Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 08/05/2024, 20:41:12

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 175354 kertaa)

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #660 : 02/04/2008, 09:26:28 »
Joo olen kyllä sanonut...mutta kovasti epäilen että kuitenkin jossain vaiheessa reissuun lähtee sanoin mitä tahansa....  :-\

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #661 : 03/04/2008, 12:05:21 »
No nyt se puhelin sitten ilmeisesti soi... ::) mikäli oikein ymmärsin kun vierestä kuuntelin... huomenna lienen viisaampi.
kasu 75

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #662 : 03/04/2008, 15:44:01 »
Vaara ohi  ;D siirtyi onneksi ajallisesti äkkilähdöstä hamaan tulevaisuuteen (syksy maybe). Oikeesti meinas romuttua tossa aamutunteina kaikki mun unelmat omasta kodista. Ei saa pelästytellä vanhoja ihmisiä. 8)
kasu 75

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #663 : 10/04/2008, 19:55:19 »
Kauanpa kesti... eilen T väläytti että jos syksyllä laittais paperit menemään! Johan alkoi nopiasti polttelemaan maa jalkojen alla. Taitaa tää vauva arki olla osa syyllinen. :-\ Afgojen aikana uus reissu piti olla jossain monen vuoden päässä. :(

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #664 : 10/04/2008, 21:04:33 »
Kauanpa kesti... eilen T väläytti että jos syksyllä laittais paperit menemään! Johan alkoi nopiasti polttelemaan maa jalkojen alla. Taitaa tää vauva arki olla osa syyllinen. :-\ Afgojen aikana uus reissu piti olla jossain monen vuoden päässä. :(
Höh. :-\ Mitäs vikaa vauva-arjessa muka on? Se kuitenkin kestää niin kovin vähän aikaa, että toivotaan miehen pysyvän maisemissa vielä. Parhaimmat hetket teilläkin vasta on tulossa, ois ikävää, jos mies ne missais!  :)
Ad astra per aspera!




Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #665 : 10/04/2008, 22:04:30 »
Kauanpa kesti... eilen T väläytti että jos syksyllä laittais paperit menemään! Johan alkoi nopiasti polttelemaan maa jalkojen alla. Taitaa tää vauva arki olla osa syyllinen. :-\ Afgojen aikana uus reissu piti olla jossain monen vuoden päässä. :(
Höh. :-\ Mitäs vikaa vauva-arjessa muka on? Se kuitenkin kestää niin kovin vähän aikaa, että toivotaan miehen pysyvän maisemissa vielä. Parhaimmat hetket teilläkin vasta on tulossa, ois ikävää, jos mies ne missais!  :)

samaa mieltä!

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #666 : 11/04/2008, 10:19:26 »
Lueskelin sieltä täältä tätä palstaa ja tuntuu siltä, että KAIKKIEN miehet on joko olleet tai ovat menossa (tai todennäköisimmin MOLEMPIA) uudelle reissulle!  :o

Miten ihmeessä jaksatte sitä? Ehkä olen itsekäs, mutta me tehtiin lähtiessä sopimus, että tämä reissu ja sen jälkeen on mun vuoro. Ja sitten kun on lapsia, niin ei mennä enää kumpikaan. Tähän asti olin mielestäni todella joviaali ja myöntyväinen ja tyytyväinen siihen, että onnistuin näinkin hienosti suhtautumaan tähänkään lähtöön! Ei tämä kuitenkaan mikään täysipainoinen parisuhde ole, kun toinen on maaiman toisella puolella. RT-vuosi antaa varmasti perspektiiviä tulevaisuutta ajatellen, mutta en kuitenkaan halua että pelkkä reissailu on se tulevaisuus.



Kirjoitat tuossa, että tämä reissu ja sitten on sinun vuoro. Miten nämä sulkee toisensa pois? Jos sinä haluat reissuun, niin miksi miehen pitäisi odottaa kotona?

Anna

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #667 : 11/04/2008, 11:41:54 »
Pääasiallisesti ehkä koiran takia, mutta myös sen takia, että jos molemmat ovat reissussa niin reissun aikana "samaan aikaan samassa paikassa" -tilaisuudet varmasti vähentyisivät vielä entisestään.

Anna

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #668 : 11/04/2008, 12:10:41 »
Sen verran vielä, että jos tämä ei tästä missään vaiheessa helpotu, niin voi olla etten halua itsekään enää reissuun. Tällä hetkellä ei ainakaan yhtään huvita ajatus. Mutta katsellaan. Mies on sille kuitenkin siunauksensa antanut. Tosin sanoi perään, etten siellä kuitenkaan viihtyisi (pitkästyisin kuulemma kuoliaaksi). :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #669 : 11/04/2008, 19:30:14 »
Tosin sanoi perään, etten siellä kuitenkaan viihtyisi (pitkästyisin kuulemma kuoliaaksi). :)
Onhan noita muitakin reissumahdollisuuksia, esim. siviilitöihin ulkomaille jne... ;)
Ad astra per aspera!