Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 22:01:08

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lehdet  (Luettu 57788 kertaa)

Tinsku

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #140 : 05/04/2008, 13:34:35 »
Oli paikko laittaa paikallissanomalehti tauolle, kun en millään ehdi lukea sitä. Monen viikon lehdet oli vaan siistissä lukemattomassa pinossa eteisen penkillä, joten parempi laittaa tauolle.

Hassua, kun äsken soitti mulle lehtimyyjä, joka oli ihan tulessa. Se oli päättänyt, että nyt myydään lehti jokatapauksessa eikä millään suostunut hyväksymään ei kiitos-vastausta. Kun sanoin että entisetkin on pitänyt laittaa tauolle lukuajan puutteen takia, hän aloitti entäs jos ostat lahjalehdeksi siskolle, tai olisko teillä akuankan lukijoita, no entäs nalle puh, no vauva-lehti sitten... Mä nauroin jo maha kippurassa hänelle ja oli kuin olisin lyönyt löylyä lisää ja uutta tarjousta tuli korvaan koko ajan. Lopulta sanoin, että olet tosi hyvä myymään, mutta oikeasti et saa nyt mulle myytyä mitään ja mä laitan nyt luurin kiinni. Sitten vasta hyväksyi "kohtalonsa" ja toivotti hyvää kevättä. Tosi hauska puhelu  ;D
« Viimeksi muokattu: 05/04/2008, 13:59:15 kirjoittanut Tinsku »

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Lehdet
« Vastaus #141 : 09/05/2008, 17:54:40 »
Mulle tuli kotivinkin näytenumero. Ei muuten mitää, mut mulle tulee iha tilattuna ko. lehti..  ::)

Eli jos joku haluu uusimman kotivinkin, ottakoon yhteyttä yksärillä. Saapi sen postikulujen hinnalla.





Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lehdet
« Vastaus #142 : 12/11/2008, 11:56:06 »
Mies tilasi meille taas Hesarin pienen tauon jälkeen. :D Hyvästi uutispimento! ;D
-memento vivere-

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Lehdet
« Vastaus #143 : 13/11/2008, 13:26:28 »
Mulle soitti lehtimyyjä, joka oli kyllä vielä enemmän kuutamolla kuin minä itse. :o ;)

Kaikki varmaan tietää millä tahdilla noilta lehtimyyjiltä tulee tekstiä, siis ettei ehdi kissaa sanoa väliin  ;D Miehelle soitti tässä eräänä päivänä lehtimyyjä ja kun se sai parin minuutin päästä puheensa pidettyä, niin mies tokas sille, että hengitä välillä  ;D Meni myyjäpojuparka ihan hämilleen  ;)
Fear never fixed anything.

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Lehdet
« Vastaus #144 : 13/11/2008, 13:55:54 »
Mulle soitti lehtimyyjä, joka oli kyllä vielä enemmän kuutamolla kuin minä itse. :o ;)
soittiko ne yöllä?
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Lehdet
« Vastaus #145 : 13/11/2008, 14:01:20 »
Mulle soitti lehtimyyjä, joka oli kyllä vielä enemmän kuutamolla kuin minä itse. :o ;)
soittiko ne yöllä?
:rotf:

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Lehdet
« Vastaus #146 : 13/11/2008, 15:19:40 »

Kaikki varmaan tietää millä tahdilla noilta lehtimyyjiltä tulee tekstiä, siis ettei ehdi kissaa sanoa väliin  ;D Miehelle soitti tässä eräänä päivänä lehtimyyjä ja kun se sai parin minuutin päästä puheensa pidettyä, niin mies tokas sille, että hengitä välillä  ;D Meni myyjäpojuparka ihan hämilleen  ;)

Täytyypä kokeilla tätä :D Toinen mikä kanssa on kuulemma hyvä, kun näillä myyjillä on valmiit puheet paperilla, josta lukevat, niin heittääkin siihen väliin jonkun kinkkisen kysymyksen, niin pasmat sekoaa täysin ;)

Paitsi, että multa sekosit pasmat kyllä kanssa ihan täysin, kun soitin erään nettitarjoajan asiakaspalveluun ja nuori mies kysyi minulta kesken kaiken, että "oletko leikkinyt my little poneilla pienenä?". Meni hetken aikaa keräillessä ;D

muoks. ko-pääte, nuori mies ei sentään olettanut tietävänsä, vaan kysyi ;)
« Viimeksi muokattu: 13/11/2008, 23:39:39 kirjoittanut rapu »

minttukoo

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #147 : 13/11/2008, 19:48:52 »

Paitsi, että multa sekosit pasmat kyllä kanssa ihan täysin, kun soitin erään nettitarjoajan asiakaspalveluun ja nuori mies kysyi minulta kesken kaiken, että "olet leikkinyt my little poneilla pienenä?". Meni hetken aikaa keräillessä ;D

:rotf: :rotf: ;D ;D ;D

Nipsu

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #148 : 13/11/2008, 21:39:39 »
Tilasin tänään elämäni ekaa kertaa puhelinmyyjältä lehden (tai no joo ylipäätään mitään). En kyllä etes tiiä oliko se kotivinkki vai kotiliesi  ::) no kai se selviää ku alkaa tulla  ;D   Ja oli siinä kyllä ihan ok kylkiäiset silikonipullasuti ja kintas ja ehkä joku muukin silikonijuttu sekä joku keittiökirja..  ;D

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Lehdet
« Vastaus #149 : 13/11/2008, 22:32:31 »
Mä tilasin Me-Naiset ihan puhelinmyyjien kiusaksi sellaisen flaierin perusteella, ihan oma-aloitteisesti.  ;D Ja saan samat oheiskrääsät ilman, että joku lukee ne mulle paperista.  ;)