Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 17/04/2024, 01:09:18

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?  (Luettu 14357 kertaa)

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #10 : 07/02/2009, 14:53:40 »
Pitäisikös noissa lehtijutuissa sitten olla kielteinen näkemys asiaan ja pelkkää valittamista? ei sunkaan..kun sehän on vaan osan mielipide asiasta.. näkisin että realistisin ote asiaan olisi silloin kun siinä olisi haastateltu useampaa kun yhtä.. :)
Joo, ei tietenkään. Mutta tuskin ne mun "pakkaisin ukon kamat vaikka omin käsin"- kommentteja kuitenkaan julkaisis. Muutoin olen kyllä sitä mieltä että rauhanturvaamisesta kannattaa tuoda esiin myös sitä positiivista puolta, ettei se aika ole vaan sitä itkua ja ikävää.

Itse mietin sitä että haluavatkohan he haastatella sellaista jolla ei ole perhettä? Vai haluavatko he nimenomaan perheellistä?

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #11 : 07/02/2009, 15:31:43 »
Pitäisikös noissa lehtijutuissa sitten olla kielteinen näkemys asiaan ja pelkkää valittamista? ei sunkaan..kun sehän on vaan osan mielipide asiasta.. näkisin että realistisin ote asiaan olisi silloin kun siinä olisi haastateltu useampaa kun yhtä.. :)
Joo, ei tietenkään. Mutta tuskin ne mun "pakkaisin ukon kamat vaikka omin käsin"- kommentteja kuitenkaan julkaisis. Muutoin olen kyllä sitä mieltä että rauhanturvaamisesta kannattaa tuoda esiin myös sitä positiivista puolta, ettei se aika ole vaan sitä itkua ja ikävää.

Itse mietin sitä että haluavatkohan he haastatella sellaista jolla ei ole perhettä? Vai haluavatko he nimenomaan perheellistä?
Kyllä mulla on perhe :). Minä ja mieheni ollaan perhe. Eri asia jos he haluavat haastatella lapsiperheellistä, niin sitten mä en sovi.

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #12 : 07/02/2009, 16:23:18 »
Se on totta, että parhaan kuvan sais, kun haastattelis mahdollisimman montaa. Ja toivottavasti ei nyt päädy haastattelemaan vain joitain Helsingissä kerrostalossa asuvia, koska tuollaiseen juttuun tarvittas vähä laajempaa perspektiiviä. Ihan vaikka vain sen suhteen, että ei se lomille tulokaan ole aina ihan selvää samana päivänä jne.

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #13 : 08/02/2009, 10:06:57 »
Toimittajana kommentin, että haastattelu on yleensä vai yhden, kosrkeintaan kahden mielpide kyseisestä aiheesta... eli en lähtisi siitä näkökulmasta ollenkaan, että yhdessä lehtijutussa voisi mitenkään olla "läpileikkaus" rauhanturvaamisesta hyvine ja huonoine puolineen. Useimmiten niistä tuppaa kuitenkin tulla ns henkilökuvia haastateltavien henkilökohtaisesta elämästä ja kokemuksista, ja niinkuin tiedätte,meillä kaikilla se on sangen erilainen.

Erittäin hyvä, että aiheeseen löytyy kiinostusta lehdistä. Itsekin olen ajatellut, että voisin joskus kantaa korteni kekoon ja tarjota aiheesta juttuja lehtiin. Toistaiseksi ei kuitenkaan ole ollut siihen aikaa.

Poissa Kati

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 558
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #14 : 08/02/2009, 17:46:54 »
Minä laitoin toimittajalle viestiä. Katotaan haluaako minut haastateltavaksi.

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #15 : 09/02/2009, 10:25:44 »
No kerrotaan nyt täällä julkisesti, että laitoin toimittajalle viestin. En ehdottaakseni itseäni haastatteluun vaan kerroin, että olen toinen tän palstan ylläpitäjistä ja että, jos toimittajaa sattuu kiinnostamaan kysyä jotain tän foorumin ideasta ja toiminnasta, niin olen valmis hänelle kertomaan, ihan lehteen asti.

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #16 : 09/02/2009, 10:41:17 »
No kerrotaan nyt täällä julkisesti, että laitoin toimittajalle viestin. En ehdottaakseni itseäni haastatteluun vaan kerroin, että olen toinen tän palstan ylläpitäjistä ja että, jos toimittajaa sattuu kiinnostamaan kysyä jotain tän foorumin ideasta ja toiminnasta, niin olen valmis hänelle kertomaan, ihan lehteen asti.
Hieno homma Tara! :D  Toivottavasti sinä/foorumi pääsee mukaan siihen juttuun! :D

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #17 : 09/02/2009, 11:57:01 »
No kerrotaan nyt täällä julkisesti, että laitoin toimittajalle viestin. En ehdottaakseni itseäni haastatteluun vaan kerroin, että olen toinen tän palstan ylläpitäjistä ja että, jos toimittajaa sattuu kiinnostamaan kysyä jotain tän foorumin ideasta ja toiminnasta, niin olen valmis hänelle kertomaan, ihan lehteen asti.
Hieno homma Tara! :D  Toivottavasti sinä/foorumi pääsee mukaan siihen juttuun! :D

Tämä ois oikein hyvä  :D

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #18 : 11/02/2009, 14:51:43 »
Te ketkä laitoitte viestiä toimitukseen..joko on vastattu??
Montako meinaavat haastatella?

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #19 : 11/02/2009, 14:52:32 »
Ei oo kuulunu mitään ::)