Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 02:50:48

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 175659 kertaa)

KooKoo

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #900 : 14/01/2010, 19:24:19 »
Niinhän se on, että alas lähdetään niin erilaisista olosuhteista, että vaikea se on ajatella sitä asiaa muulta kuin omalta kannalta. Joten lopputulos varmaan on se, että jokainen, perheellinen tai perheetön, tietää itse parhaiten, missä elämäntilanteessa kannattaa lähteä ja missä ei :)

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #901 : 14/01/2010, 21:17:15 »
Mä sanon tähän, että olen samaa mieltä KooKoon kanssa tai siis meillä oli kesällä sellainen tilanne, että J valitsi Tshadin ja jätti 5 kk tyttönsä. Ihan vaan sen takia, että oli lomautettuna omasta työstään ja että mä voisin olla pidempään kotona Ennan kanssa. Ja kyllähän se halu maailmalle oli siinä toki mukana myös. Vaikka mitäpä mä sitä selittelemään. Olihan se kurjaa, et J ei ole nähnyt kaikkia kehitysaskelia, mut onneksi Enna oli niin pieni, ettei se osannut vielä ikävöidä. Saa nähdä miten sit, jos ja kun neljäs reissu tulee.

Poissa Pikkunen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4607
  • KFOR 04/03-04/04, KFOR 11/08-11/09
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #902 : 14/01/2010, 22:37:28 »
Niinhän se on, että alas lähdetään niin erilaisista olosuhteista, että vaikea se on ajatella sitä asiaa muulta kuin omalta kannalta. Joten lopputulos varmaan on se, että jokainen, perheellinen tai perheetön, tietää itse parhaiten, missä elämäntilanteessa kannattaa lähteä ja missä ei :)

Täysin samaa mieltä  :)

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #903 : 21/01/2010, 10:14:00 »
Meillä on mies nyt kuulemma virallisesti liitetty johonkin listaan, missä on ehdokkaat 2011 kevään Afga -reissuun. Oli soittanut tänne kotimaahan esimiehelleen ja se oli liitänyt hänet irrotetuksi ja käytettäväksi...
Mies kyllä sanoi et voihan siitä sit viel kieltäytyä kun tilanne tulee oikeesti eteen. Riippuu tilanteesta kotimaassa sitten.
No katsellaan sitä sit vuoden päästä...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Taavuska

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #904 : 27/01/2010, 08:59:28 »
Meillä on mies nyt kuulemma virallisesti liitetty johonkin listaan, missä on ehdokkaat 2011 kevään Afga -reissuun. Oli soittanut tänne kotimaahan esimiehelleen ja se oli liitänyt hänet irrotetuksi ja käytettäväksi...
Mies kyllä sanoi et voihan siitä sit viel kieltäytyä kun tilanne tulee oikeesti eteen. Riippuu tilanteesta kotimaassa sitten.
No katsellaan sitä sit vuoden päästä...

Samansuuntaiset sävelet täällä...
Mies kotiutui Afgoista 4 kuukautta sitten. Veri tuntuu vetävän kuitenkin takaisin (yllätys, yllätys ::)), ja helmikuu 2011 on puheissa jo useaan otteeseen vilahtanut....  :-\
Itse en välttämättä olisi kovin innostunut asiasta....

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #905 : 27/01/2010, 09:08:01 »
^ Taitaa olla sit sama roottori miehillä mielessä...  ;)

Tähän tuli ns. vahvistus eilen. Kotimaan esimies oli saanut komentajan puollon seuraavalle keikalle. Kumpi tahansa 2011 rotaatioista Afgoihin... :-\ En mä reissua vastaan ole, mut en ole varma ajatuksistani tuota Afganistania kohtaa...

Sain mä kuitenkin "elämäntilanne"-option lähtöön. ;)
« Viimeksi muokattu: 26/02/2010, 09:48:20 kirjoittanut KouTa »
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

merikki

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #906 : 02/03/2010, 10:37:24 »
Ymmärrän vallan mainiosti, jos monissa nykyään yleisissä elämäntilanteissa lähtee maailmalle korjaamaan perheensä elintasoa (en tarkoita hyvästä paremmaksi vaan vähän vähähuolisemmaksi). Ja täyttämään CV:täkin.

Mutta asian pitää olla ok myös puolisolle.

(Epäilen, että meillä mies hämmästyi aika lailla, kun sanoin, että no joo, mutta sitten minä saan koiranpennun - täysin tarkoittamaton lausahdus tuolloin, enkä sen suustani päästettyäni itsekään tajunnut, mistä se tuli, mutta arvatkaapas, mikä tuolla tuhisee odottamassa isäntää kotiin?)

KooKoo

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #907 : 08/03/2010, 14:24:44 »
Tänään oli sitten tullut Jiille viesti, että Kosovossa olisi paikka tarjolla :)

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #908 : 08/03/2010, 14:50:22 »
^ :thumbsup:

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #909 : 09/03/2010, 05:38:47 »
Tänään oli sitten tullut Jiille viesti, että Kosovossa olisi paikka tarjolla :)

 :D