Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 10:41:17

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Festarikävijät  (Luettu 73376 kertaa)

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Festarikävijät
« Vastaus #10 : 20/07/2005, 19:00:00 »
Siellä taitaa olla aina hyviä bändejä. Ketäs tänä vuonna?

En muista puoliakaan, mutta itse lähden Maija Vilkkumaan, The Arkin, Within Temptationin, Nightwishin, Hellacoptersin, Franz Ferdinandin...ja muiden takia.  ;D U:n sain joukkoon kun lisäksi löytyy CMX, Viikate, yms. Että monen moista taas. :)


Kasutinen nyt käytynä ja mitä jäi takin taskuihin?

hmmm... monia en edes muista, niin paljon siellä oli kuultavaa ja tottumattoman korviin kaikki musiikki kuulosti melko samanlaiselta ;D

Tuo on kyllä varmasti aivan totta.  :D Ei munkaan korva niin tottunut ole, ja tosi paljon siitä "perussoittelusta" siellä kierrän suosista kaukaa. Ehdottomasti eniten mua aina kiinnostaakin siellä tanssiryhmät: pari suomalaista nuortenryhmää ja ulkomaiset.  :)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Festarikävijät
« Vastaus #11 : 20/07/2005, 19:06:45 »
Siellä taitaa olla aina hyviä bändejä. Ketäs tänä vuonna? Neljä vuotta sit oltiin ja sillon oli kyl hyvä meno. Olis ihan kotikaupungissa, mutta jaksaako niitä kännääviä teinejä katella  ::)
www.ankkarock.fi
Sinne vaan teinien seuraksi... Kukaan mitään huomaa, jos hillut ja pompit vaan porukan mukana ja kiljut lujaa jos näät jonkun ihkun laulajan ;D ;D


KFOR 11/04-11/05

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Festarikävijät
« Vastaus #12 : 20/07/2005, 19:15:41 »
Sinne vaan teinien seuraksi... Kukaan mitään huomaa, jos hillut ja pompit vaan porukan mukana ja kiljut lujaa jos näät jonkun ihkun laulajan ;D ;D

 ;D Noin mä ainakin aion tehdä!!  ;D  8)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Festarikävijät
« Vastaus #13 : 20/07/2005, 21:46:53 »
Kyllähän kaikilla festareilla pitää asentaa sellanen festarivaihde päälle, kunkin tunnelman mukaisesti. Täytynee sanoa, että se oli kyllä työlästä Kaustisen kohdalla  ???

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Festarikävijät
« Vastaus #14 : 20/07/2005, 21:49:29 »
mun mies on käyny ankkarockissa, viikkoo enne ku me on tavattu.. ;) ja jännintä on se,että itseasiassa ollaan oltu muutaman kymmenen km säteellä toisistamme sillon.. minä ite kirkkonummella ja hää ankkarockissa.. sattumaa....  :P

mä ite oon käyny vaan tangomarkkinoilla.. ;) siinä mulla festareita...
« Viimeksi muokattu: 20/07/2005, 22:02:00 kirjoittanut myy79 »





point

  • Vieras
Re: Festarikävijät
« Vastaus #15 : 22/07/2005, 20:23:37 »
Meillä täällä Juvalla on parhaillaan menossa Puustock festarit ja koska asumme noin puolen kilometrin (linnuntietä ja välillä enimmäkseen peltoa)päässä festarialueelta niin saamme ilmaiseksi nauttia suomirockin annista. Parhaillaan esiintyy Ruoska ja tämän jälkeen aloittaa Negative ja sitä seuraa Yö. Ilta menee rattoisasti ovet ja ikkunat auki ja pari siideriäkin uskaltaa ottaa, mutta vain pari. Huomisaamun morsian on mielessä koko ajan ja siksi pidän itseni naisena.  :D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Festarikävijät
« Vastaus #16 : 26/07/2005, 13:49:54 »
Ei ole juuri tullut festareita harrastettua. ::) Ruisrockiin menoa harkitsin kyllä taas, mutta rahoille löytyi muuta käyttöä. Raumablueskin jäi tänä vuonna väliin, harmi, siellä on ollut hyvä meninki. (No, ei se mikään festari varsinaisesti ole, vaan musiikkitapahtuma...) DBTL:ssa, kun on tuossa kätevästi kaupungissa, on tullut piipahdeltua. Tällä viikollahan se alkaakin, perjantaina jotain keikkaa tarkoitus mennä katsomaan.
-memento vivere-

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Festarikävijät
« Vastaus #17 : 27/07/2005, 12:11:29 »
Kyllähän kaikilla festareilla pitää asentaa sellanen festarivaihde päälle, kunkin tunnelman mukaisesti. Täytynee sanoa, että se oli kyllä työlästä Kaustisen kohdalla  ???

Tai olit väärinä päivinä liikkeellä  ???

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Festarikävijät
« Vastaus #18 : 27/07/2005, 12:32:39 »
Kyllähän kaikilla festareilla pitää asentaa sellanen festarivaihde päälle, kunkin tunnelman mukaisesti. Täytynee sanoa, että se oli kyllä työlästä Kaustisen kohdalla  ???

Tai olit väärinä päivinä liikkeellä  ???

ei, vaan ei ollut meikän makuista musiikkia  ;)

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Festarikävijät
« Vastaus #19 : 27/07/2005, 17:10:14 »
Kyllähän kaikilla festareilla pitää asentaa sellanen festarivaihde päälle, kunkin tunnelman mukaisesti. Täytynee sanoa, että se oli kyllä työlästä Kaustisen kohdalla  ???

Tai olit väärinä päivinä liikkeellä  ???

ei, vaan ei ollut meikän makuista musiikkia  ;)

Ei kaustinen mun mielestä itseasias ookaan juuri millään lailla verrannollinen näihin "perusfestareihin", enkä itse edes hae sieltä sitä samaa fiilistä. Johtunee osin siitäkin, että olen äidin mukana kulkenut siellä ensin tenavana. ;D Hauskat festarit omalla laillaan, tosi erilaisella laillaan. :P
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.