Yleiset > Asian vierestä

Työsuhde-edut

(1/9) > >>

BB:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 01/04/2008, 21:58:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kasu - 01/04/2008, 17:08:52 ---Call me stupid, but... miten toisen privaatti - avio - tai - tekstiseksielämä liittyy kenenkään työhön hoitaa yhtään mitään? Ymmärrän median innostuksen mojovaan aiheeseen, mutta se mitä joku mies tekstaa naiselle - olkoonkin Tukiais-tyylinen -  ei vaikuta ammatilliseen pätevyyteen. Oisko tää nyt sitä media peliä. Mua ainakin hävettää oikeesti enemmän toi mediamyllytys, nolottaa että ihmisiä oikeesti saadaan ostamaan lehtiä ja pohtimaan viikkotolkulla yhden miehen tekstareita yhdelle naisella.

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä se kertoo jotain että lähettää työpuhelimestaan tuollaisia viestejä...

Mun mielestä se ois ollut privaatti asia, jos ois omasta puhelimestaan, eikä "firman" puhelimesta lähetellyt.

Kyllä tuo mielestäni osoittaa huonoa arvostelukykyä, ettei tajua edes privaatti asioitaan hoitaa privaatisti. ::) Miten sellanen muka vois olla ministerinä?

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän heillä ole puhelinetu, kuten monissa yrityksissäkin. Ja se on sitten oma asiansa, minkäsisältöisiin viesteihin etunsa käyttää.

BB:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 01/04/2008, 22:44:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kasu - 01/04/2008, 22:06:23 ---Oliko niillä joku syy odotella? Ei täällä suomessakaan ketään nopeista vaihdoista oo muistaakseni lynkattu? Jos siltä tuntuu niin miksi pitäis viivytellä - viran puolesta? You only live once!

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tollanen You only live once-asenne sopii maallikolle, mut ei todellakaan ihmiselle, joka on kansan johdossa. ::)

Meinaatko, että muka sama pätis, jos Halonen heivais Arajärven ja iskis jonkun itseään nuoremman miehen ja veis vihille?

--- Lainaus päättyy ---

Eiks Lipponen (vaikkei presidentti ollutkaan) tehnyt just tuollaiset temput. ;D

KooKoo:

--- Lainaus käyttäjältä: BB - 02/04/2008, 08:27:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 01/04/2008, 21:58:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kasu - 01/04/2008, 17:08:52 ---Call me stupid, but... miten toisen privaatti - avio - tai - tekstiseksielämä liittyy kenenkään työhön hoitaa yhtään mitään? Ymmärrän median innostuksen mojovaan aiheeseen, mutta se mitä joku mies tekstaa naiselle - olkoonkin Tukiais-tyylinen -  ei vaikuta ammatilliseen pätevyyteen. Oisko tää nyt sitä media peliä. Mua ainakin hävettää oikeesti enemmän toi mediamyllytys, nolottaa että ihmisiä oikeesti saadaan ostamaan lehtiä ja pohtimaan viikkotolkulla yhden miehen tekstareita yhdelle naisella.

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä se kertoo jotain että lähettää työpuhelimestaan tuollaisia viestejä...

Mun mielestä se ois ollut privaatti asia, jos ois omasta puhelimestaan, eikä "firman" puhelimesta lähetellyt.

Kyllä tuo mielestäni osoittaa huonoa arvostelukykyä, ettei tajua edes privaatti asioitaan hoitaa privaatisti. ::) Miten sellanen muka vois olla ministerinä?

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän heillä ole puhelinetu, kuten monissa yrityksissäkin. Ja se on sitten oma asiansa, minkäsisältöisiin viesteihin etunsa käyttää.

--- Lainaus päättyy ---

Kanervahan oli ehdottanut joskus, että maksaisi itse osan työpuhelimensa laskusta, mutta tähän ei suostuttu. Tiesi kai millaiseen tarkoitukseen aikoo puhelintaan käyttää ::)

kasu:
Ties mihin tarkoitukseen itse kukin omaa puhelintaa käyttää? Ja mihin perustuu oletus että poliitikot olisivat velvollisia tai luonteeltaan jotenkin muita säntillisempiä tai "hyvempiä" ihmisiä. Niillähän on vaan melkoiset puhelahjat ja sosiaaliset taidot - mitään Poliitikko-opistoa ei vaadita. Monarkeilla etuna on elinikäinen koulutus, suvun velvoite ja vuosisataiset siniveriset perinteet politiikan saralta, ja sieltäkin löytyy jos jonkunlaista häntäheikkiä ja Carolinea, Sarahia tai Charlesia... ::)

rapu:
No nyt sekin ihme on sitten nähty, että miehet voi olla raskaana... ::)

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article975022.ece

kohta ei varmaan enää voi käyttää sanontaa: "jos miehet voisi synnyttää, niin...."  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta