siitä, että molemmat jaksaa ja kestää tämän vuoden. Ehkäpä tällä tavalla erottuu ne jyvät akanoista myös kavereissakin...  ::)
Mikähän siinä oikeesti on kun toiset tahallaan tulee kerjäämään verta nenästään....Saavat vissii oman ekonsa korkeelle kun tuottavat toiselle pahan mielen. Tai sitten ovat vain KATEELLISIA.

siren

  • Vieras
Re: Ystävien/sukulaisten suhtautuminen
« Vastaus #49 : 16/05/2005, 17:36:45 »
Kiitos teille kannustuksesta :). Kateellisuus saattaa hyvinkin olla yksi motiiveista. Aika monet tutuista elävät parisuhteissa, joissa riidellään päivittäin tai voidaan muuten vain huonosti. Ehkä sitten sattuu nähdä, että meillä toimii tämä homma sekä täällä kotona että silloinkin, kun mies on kaukana poissa.  Pääasiahan on, että minä luotan mieheeni ja hän minuun. Pitää vain toivoa, ettei muiden puheet tätä hetkauta :).