Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 08/05/2024, 12:27:36

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 175035 kertaa)

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #800 : 01/12/2008, 09:43:51 »
Itse olen sitä mieltä että mieheni saa lähteä uudelle keikalle jos mieli tekee, en aio olla estämässä. Ja ehkä olen jälleen kerran väärä ihminen puhumaan kun ei ole lapsia, mutta mikäli niitä lapsia tähän liittoon suodaan, niin annan silti ukon lähteä maailmalle, kyllä sitä varmasti pärjää.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #801 : 01/12/2008, 10:17:26 »
Itse olen sitä mieltä että mieheni saa lähteä uudelle keikalle jos mieli tekee, en aio olla estämässä. Ja ehkä olen jälleen kerran väärä ihminen puhumaan kun ei ole lapsia, mutta mikäli niitä lapsia tähän liittoon suodaan, niin annan silti ukon lähteä maailmalle, kyllä sitä varmasti pärjää.
Eihän se pärjäämisestä olekaan kiinni, kyllä jokainen pärjää jos on pakko... ::)
Ad astra per aspera!




Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #802 : 01/12/2008, 10:21:36 »
Itse olen sitä mieltä että mieheni saa lähteä uudelle keikalle jos mieli tekee, en aio olla estämässä. Ja ehkä olen jälleen kerran väärä ihminen puhumaan kun ei ole lapsia, mutta mikäli niitä lapsia tähän liittoon suodaan, niin annan silti ukon lähteä maailmalle, kyllä sitä varmasti pärjää.
Eihän se pärjäämisestä olekaan kiinni, kyllä jokainen pärjää jos on pakko... ::)

Ihan samaa tulin kirjoittamaan. Mua ärsytti suunnattomasti kun oma rakas mieheni sanoi että hyvinhän te pärjäsitte :-X Kyllähän sitä jokainen pärjää kun pakko on, mutta henkisesti sitä onkin sitten ihan rikki.

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #803 : 01/12/2008, 10:44:04 »
Itse olen sitä mieltä että mieheni saa lähteä uudelle keikalle jos mieli tekee, en aio olla estämässä. Ja ehkä olen jälleen kerran väärä ihminen puhumaan kun ei ole lapsia, mutta mikäli niitä lapsia tähän liittoon suodaan, niin annan silti ukon lähteä maailmalle, kyllä sitä varmasti pärjää.
Eihän se pärjäämisestä olekaan kiinni, kyllä jokainen pärjää jos on pakko... ::)

Ihan samaa tulin kirjoittamaan. Mua ärsytti suunnattomasti kun oma rakas mieheni sanoi että hyvinhän te pärjäsitte :-X Kyllähän sitä jokainen pärjää kun pakko on, mutta henkisesti sitä onkin sitten ihan rikki.

Minä olisin eka reissun aikaan kirjoittanut ihan samoin, eli että kyllä sitä pärjää, kun on pakko, mutta jollei haluakaan pärjätä, tai vaan pärjätä.

Mutta nyt toisen reissun aikaan, ainakaan vielä minulle ei ole tullut noita, helvetti ei kiinnosta pärjätä fiiliksiä, vaan ihan hyvillä ja rennoin mielin on reissu mennyt.

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #804 : 01/12/2008, 10:47:35 »
Itse olen sitä mieltä että mieheni saa lähteä uudelle keikalle jos mieli tekee, en aio olla estämässä. Ja ehkä olen jälleen kerran väärä ihminen puhumaan kun ei ole lapsia, mutta mikäli niitä lapsia tähän liittoon suodaan, niin annan silti ukon lähteä maailmalle, kyllä sitä varmasti pärjää.
Eihän se pärjäämisestä olekaan kiinni, kyllä jokainen pärjää jos on pakko... ::)

Ihan samaa tulin kirjoittamaan. Mua ärsytti suunnattomasti kun oma rakas mieheni sanoi että hyvinhän te pärjäsitte :-X Kyllähän sitä jokainen pärjää kun pakko on, mutta henkisesti sitä onkin sitten ihan rikki.

Minä olisin eka reissun aikaan kirjoittanut ihan samoin, eli että kyllä sitä pärjää, kun on pakko, mutta jollei haluakaan pärjätä, tai vaan pärjätä.

Mutta nyt toisen reissun aikaan, ainakaan vielä minulle ei ole tullut noita, helvetti ei kiinnosta pärjätä fiiliksiä, vaan ihan hyvillä ja rennoin mielin on reissu mennyt.
Mä luulen kans, että mikäli meille ikinä toinen reissu siunaantuu, niin se sujuu huomattavasti helpommissa merkeissä. Ihan senkin takia, että tietää mitä on odotettavissa, kaikki ei ole yllättävää ja järkyttävää, joten asioihin osaa jo vähän suhtautuakkin paremmin :)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #805 : 01/12/2008, 10:51:08 »
Hieno juttu pumpkin (onpa outoa kutsua sua tolla nimimerkillä ;)) . Onko sulla miten hoitoapua tarjolla? Meillä kun sitä ei hirveesti ollut...kaikista eniten mua ahdisti se etten päässyt tekemään mitään ilman lapsia, työtä lukuunottamatta. Mä kaipasin ihan hirveesti sitä että pääsisin yksin kaupoille tai lenkille. Siitä syystä uutta reissua ei meille tule ennenkuin tytöt on niin isoja että pärjäävät tunnin, kaks yksin.

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #806 : 01/12/2008, 11:06:45 »
Ei ole sen enempää apua kuin eka reissullakaan; yhtenä viikonloppuna on ollut äiti hoitamassa lapsia. Mutta nyt ei ole niin paljon stressiä, meillä oli sillon remontti ihan total kesken ja olin väsynyt fyysisesti ja lisäksi henkisesti. Ja vaikka nyt on vielä koira lisänä, niin on mennyt tosi hyvin, (ainakin tähän asti.)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #807 : 01/12/2008, 12:49:42 »
Elämäntilanteennehan voi olla hyvin erimoinen muutaman vuoden päästä Ninne

En oo Ninne, mut sen verran tossa yks ilta juteltiin että ero on heille tullu.. Toivottavasti et Ninne suutu kun otin asian esiin..

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #808 : 01/12/2008, 14:45:14 »
Elämäntilanteennehan voi olla hyvin erimoinen muutaman vuoden päästä Ninne

En oo Ninne, mut sen verran tossa yks ilta juteltiin että ero on heille tullu.. Toivottavasti et Ninne suutu kun otin asian esiin..
Voi harmi :(.

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #809 : 01/12/2008, 16:02:11 »
Elämäntilanteennehan voi olla hyvin erimoinen muutaman vuoden päästä Ninne

En oo Ninne, mut sen verran tossa yks ilta juteltiin että ero on heille tullu.. Toivottavasti et Ninne suutu kun otin asian esiin..
Harmin paikka :-\  Mutta tätä oli just mitä tarkoitin, eihän sitä ikinä voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan...