Yleiset > Asian vierestä

Shoppailua

<< < (2/35) > >>

anniinak:
Ei tosiaan ole paljon tullu shoppailtua lähiaikoina ja ostoslista on vaan kasvanu.. Mut no eiköhän sitä piakkoin pääse shoppailee ku saadaan sopiva tilaisuus lähteä..  ::) (seli seli)

Ulpu:
Tulipahan taas tänään todettua, että mä en nauti shoppailusta. :-[  Kävin Idiksessä katselemassa alennusmyynneissä, mutta se ihmispaljous jo saa mut kääntymään liikkeen ovelta pois. H&M:lläkin on sellaiset kassajonot, että oksat pois. No, pari pientä bodya ostin kavereiden vauvoille, oli ihania raitabodyja Marimekolla alessa. Itse en sovittanut mitään, kunhan katselin. Elokuisiin häihin pitäisi kai jonkunnäköinen tanttu löytää... tai sit meen vanhassa...

zatu:
Eilen eksyin alennysmyynteihin. Ruuhkattomissa liikkeissä oli kohtuullisen miellyttävää kierrellä, minäkään en siedä jonottamista ja tungosta.

PMP:
Mä löysin aivan ihanan paidan H&M:ltä ja makso alessa vaan 7 egee!! Löyty todellakin!! ;D

Pipsa:
Minä en juuri shoppailusta välitä. En tiiä mikä siinä on että ei nappaa....  ::)  Ahdistavaa kierrellä alennusmyynneissä, kun ihmiset tungeksii sinne ja tänne. Lähinnä lähden shoppailemaan vain kun oikeasti tarvitsen jotain.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta