Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 02:14:52

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lehdet  (Luettu 57457 kertaa)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Lehdet
« Vastaus #90 : 21/08/2006, 14:22:56 »
Minullekkin tulee Sport ja se on kyllä paras liikuntalehti.  ;)  Mulle on tullut useaan kertaan Cosmo ja Trendi, mut minusta niissä kiertää melkein samat jutut kokoajan..  ::)

Jansku

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #91 : 21/08/2006, 17:46:32 »
Mullekki tulee Sport, mut se tulee aika harvoin  ::)
Haluisin tilata Juoksija-lehden, siinä on tosi hyviä ja mielenkiintosia juttuja, kun oon sitä kirjastossa välillä käyny lueskelemassa. Onkohan se kallis jos kotiin tilais?  ???
Laitan kyllä huonosti rahojani lehtiin. Teille tulee tytöt hirmusesti lehtiä!  :o Ois se kyllä kivaa, et ois kotona luettavaa..

Jansku

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #92 : 21/08/2006, 19:01:31 »
No ei tuo ihan kauheen pahalta hinnalta kuulosta  :) Taidan pian panostaa. Pitääkin ottaa vähän selvää jostain netistä....

Jansku

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #93 : 21/08/2006, 19:25:26 »
 :icon_thumleft: tänks!!

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Lehdet
« Vastaus #94 : 22/08/2006, 08:20:47 »
Haluisin tilata Juoksija-lehden, siinä on tosi hyviä ja mielenkiintosia juttuja, kun oon sitä kirjastossa välillä käyny lueskelemassa. Onkohan se kallis jos kotiin tilais?  ???


Meillekin taitaa tulla tuo! Mutta ei miulle!  :D

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Lehdet
« Vastaus #95 : 22/08/2006, 12:23:26 »
Ajattelin, että kun täällä on niin erilaisia ihmisiä, eri harrastuksia, perheitä ym. niin tulee monipuolisia vastauksia kysymykseen... Millaisia juttuja haluaisitte lukea paikallislehdestä? millasia juttuja pidätte mielenkiintoisina ja miksi? Jos mahdollista, ajatelkaa asiaa koko perheenne kannalta. Mitä esim lapsenne lehdestä katselevat?

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Lehdet
« Vastaus #96 : 22/08/2006, 12:42:43 »
Millaisia juttuja haluaisitte lukea paikallislehdestä? millasia juttuja pidätte mielenkiintoisina ja miksi? Jos mahdollista, ajatelkaa asiaa koko perheenne kannalta. Mitä esim lapsenne lehdestä katselevat?

Itse haluasin lukea kouluun ja lapsiin liittyvää, historiajuttuja, sukututkimukseen liittyvää, ym. Samoin kiinnostaa miehen työhön liittyvät jutut. Lapset taas lukevat lehdestä sarjakuvat, peleihin kohdistuvat jutut, mainokset, ulkomaan- ja myöskin kotimaan uutisia aika monipuolisesti. Sekä lemmikkieläimiin liittyvät jutut.  :)

Maijis

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #97 : 22/08/2006, 13:54:06 »
Jos kyseessä on pieni paikallislehti alueella, jossa kaikki tuntee toisensa, niin minusta on kiva lukea sellaisia juttuja ihmisistä, jotka ovat esimerkiksi kotoisin alueelta ja asuvat nyt muualla, mutta käyvät mökkeilemässä alueella. Heidän kuulumisaan, jos porukka siis on tuntenut heidät, mutta ei ole kuullut heistä pitkään aikaan. Ja toinen ehdoton on ne jutut, jos alueelle on muuttanut joku uusi ihminen. Hänen esittelynsä. Se se vasta onkin varsinainen juorulehti! :o Mutta mä tykkään lukea sellaisia omasta paikallislehdestäni, joka kertoo kotiseudun kuulumisia tänne asti, ja joka taas syksyllä alkaa tipahdella mun laatikosta keskiviikoisin. Niin, siinähän se olikin: ainakin näin kaukana asuvana on kiva lukea niitä juttuja, mistä selviää se mitä "kotona" tapahtuu.

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Lehdet
« Vastaus #98 : 22/08/2006, 14:10:26 »
Miullekin tulee tilattuna kotiseudun paikallislehti! Mukava lueskella, varsinkin kun on pieni paikkakunta, mitä tutuille immeisille on tapahtunut ym. paikkukunnan juttuja!  :)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Lehdet
« Vastaus #99 : 22/08/2006, 14:18:41 »
Meidän pieni paikallislehti on kanss lähinnä semmoinen "juorulehti" mitä joku täss kuvasi...
Oli erittäin mukava lukea silloin kun itse asuin Ahvenanmaalla kaukana näistä ympyröistä, mutta nyt kun itse asuu täällä niin lehti tuntuu lähinnä olevan tyhjää täynnä ::) ::)  Elikkä sen mitä siinä lukee on jo saanut tietää muualta...

Minun mielestä lehti voisi sisältää enemmän "oikeita" uutisia ja puolueettomia kirjoituksia eri urheilutapahtumista....
Tykkäisin myös jos heillä olisi joku järkevä kolumnisti joka edes kerran viikossa kirjoittaisi jostain mielenkiintoisesta aiheesta... (tällä hetkellä on vanha äijä joka on ollut samoissa tehtävissä niin kauan että varmaan kasvaa sammalta sen päällä ;))

Arvostaisin myös jos paikallislehti vähän enemmän kirjoittaisi positiiviseen sävyyn eikä kaikki kirjoitukset olisi tyyliin "onpas täällä kamalaa asustella" ::)