Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 08/05/2024, 23:20:19

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 175493 kertaa)

anniinak

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #560 : 19/01/2008, 15:44:49 »
Meillä M olis ihan vapaa lähtemään uudelle reissulle, mutta kun se ei halua vielä mennä.. Haluaa ensin käydä koulunsa loppuun! Kyllä mä olen sille vihjaillu et voi se opiskella siellä jossain muuallakin..  ::)

Eepi

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #561 : 29/01/2008, 19:04:26 »
Jahas, taitaa sitten olla meikäläisen aika aktivoitua tällä sivustolla ;) Aikaisemin hengailin täällä ja tutustuin asioihin kun ukkokulta alkoi puhua uudesta reissusta.
Nyt on sitten virallisesti hakupaperit laitettu postiin ja kirjettä odotellaan. Mies tosin sanoo että ei sitä tiedä mitä sieltä tulee vastaukseksi  ::)
 Mutta mä kyllä luulen että reissu tulee. Miksi se ei nyt sitten muka yht äkkiä kelpaiskaan joukkoihin kun on kerran kolme kertaa aikaisemminkin ollut. Muutama viikko tässä kai sit menee odotellessa. Mulle kun tämä on vasta eka kerta niin käytäntö on  vierasta... :)
 

Eepi

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #562 : 29/01/2008, 19:14:07 »
Jahas, taitaa sitten olla meikäläisen aika aktivoitua tällä sivustolla ;) Aikaisemin hengailin täällä ja tutustuin asioihin kun ukkokulta alkoi puhua uudesta reissusta.
Nyt on sitten virallisesti hakupaperit laitettu postiin ja kirjettä odotellaan. Mies tosin sanoo että ei sitä tiedä mitä sieltä tulee vastaukseksi  ::)
 Mutta mä kyllä luulen että reissu tulee. Miksi se ei nyt sitten muka yht äkkiä kelpaiskaan joukkoihin kun on kerran kolme kertaa aikaisemminkin ollut. Muutama viikko tässä kai sit menee odotellessa. Mulle kun tämä on vasta eka kerta niin käytäntö on  vierasta... :)
 

Normisti siinä taitaa mennä useampi viikko, kuukausi tai vaikka vuosikin..  ;) ensin kun hakeudutaan toimintavalmiuteen ja vasta sitten aletaan odottamaan sitä soittoa Säkylästä..  :)
Juu näin mä vähän ymmärsinkin  :)
Tällä hetkellä toive oliskin että marraskuulle tulis mahdollinen lähtö. Asetin ehdoksi että piha pitää olla edes jotenkin laitettuna raksaamisen jäljiltä ennen kuin lähtö koittaa  ;) Mä kun en ole mikään viherpeukalo.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #563 : 29/01/2008, 21:41:36 »
Jahas, taitaa sitten olla meikäläisen aika aktivoitua tällä sivustolla ;) Aikaisemin hengailin täällä ja tutustuin asioihin kun ukkokulta alkoi puhua uudesta reissusta.
Nyt on sitten virallisesti hakupaperit laitettu postiin ja kirjettä odotellaan. Mies tosin sanoo että ei sitä tiedä mitä sieltä tulee vastaukseksi  ::)
 Mutta mä kyllä luulen että reissu tulee. Miksi se ei nyt sitten muka yht äkkiä kelpaiskaan joukkoihin kun on kerran kolme kertaa aikaisemminkin ollut. Muutama viikko tässä kai sit menee odotellessa. Mulle kun tämä on vasta eka kerta niin käytäntö on  vierasta... :)
 

Normisti siinä taitaa mennä useampi viikko, kuukausi tai vaikka vuosikin..  ;) ensin kun hakeudutaan toimintavalmiuteen ja vasta sitten aletaan odottamaan sitä soittoa Säkylästä..  :)
Tai sit käy munkki ja pääsee suoraan hakemuksen lähetettyään reissuun. :P
Ad astra per aspera!




anniinak

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #564 : 11/02/2008, 11:06:58 »
No nyt ollaan meillä jo laittamassa hakupapereita menemään uudelle reissulle..  :)

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #565 : 11/02/2008, 11:12:40 »
Meillä mies puhunut uudesta reissusta.En kyllä ole lämmennyt ajatukselle...  :-X

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #566 : 11/02/2008, 11:18:28 »
Meillä puhutaan kanss entistä kovempaan sävyyn uudesta reissusta, rupee olemaan niin loputon oravanpyörä sillä töissä että :-X  (joutuu itse tekemään 24/7 eikä apua saa vaikka ison firman leivissä onkin)

En voi sanoa että olisi kiva jos lähtisi, mutta en myöskään pane hanttiin....

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #567 : 11/02/2008, 11:22:53 »
Kyllä minä panen hanttiin  ;D  Ehkä olen sit ikävä ihminen. Mutta kun en edes haluais tiettyihin paikkoihin sen lähtevän. Joskus sanoin että Afgoihin korkeintaan voisin joskus harkita päästäväni uudestaan, mutta enpä tiedä.

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #568 : 11/02/2008, 11:27:47 »
Kyllä minä panen hanttiin  ;D  Ehkä olen sit ikävä ihminen.
Et sä silti oo ikävä ihminen, meillä kaikilla on vain niin eri suhtautumistavat(ja syyt niihin) kaikkiin asioihin :)
.....ja ehkä mä vaan jotenkin ajattelen että ehkä se jo on liian vanha tai sit ei muuten vaan pääse tai ::) ::)

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #569 : 11/02/2008, 12:48:54 »
No nyt ollaan meillä jo laittamassa hakupapereita menemään uudelle reissulle..  :)

No johan se on aikakin. ;)