Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 08/05/2024, 22:39:59

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 175457 kertaa)

KooKoo

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #870 : 11/12/2009, 13:53:49 »
Mä olen antanut luvan yhteensä kolmelle reissulle. Yksi on takana, toinen toivottavasti edessä pian ja kolmas ehkä sitten joskus. Vaikka lapsia onkin, niin en kiellä toista lähtemästä. Yhteisen hyvän (eli rahan) takia sinne kuitenkin menee, jos menee.

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #871 : 11/12/2009, 14:35:48 »
Meiltä on oltu nyt kahdella reissulla. Ekalla reissulla asuin yksin reilun kokoista asuntoamme. Toisella reissulla perheeseen kuului kaksi koiraa.
Nyt perheessä on koirien lisäksi pieni vauva. Lisää reissuja saa tulla, yhdessä sopivaksi katsottuna ajankohtana. Tällä hetkellä tuntuu, että saa lähteä vaikkapa siinä vaiheessa, kun lapsi on pikkuisen alle vuoden. Mutta se onkin sitten eri asia haluaako mies itse lähteä :)

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #872 : 11/12/2009, 17:54:59 »
Toinen reissu suunitteilla ja se on ihan ok.
kasu 75

Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #873 : 11/12/2009, 18:01:16 »
Toinen reissu meneillään ja mies jo miettii kolmatta. Yrittäis elää tässä hetkessä. ;D

Poissa Pikkunen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4607
  • KFOR 04/03-04/04, KFOR 11/08-11/09
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #874 : 11/12/2009, 18:12:48 »
Meillä toinen reissu takana ja mies puhui jo kolmannesta ennenkuin oli lähtenyt sille toiselle  ::) Mutta kolmatta ei nyt muutamaan vuoteen, kiitos! Mutta tiedän, että se tulee vielä, enkä voi/aio sitä kieltääkään...

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #875 : 11/12/2009, 19:59:29 »
Kolmannelta reissulta kotiuduttu neljä viikkoa sitten ja neljäs reissu suunnitteilla tai paperit ainakin on vetämässä.  :)

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #876 : 11/12/2009, 23:48:01 »
Viidettä reissua viedään kovaa vauhtia. Lupaukset viimeisestä luvattu jo edellisestä reissusta ja niin myös nyt puhuttu, että tää on viimeinen. Pyh! Uskoo ken haluaa. Lapset ei vaikuta päätökseen mitenkään. Sitten kun ikä tulee esteeksi lähteä uskon vasta, ettei lähde. Valitettavasti siihen on vielä monta vuotta. :(

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #877 : 13/01/2010, 08:44:03 »
Pitäskö teidän mielestä päästää uudelle reissulle? Entäs jos senkin jälkeen tulee taas halu uudelle?  ???

Se riippuu niin paljon siitä ensimmäisestäkin reissusta, miten se vaikutti ja niin pois päin.
Meillä just sovittiin toisesta reissusta, ja kun eka aikanaan meni suht kivuttomasati, niin miksen päästäisi. Lapsia ei ole vielä, mutta sitten kun niitä on, niin ei meiltä enää lähdetä, halutti tai ei... Joten nyt on oikein hyvä sauma toiselle - viimeiselle - reissulle. ;)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Neiti1984

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #878 : 13/01/2010, 13:46:26 »
Pitäskö teidän mielestä päästää uudelle reissulle? Entäs jos senkin jälkeen tulee taas halu uudelle?  ???

Se riippuu niin paljon siitä ensimmäisestäkin reissusta, miten se vaikutti ja niin pois päin.
Meillä just sovittiin toisesta reissusta, ja kun eka aikanaan meni suht kivuttomasati, niin miksen päästäisi. Lapsia ei ole vielä, mutta sitten kun niitä on, niin ei meiltä enää lähdetä, halutti tai ei... Joten nyt on oikein hyvä sauma toiselle - viimeiselle - reissulle. ;)

Noin se varmaan onkin, että ensimmäinen reissu sanelee jatkoreissujen kohtalon :) Näin ensimmäistä rt-reissua ihan hyvin mielin odotellessa on siltikin aika vaikea kuvitella, että T lähtisi vielä uudelleenkin jonain päivänä. Jotenkin olen kuvitellut tämän reissun olevan se yksi ja ainoa "The Koettelemus" monellakin tapaa... mutta mistä sitä sitten tietää, jos tämä reissu menee hyvin meidän molempien kannalta. Olikohan tämä nyt vähän ennenaikaista spekulointia? ;D Enivei.

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #879 : 13/01/2010, 14:45:43 »
Mä olen päästämässä Jtä ihan hyvillä mielin toisellekin reissulle, vaikka lapsi onkin tulossa (siis jos J päättää hakea ja reissuun pääsee).
Itse asiassa Jn isä tässä muutama viikko takaperin kauhisteli että eihän J nyt ole lähdössä minnekään, kysyin sitten että miksi ei? En jää kuitenkaan yksin, sillä Jn isä vaimoineen asuu meiltä 10min päässä ja mun vanhemmat puolen tunnin päässä.