Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 09:41:29

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Etujutut  (Luettu 34688 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Etujutut
« Vastaus #60 : 27/03/2008, 18:32:32 »
Me taas saatiin niin hyvä bonukset viime vuonna, et kannattaa pitää... ja hintatasoltaan kun täällä Prisma on niissä tuotteissa edullisin, mitä me ostetaan, niin kannatta siellä käydä.
Ad astra per aspera!




Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Etujutut
« Vastaus #61 : 27/03/2008, 22:05:27 »
..mutta iso osa alennuksista on nykyään sidottu niihin. ::)

Tää on kyllä K-kaupoissa niin totta. Mutta eihän siitä kortista niin haittaakaan ole.  ;)  Minä kannatan myös S-kauppoja, koska yllättävän hyvin sinne tilille on sitä rahaa kertynyt, kun sieltä sitä ei ole nostanut.  :)

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Etujutut
« Vastaus #62 : 27/03/2008, 22:12:46 »
Meilläkin suositaan s-kauppoja,kun sieltä niitä bonuksia kertyy ihan mukavat summat vuodessa :).Plussa korttikin löytyy,mutta harvemmin sitä tulee käytettyä.



Janica

  • Vieras
Re: Etujutut
« Vastaus #63 : 28/03/2008, 06:03:59 »
S-ryhmää suositaan meillä kans. :)

Olin tippua persiilleni kun viime viikolla vilkaisin S-tilin saldoa! Oon antanut bonuksien kerääntyä sinne syyskuusta lähtien (vanhassa duunissa usein tuli bonuksilla ostettua evästä) ja nyt on sen verran kiva summa tullut jemmaan että häissä saadaan hääpäivän aamun kulungit (kampaus yms) niillä katettua.  :D

Eepi

  • Vieras
Re: Etujutut
« Vastaus #64 : 28/03/2008, 09:51:26 »
Meilläkin suositaan tuota vihreää korttia. Ja bonuksiakin kertyy ihan kivasti.

Jostain syystä mun kohdalle vaan  sattunut joskus sellasia kassatätejä jotka on päättäneet mun puolesta höylätä siltä s-tilin puolelta vaikka olen pankkikortin antanut. Kerran jopa niin että kuun lopuksi sain maksuvaatimuksen s-pankista kun olin tilin ylittänyt. Jonkin verran otti pattiin kun yritin selittää että en todellakaan ole tiliä käyttänyt, kun ei siellä rahaa kerta ole. No, kävipäs ilmi että jos kassa vetää liian nopeasti peräkkäin s-kortin ja pankkikortin , maksu voi vahingossa mennä s-tililtä. Ja lisäksi alle 50e maksun voi maksaa s-tililtä vaikka siellä ei edes olisi katetta.

Ja jonkin verran aiheutti närää vielä sekin, kun heti tilin ylityksen maksoin, niin sitä perättiin vielä uudelleen kahden viikon kuluttua. No, silti suosin samaa kauppaa yhä edelleen.

anniinak

  • Vieras
Re: Etujutut
« Vastaus #65 : 28/03/2008, 10:21:07 »
Meillä keskitetään oikeestaan kaikki s-ryhmän paikkoihin. Kuukaudessa tulee noin 100 euroa sinne tilille. Ja kesästä lähtien vielä enemmän kun If-vakuutuksetkin tulee s-bonukseen.

Jartsa

  • Vieras
Re: Etujutut
« Vastaus #66 : 28/03/2008, 10:37:54 »
Lainaus
ja nyt on sen verran kiva summa tullut jemmaan että häissä saadaan hääpäivän aamun kulungit (kampaus yms) niillä katettua.

No höh. Eikö sillä nyt vois vaikka ostaa autoon jotain pientä kivaa tuuninkia??


 ;D

Janica

  • Vieras
Re: Etujutut
« Vastaus #67 : 28/03/2008, 17:39:14 »
Lainaus
ja nyt on sen verran kiva summa tullut jemmaan että häissä saadaan hääpäivän aamun kulungit (kampaus yms) niillä katettua.

No höh. Eikö sillä nyt vois vaikka ostaa autoon jotain pientä kivaa tuuninkia??


 ;D

Voishan sitä, mutta kun kerran häät on tulossa niin pitää niihinkin panostaa. ;)
Autoon on vuoden sisällä jo pistetty älytön kasa euroja kaikkeen mahdolliseen renkaista ja hihnan vaihdoista lähtien..

Sorry, OT..  :-[

piude81

  • Vieras
Re: Etujutut
« Vastaus #68 : 28/03/2008, 19:00:56 »
Multa ei hirveesti löydy etukortteja mut tärkein on tuo vihreä s-etukortti :) Mutta suurin syy siihenki miksi mulla se on, että mulla on siinä henkilökuntatarra jolla saa kaikista s-ryhmän paikoista 3-15% alennusta.

sama täällä  ;D

tosin hippasen kirvelee kun ruuasta ei saa kun sen kolme prossaa..kilpaileva kauppaliike täällä antaa henkilökunnalleen 10%  :P

Niinpä, tosi nihkee toi 3% mut saa sitä sit muista paikoista ihan tuntuvat alennukset :)

minttukoo

  • Vieras
Re: Etujutut
« Vastaus #69 : 28/03/2008, 19:21:08 »
Tykkään tuosta K-Plussa kortista sen takia, kun niillä plussa-seteleillä pääsee leffaan ilmaseksi ;D Ollaan käytetty viimeisen vuoden setelit leffaan ja popcorneihin :D