Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 00:53:48

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 175570 kertaa)

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #530 : 11/11/2007, 17:24:15 »
Dubaissa niillä on läyhyparkki. Kai sielt vakuutuksenki saa??? En oo vihkiytyny asialle sen paremmin. :)
Eli tällä periaatteella kohta voisi siirtyä kokonaan siihen, että auto voisi olla vaikkapa täällä Suomessa. Ennen vanhaan sillä piti ajella ihan jonkin verran, että sen sai tuoda muuttoautona Suomeen. (niistä kilometreistä vähennettiin kotiinajomatkat)  ;)
No mä en ymmärrä muutenkaan miksi niitä autoja pitää roudata edes takas  ::) Ympäristöllekin ois älyttömät paljon parempi vaihtoehto, että ne autot ois täällä koko ajan.

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #531 : 11/11/2007, 19:29:25 »
Dubaissa niillä on läyhyparkki. Kai sielt vakuutuksenki saa??? En oo vihkiytyny asialle sen paremmin. :)
Eli tällä periaatteella kohta voisi siirtyä kokonaan siihen, että auto voisi olla vaikkapa täällä Suomessa. Ennen vanhaan sillä piti ajella ihan jonkin verran, että sen sai tuoda muuttoautona Suomeen. (niistä kilometreistä vähennettiin kotiinajomatkat)  ;)
Kyllä sillä pitää vieläkin ajella, sen takia usein Dubaissa lomat. Ja autoa ei ajeta Suomeen vaan tulee laivalla. Mut mäkään en ymmärrä sitä miks niitä autoja tarvii mihinkään roudailla. Sehän on tuolt Argadianmäeltä kiinni. Ja nehän ei mitään myönnytyksiä "rikkaille" Rauhanturvaajille tee.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #532 : 11/11/2007, 21:17:35 »
Mä sanoin J:lle et jos tällä reissulla kaikki menee hyvin niin saa kyl luvan lähteä toiselle reissulle. Ja se sit alkoi heti puhua et afgoihin, johon mä et ei. Siitä voidaan keskustella kyl mut en haluais et se sinne lähtee.
No miks ei afgoihin.Keikka kun keikka
No ei senyt kyllä ihan noin mene... ::) Vähän on eri asia olla jossain Kosovossa tai Bosniasas, kuin Afgoissa...
Ad astra per aspera!




piude81

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #533 : 11/11/2007, 21:43:30 »
Mä sanoin J:lle et jos tällä reissulla kaikki menee hyvin niin saa kyl luvan lähteä toiselle reissulle. Ja se sit alkoi heti puhua et afgoihin, johon mä et ei. Siitä voidaan keskustella kyl mut en haluais et se sinne lähtee.
No miks ei afgoihin.Keikka kun keikka
No ei senyt kyllä ihan noin mene... ::) Vähän on eri asia olla jossain Kosovossa tai Bosniasas, kuin Afgoissa...


Niin just. Ei oo ihan sama juttu joku Afganistan ku Bosnia. Ei miehet näköjään ymmärrä tätä meidän emäntien näkökulmaa tähän  ::)

piude81

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #534 : 11/11/2007, 22:10:02 »
Eli Ruminille turpahan, niinku meillä kotona pohojammaalla teherähän ku joku sanoo vähäki jotaki poikkipuoloosta  :nuija:

piude81

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #535 : 11/11/2007, 22:40:18 »
No, mä lupaan yrittää olla sen enempiä riehaantumatta 


              :angel13:

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #536 : 12/11/2007, 08:16:46 »
Eli Ruminille turpahan, niinku meillä kotona pohojammaalla teherähän ku joku sanoo vähäki jotaki poikkipuoloosta  :nuija:
Ei väkivaltaa, kiitos; olemmehan suuria rauhanturvaajien ystäviä.  ;) ;D
Vai suurien rauhanturvaajien ystäviä? ;) ;D
Ad astra per aspera!




Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #537 : 12/11/2007, 11:48:42 »
Eli Ruminille turpahan, niinku meillä kotona pohojammaalla teherähän ku joku sanoo vähäki jotaki poikkipuoloosta  :nuija:

Varos sanojasi, Rumin on minun hyvä ystävä!  >:D

piude81

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #538 : 12/11/2007, 13:34:40 »
Eli Ruminille turpahan, niinku meillä kotona pohojammaalla teherähän ku joku sanoo vähäki jotaki poikkipuoloosta  :nuija:

Varos sanojasi, Rumin on minun hyvä ystävä!  >:D


No ehkä mä jätän sen henkiin kuitenki  :laughing11:

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #539 : 12/11/2007, 14:10:13 »
Eli Ruminille turpahan, niinku meillä kotona pohojammaalla teherähän ku joku sanoo vähäki jotaki poikkipuoloosta  :nuija:

Varos sanojasi, Rumin on minun hyvä ystävä!  >:D


No ehkä mä jätän sen henkiin kuitenki  :laughing11:
   :rotf: