Yleiset > Asian vierestä

Lehdet

<< < (2/38) > >>

susakaro:
hmmm. meikän on täs viime aikoina koettanut vähentää lehtitilauksia. ei ehdi lukea :(

Tällä hetkellä tilataan MeNaiset, Koiramme-lehti, Sinibaretti, Rahtari, Kääpiösnautseri- lehti ja SSPK:N jäsenlehti sekä vanhan kotopuolen paikallislehti Rantapohja.  Eli melko harrastepainotteista meilläkin.

Töissä luen luontaisetuna sanomalehdet Ilkka, Pohjalainen, Jurvan Sanomat, Kyrönmaa -lehti, TeJuKa, Suupohjan Sanomat, Härmät-lehti...

Ilmaisjakeluna tuleekin sit luukun täydeltä kaikkea sontaa... joka menee yleensä suoraa postilaatikolta paperinkeräykseen.

huoks Taru... enpäs muistanutkaan että olit "laihian" tuomaksen morsian  ;)

mami:
Meille tulee Hesari, joka on ihan ehdoton. Aamu menee pilalle jos lehti ei joskus jostain syystä olekaan laatikossa aamukaffeen aikaan. Lisäksi tulee kotipaikkakunnan paikallislehti. Miehelle tulee Sinibaretti ja  Veikkaaja ainakin, niin ja Audi-lehti. Itse pysyn erossa kaikista naistenlehdistä ja mulle tulee vain rottweiler-lehti  :) Kampaajalla sitten ihmettelen julkkisjuttuja suu pyöreällä!

Niin ja ilmaisjakelut onkin sitten asia erikseen!

Janica:
Meille tulee Hämeen Sanomat, Anna, Aku Ankka, Yhteishyvä, Pirkka, Me.

Sitten tietenkin roskapostit!  ;) ;D

Heli:
Meidän luukusta kolahtaa Hesari, Gloria, Avotakka, Me Naiset Sport, Fitness, Gloria Koti, Etiketti, Alkon hlöstölehti Korkki, Hohto Episodi, Mikrobitti, Tietotekniikka tms. nörttilehti ;) Olikohan siinä kaikki...  ::) Maku-lehden tilaus loppui juuri enkä viiti uusia kun en kuitenkaan niitä reseptejä ikinä hyödynnä ;)

Taru:

--- Lainaus käyttäjältä: Heli - 19/07/2005, 12:40:53 ---Meidän luukusta kolahtaa Hesari, Gloria, Avotakka, Me Naiset Sport, Fitness, Gloria Koti, Etiketti, Alkon hlöstölehti Korkki, Hohto Episodi, Mikrobitti, Tietotekniikka tms. nörttilehti ;) Olikohan siinä kaikki...  ::) Maku-lehden tilaus loppui juuri enkä viiti uusia kun en kuitenkaan niitä reseptejä ikinä hyödynnä ;)

--- Lainaus päättyy ---

 ;D Taidat olla lehdenmyyjien suosikkiasiakas!

Mä just peruin Seiskan ja Mikro-PCn, kun myyjät kuitenkin kohta soittelee perään, että "voi että kun hyvä tarjous on meillä tarjota sulle".. Puoleen hintaan yleensä saa, kun peruu ennen kuin seuraava jakso alkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta