Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 13:45:57

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lehdet  (Luettu 57620 kertaa)

Jansku

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #100 : 22/08/2006, 17:03:01 »
OUH...kaveri lähetti lahjalehtenä mulle 'Voi Hyvin'  :D nyt on kiva juoda kuppi kahvia ja lukea lehti!

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Lehdet
« Vastaus #101 : 22/08/2006, 20:36:30 »
Mä alan kyllästyyn noihin lehti kauppiaisiin,soittelevat koko ajan ja tarjoavat muka ilmaiseksi lehtiä,joista loppujen lopuksi joutuu tietyn summan maksaan.Ja kaiken lisäksi tuntuu ettei nämä kauppiaat ymmärrä kun sanoo  ettei tilaa mitään vaan jatkavat puhettaan >:( ::)



Jansku

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #102 : 22/08/2006, 20:51:29 »
Mähän meinasin ihan unohtaa, että tilasinkin ekan kerran elämässäni lehtimyyjältä jotain...Hesarin  ;D jess...perjantaina pääsen jo lukemaan! Muuten ne on kyllä aika rasittavia kun aina soittelee.. :-X

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Lehdet
« Vastaus #103 : 22/08/2006, 20:54:29 »
Mähän meinasin ihan unohtaa, että tilasinkin ekan kerran elämässäni lehtimyyjältä jotain...Hesarin  ;D jess...perjantaina pääsen jo lukemaan! Muuten ne on kyllä aika rasittavia kun aina soittelee.. :-X

mäkin hairahduin pariviikkoo sitten tilaamaan 1kk määräaikasen tilauksen hesaria..  :-X noh, ei tuo onneks paljoo kirpassu.. se oliki eka puhelinmyyjäsoitto sitten sen jälkeen ku tein maistraatille kiellon..  :P





virve

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #104 : 22/08/2006, 21:28:30 »
Miullekin soitteli hesarin myyjä tänään, muttei saanut kaupattua lehteä. Olin nimittäin kaupan kassalla samaan aikaan.

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Lehdet
« Vastaus #105 : 22/08/2006, 22:32:00 »
Lehtimyyjille kannattaa sanoa, että on just lähdössä vuodeksi ulkomaille. Laittavat tiedon ylös ja kukaan ei soita vuoteen. Testattu on!  ;D

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Lehdet
« Vastaus #106 : 20/10/2006, 00:02:29 »
Yritin perua Veikkaajan, mutta se pirkule on maksettu vielä puoleksi vuodeksi eteenpäin. Kai se pitää lähettää sitten Libanoniin, tai alkaa lukea sitä itse. Voin kuvitella miehen ilmeen, kun istahtaisin sohvalle lukemaan ja läväyttäisin Veikkaajan auki..
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

point

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #107 : 20/10/2006, 08:01:36 »
Yritin perua Veikkaajan, mutta se pirkule on maksettu vielä puoleksi vuodeksi eteenpäin. Kai se pitää lähettää sitten Libanoniin, tai alkaa lukea sitä itse. Voin kuvitella miehen ilmeen, kun istahtaisin sohvalle lukemaan ja läväyttäisin Veikkaajan auki..
Meillä onnistui tollasten maksettujen lehtien kanssa sillain, et ne laitettiin tauolle ja lehteä alettiin kantaa taas sit, kun oltiin jällen maisemissa. Maksu pysyi sisällä talossa ja he näkivät sen koneelta. Tämä onnistui myös tv-luvan kohdalla, joka maksetaan kuitenkin aina etukäteen.

Juulia

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #108 : 20/10/2006, 13:41:28 »
Ajattelin, että kun täällä on niin erilaisia ihmisiä, eri harrastuksia, perheitä ym. niin tulee monipuolisia vastauksia kysymykseen... Millaisia juttuja haluaisitte lukea paikallislehdestä? millasia juttuja pidätte mielenkiintoisina ja miksi? Jos mahdollista, ajatelkaa asiaa koko perheenne kannalta. Mitä esim lapsenne lehdestä katselevat?

Paikallislehdestä haluan lukea paikallisia uutisia ja tarinoita ja juttuja. Myös ehkä siinä lähikunnissa tapahtuvia asioita. Mutta ei mitään kotimaan ja ulkomaanjuttuja, ne voin lukea joka aamu hesarista.
Minusta on kiva aina lukea miehen kotipaikkakunnan paikallislehteä, kun siiä on juttuja paikallisten yhdistysten toiminnasta, sekä eri harrastajista artikkeleita ja haastatteluita. Usein on myös koululaisista juttuja. Se kun on aika pieni paikka niin kyselen aina ketä ne on. Itse en juurikaan ihmisiä tunne, mutta minusta on mukava kuunnella kun mies selittää "joo tuo on se ja se ja tuossa on sen ja sen serkku ja sen vaimo.." jne.
Nii ja niistä ihmisistä pittää olla tietysti kuvat aina!!  :D
Sitten tietysti kaikki tapahtumat, pienetki kssanristiäiset pitää ilmoittaa paikallislehdessä :) Tietää sitten minne eksyä, jos ei ole tekemistä  ;D

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Lehdet
« Vastaus #109 : 20/10/2006, 13:44:43 »
Tuli mieleen yks nolo juttu kun tää aihe nousi....
Oon tilannut yhtä naistenlehteä hetken ja tilaus on nyt pian loppumassa. Noh, täss joku viikko sit soitti lehtimyyjä ja minä erehdyin vastaamaan (en yleensä vastaa numerottomiin).
Noh sillähän oli taas "aivan erinomainen tarjous ainoastaan minulle" ja muahan heti rupes v...ttaa enkä jaksannut kuunnella, sanoin vaan ettei kiinnosta.  Heti puhelun jälkeen rupesin toki miettimään ja tajusin että se oli oikeesti hyvä tarjous, ja olisinhan mä halunnut jatkaa sen lehden tilaamista :-[ :-[ :-[
Mutta siitäs sain kun on niin kovat ennakkoluulot puhelinmyyntiä vastaan etten osannut sanoa muuta kuin ei :-[ :-[