Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 07:08:57

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lehdet  (Luettu 57499 kertaa)

Juulia

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #110 : 20/10/2006, 13:46:00 »
Mä alan kyllästyyn noihin lehti kauppiaisiin,soittelevat koko ajan ja tarjoavat muka ilmaiseksi lehtiä,joista loppujen lopuksi joutuu tietyn summan maksaan.Ja kaiken lisäksi tuntuu ettei nämä kauppiaat ymmärrä kun sanoo  ettei tilaa mitään vaan jatkavat puhettaan >:( ::)

Mulle ei oo pitkään aikaan kukkaan soittanu. Nyt koputan puuta, ettei soitakaan... ::).
Keväällä viimeks joku soitteli, ja sanoin etten voi ottaa kun lähen kesäksi ulkomaille.
Sitte joskus ku oisin oikein halunnu tilata jonkun lehden niin tietysti ne ei ikinä soita.
No, aika hyvin ovat tuonne sähköpostiinkin jo tunkeutuneet, ja tilasinhan minä sitten tarjouspätkän Gloriaa... ::) Oikeestaan heleppoa kun säpolla hoitaa, saa lopettaa senkin millon lystää...ei tartte puhelinta kuunnella  ;D

Juulia

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #111 : 20/10/2006, 13:49:13 »
Noh sillähän oli taas "aivan erinomainen tarjous ainoastaan minulle" ja muahan heti rupes v...ttaa enkä jaksannut kuunnella, sanoin vaan ettei kiinnosta.  Heti puhelun jälkeen rupesin toki miettimään ja tajusin että se oli oikeesti hyvä tarjous, ja olisinhan mä halunnut jatkaa sen lehden tilaamista :-[ :-[ :-[
Mutta siitäs sain kun on niin kovat ennakkoluulot puhelinmyyntiä vastaan etten osannut sanoa muuta kuin ei :-[ :-[

Sepä se kun yleensä jo vastasessa kun kuulee että lehtimyyjä soittelee niin tulee semmonen asenne tai negatiivinen fiilis. Ne kun aina tuputtaa. Ehkä se ois ku sais rauhassa miettiä, puhelimessa tuntuu että joku sielä kokoajan hengittää niskaan ja odottaa että sano nyt Kyllä...
Jotkut on kyllä oikein asiallisia ja fiksuja myyjiä, osaavat hoitaa myynnin asiallisesti ja hyvin.

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Lehdet
« Vastaus #112 : 20/10/2006, 23:02:10 »
Mulle ei ainakaan yksikään lehdenmyyjä oo koskaan vängännyt vastaan, kun olen asiallisesti sanonut, että mä en tilaa mitään lehteä, oli se sitten kuinka halpa tahansa. Paska homma jo ihan ilman paskamaisia asiakkaitakin.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Lehdet
« Vastaus #113 : 18/04/2007, 19:13:24 »
Olen löytänyt uuden lehden josta tykkään: Kodin Kuvalehti  :-* :-*. Mun mielestä siinä on mielenkiintoisia juttuja, pidän kovasti. Eräs työkaveri on tuonut töihin luettavaksi nipun vanhoja Kodin Kuvalehtiä, ja jos ei muuten töihin lähtö kiinnosta niin ajattelen aina että "onhan siellä niitä Kodin Kuvalehtiä"  ;D. Tykkään  :-*.

Äitini tilasi mulle joskus Cosmopolitanin, se oli: :puke:.


Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Lehdet
« Vastaus #114 : 18/04/2007, 20:07:04 »
Olen löytänyt uuden lehden josta tykkään: Kodin Kuvalehti  :-* :-*. Mun mielestä siinä on mielenkiintoisia juttuja, pidän kovasti.

Ootko lukenut Kotivinkki-lehteä? Mä oon tykännyt siitä kovasti ja se on tullut ehkäpä vuoden jo mulle. Kodin Kuvalehti tulee äipälle ja käyn sitä siellä lukemassa, sekin on hyvä. Tykkään, että Kotivinkki on hieman nuoremmille kuin Kodin Kuvalehti.  Molemmat lehdet on kyllä sellaisia letkeitä ja kuitenkin seuraavat jkv trendejä, mut sit ei oo taas mikään super trendi lehti!
-Kyllä se siitä!

taamaa

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #115 : 18/04/2007, 23:01:29 »
Tilaamani Sport-lehti saapui... ::) Olipahan ohjeita erilaisista detox-dieeteistä :pottytrain2:

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Lehdet
« Vastaus #116 : 19/04/2007, 17:25:22 »
Tilaamani Sport-lehti saapui... ::) Olipahan ohjeita erilaisista detox-dieeteistä :pottytrain2:

Ai..  ::)  Minullekkin tuli, mut en oo vielä ehtinyt lukemaan. Ehkäpä ensi yöksi otan töihin matkaan.

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Lehdet
« Vastaus #117 : 26/07/2007, 00:35:23 »
Gin...äh siis Sinibaretti,Suomen sotilas,reserviläinen,Oltermanni,Metalli tekniikka,VM,Kevytkuljetus kalusto ja ruotuväki.
Joku on tehnyt lahja tilauksen SEURAsta mulle.Nyt kun vaan kerkeis lukeen
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lehdet
« Vastaus #118 : 26/07/2007, 10:06:41 »
Anoppi on tilannut mulle jonkun lyhyen pätkän Gloriaa. Ei oikein tule luettua. ::)
-memento vivere-

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Lehdet
« Vastaus #119 : 26/07/2007, 12:29:10 »
Jaa, mitähän kaikkea meille tällä hetkellä tuleekaan. Miun tilaamana ei taida kuin, Etelä-Saimaa, Akvaario maailma,  Aku Ankka.  ;D Sitten löytyy Hesari, Tom&Jerry, Suomen Sotilas, Kylkirauta, Sinibaretti, Juoksija, Aselehti, jne.