Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 08/05/2024, 19:40:08

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 175327 kertaa)

merikki

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #860 : 18/11/2009, 20:13:47 »
Mies on toki sotilas kotimaassakin, mutta aika vikkelä oli prosessi ensimmäisestä ajatuksesta lähtöpäivään.

KooKoo

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #861 : 19/11/2009, 19:13:14 »
Nyt tuli sitten mieleen, että kun Jii laittoi paperit menemään vasta lokakuussa eli toimintavalmiussitoumus astuu voimaan 1.1.2010, niin otetaankos sitä ollenkaan huomioon tämänhetkisessä Afganistanin rekrytoinnissa?? Tietääkö kukaan?

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #862 : 19/11/2009, 21:06:57 »
Kai ne ottaa sen huomioon jos on pulaa just sen alan miehistä.
Meillä oli just puhe että minun puolesta mies saa reissuun lähteä. Hänen ammattiryhmästä just taitaa pulaa olla, eli on sairaanhoitaja. Mut Afgat on se mihin haluaa ja mihin voin laskea. Supailemaan ei mihinkään lähde  ;)

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #863 : 20/11/2009, 16:20:45 »
Voipi olla, että paperit lähtee, kunhan palvelusvapaa loppuu...

anniinak

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #864 : 03/12/2009, 10:01:19 »
Ukolla kova mieli maailmalle.. ei vaan tunnu olevan mahollista lähtö ainakaan vähään aikaan.. Sekös sitä harmittaa! mä olen kyl antanu suostumukseni seuraavaan reissuun, jonka toivon kuitenkin olevan vaan sen puol vuotta, mut työnantaja ei oikein ole samaa mieltä asioista! Herra sitte kiukkuu mulle siitä, ku ei pääse! menis jo!! helpottuis tää kotona oleminen sen kannalta, ettei tarttis kuunnella enää sitä kokoaikaista suunnittelua ja kiukuttelua!  ::)

KooKoo

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #865 : 08/12/2009, 17:41:06 »
Tänään löytyi postilaatikosta toimintavalmiussitoumus :)

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #866 : 09/12/2009, 18:42:22 »
 :icon_thumleft:
kasu 75

Hiutale

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #867 : 09/12/2009, 22:26:44 »
Pitäskö teidän mielestä päästää uudelle reissulle? Entäs jos senkin jälkeen tulee taas halu uudelle?  ???

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #868 : 09/12/2009, 23:40:58 »
Pitäskö teidän mielestä päästää uudelle reissulle? Entäs jos senkin jälkeen tulee taas halu uudelle?  ???

Aiemmin olin ehdottomasti sitä mieltä että yksi reissu riittää ja se siitä. Kokemus saatu. Mutta nyt kun reissusta useampi vuosi, niin olen sitä mieltä että jos toinen haluaa uudelle reissulle niin sitten  hän sinne hakee. En minä voi sitä kieltää. Sitähän ei voi tietää haluaako sit uudestaan ja uudestaan, mutta sit voi minun rajoitinkin tulla vastaan jos reissuja alkaa liika olla suunnitelmissa  ;)

aurora

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #869 : 10/12/2009, 07:31:37 »
Siinäpä kysymys. Kovasti haluaisi mennä vielä yhden kerran. (Jonkinlainen ikäkriisi menossa myös, pitäs päästä vielä ennenkuin on liian vanha.) Lähtee varmasti, jos sanon, että saa mennä. En tiedä, nyt on nuo pienet tyttösetkin, että mitenköhän sitä itse jaksaisi saati tytöt sitten.