Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 01:32:20

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 175593 kertaa)

anniinak

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #780 : 12/11/2008, 10:05:58 »
Taasko ne lähettää huhtikuussa sinne jonku ylimääräsen porukan?

Onnittelut Anniiinalle! :D

En mä siitä tiedä, mut M:n piti lähtee vasta elokuussa ja sitä pyydettiin lähtee helmikuussa (?) se ei ollu mahollista eikä ne saanu sinne ketää ja M lähtee sitte huhtikuussa ku edellinen oli suostunu jatkaa sen aikaa.. (saakohan tästä nyt taas mitään selvää.. ;D)

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #781 : 12/11/2008, 15:22:59 »
Meillä olis nyt sitte varmistumassa uusi reissu. Lähtö olis huhtikuussa ja kohteena se Afganistan.
Se on sitte menoa taas..  ;D
Minäkin onnittelen :)!

Hanfia

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #782 : 18/11/2008, 20:35:57 »
Kyllä minäki voisin päästää uudestaan reissuun. Ennen tätä reissua ajattelin ettei toista saa tulla, mutta jotenkin sitä on nyt huomannut että kyllä tämmösestäki selviää :)

Onhan tämä mun rt-leskeys kokemus tavallista lyhyempi (vähä reilu 4kk), mutta toisaalta tsadista pääsi vain kerran lomille (vain yksi 1,5 viikon loma).  Joten eiköhän tässäkin ajassa jo hoksannu mimmosta se on ;D

Ninne

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #783 : 23/11/2008, 03:25:35 »
Mä en kyllä päästäis uuteen reissuun. Enkä varsinkaa Afganistanii. Se paikka kuullostaa jotenki nii pelottavalt... Ja muutenki tää on nii pirun rankkaa ja on kyl tosissaa tuore suhde koetuksel. Kattoo sitte 10-20 vuoden pääst jos uudel reissul päästäisin herran mut en kyl tiiä mitä tulevaisuus tuo tullessaa... :)
« Viimeksi muokattu: 24/11/2008, 08:11:38 kirjoittanut IceQueen »

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #784 : 26/11/2008, 09:49:30 »
Mä en kyllä päästäis uuteen reissuun. Enkä varsinkaa Afganistanii. Se paikka kuullostaa jotenki nii pelottavalt... Ja muutenki tää on nii pirun rankkaa ja on kyl tosissaa tuore suhde koetuksel. Kattoo sitte 10-20 vuoden pääst jos uudel reissul päästäisin herran mut en kyl tiiä mitä tulevaisuus tuo tullessaa... :)
Kato nyt rauhassa mitä reissu tuo tullessaan ennen kuin jo tässä vaiheessa rupeat tekemään kaikenmaailman päätelmiä. :lohtu:     Eikös miehes kuitenkin lähtenyt vasta nyt marraskuussa?  En väitä että tää pätee ihan kaikkiin meihin leskiin, mutta aika moni on kyllä ajan mittaan löytänyt aika paljon positiivisia asioita mitä nää reissut on tuonut tullessaan....

Poissa justiina

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4994
  • KFOR 05/08-05/09
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #785 : 26/11/2008, 20:26:07 »
^Tähän täytyy omasta puolestani vastata, että meitin mies on ollu reissussa nyt sen puolisen vuotta ja edelleen olen vakaasti sitä mieltä, etten suostu uuteen reissuun. Tokihan mieli voi muuttua vielä monta kertaa, mutta tällä hetkellä mieli on tämä. Enkä ole vielä ainakaan löytänyt juuri mitään hyvää tästä reissusta. Miehellä riittää töitä kyllä Suomessakin, joten senkään puolesta ei uutta reissua tarvita. Eikä näillä reissuilla (ainakaan me) rikastumaan päästä.

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #786 : 26/11/2008, 21:09:12 »
^Kandee odottaa että reissu on ohi ja vähän aikaa kulunut ennen kuin tekee mitään lopullisia linjanvetoja tämän asian suhteen.

Mäkin olin miehen kotiutuessa kaksi vuotta sitten sitä mieltä ettei ainakaan heti uutta reissua. Yritin muistaakseni asettaa jotain aikarajaakin että milloin vasta pääsee seuraavalle reissulle. Kuitenkin jo seuraavan vuoden toukokuussa olisin ollut valmis päästämään miehen reissuun jos hän olisi halunnut.

Eikö tosiaan mitään hyvää ole löytynyt rt-reissusta? Edes hetkittäisiä juttuja?

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #787 : 26/11/2008, 21:12:34 »
^Lua  on oikeassa, aika kultaa muistot ja kummasti reissut alkavat tuntua ihan hyviltä ajatuksilta jossain vaiheessa taas. Ei toisessa saa olla niin kiinni, että ei löydy muka mitään hyvää sanottavaa reissuista. Eri asia on kun on lapsia tai vaikka paljon eläimiä, yhteinen yritys jne. kun ei yksinkertaisesti kaksi kättä riitä.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #788 : 26/11/2008, 21:28:03 »
Mulla ollu hiukan semmonen asenne et jos uudestaan haluu lähtee ni sitte menee vaan, oli jo hetkellisesti sillon ku mies oli ekal reissul. Sillon tuli kyl välil sellanen olo et ei todellakaan toista tällästa ja aina ajattelin ettei sit ainakaan afgoihin.. Nyt kun on muutama tuttu joka on tai on ollu afgoissa ni se jyrkkä ei-asenne on muuttunu vähän lievemmäks, missio se on kai siinä missä muutkin..
Nyt ei mee kyllä mihinkään kun pääsi pv:n palkkalistoille muutenkin.. ;D

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #789 : 27/11/2008, 08:44:14 »
Mä en kyllä päästäis uuteen reissuun. Enkä varsinkaa Afganistanii. Se paikka kuullostaa jotenki nii pelottavalt... Ja muutenki tää on nii pirun rankkaa ja on kyl tosissaa tuore suhde koetuksel. Kattoo sitte 10-20 vuoden pääst jos uudel reissul päästäisin herran mut en kyl tiiä mitä tulevaisuus tuo tullessaa... :)
Kato nyt rauhassa mitä reissu tuo tullessaan ennen kuin jo tässä vaiheessa rupeat tekemään kaikenmaailman päätelmiä. :lohtu:     Eikös miehes kuitenkin lähtenyt vasta nyt marraskuussa?  En väitä että tää pätee ihan kaikkiin meihin leskiin, mutta aika moni on kyllä ajan mittaan löytänyt aika paljon positiivisia asioita mitä nää reissut on tuonut tullessaan....
Jep, ei päde ei...

Jos et halua miestäs päästää uudelleen reissuun, niin älä päästä! Turha sitä on odottaa, että aika kultaa muistot... Samat paskat fiilikset todennäkösesti nousee seuraavallakin reissulla pintaan, vaikka kuin hyvälle ajatukselle olis tuntunut ennen reissua et menköön uudestaan. ::)
Ad astra per aspera!