Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 27/04/2024, 10:51:47

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 173853 kertaa)

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #30 : 17/08/2004, 01:06:00 »
Lainaus
Nyt on tullut sitten se uusi reissu askeleen lähemmäksi.. Puheasteella ollut heräävä into on nyt vaihtunut huomenna postiin lähteviksi hakupapereiksi.. Lupa lähtöön on ja suhdekin sen kestää, mutta ei miun siitä asiasta ole pakko innostua yhtä paljon kuin tuon siipan, eihän??

Vaikka eihän sitä tiedä, jos ei ne sitä sinne enää huoli..


Eikös niiden miesten pitänyt lähteä molempien Bosniaan ja me hummataan täällä sillä suunnattomalla rahavirralla...?  8)  ;D

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #31 : 17/08/2004, 07:57:03 »
Meilläkin lähdön eteen on tehty jotain konkreettista, siippa soitti viime viikolla Niksulaan ja kyseli "pikalähtöä". Joten katsellaan, katsellaan... Kaikkeen kuitenkin varauduttu, jopa erittäin nopeaan lähtöön!

Kosovoon hän tuskin lähtee, oli ensijoukoissa ja olosuhteet oli aika järkyttävät silloin, joten edelleen Bosnian päätöksiä odotellessa...

Kisu

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #32 : 17/08/2004, 08:53:23 »
Lainaus

Eikös niiden miesten pitänyt lähteä molempien Bosniaan ja me hummataan täällä sillä suunnattomalla rahavirralla...?  8)  ;D



;D Bosniastahan se jotain höpisi.. ;)  Eli pistäpäs siihen omaasi vauhtia, niin päästään kiinni niihin suuuuuuuunnattomiin rahamääriin. :P

Koko illan se äijä selitti (en tiiä kenelle, kun mie olen jo aikoja sitten luvan antanu, varmaan itselleen perusteli), että miks hänen kannattaa lähteä.. :) Ja mitä hän sinne lähtee tekemään ja mihin hommiin ei varmasti lähde ja... Ihme monologia oli siinäkin. Ei mitään väliä kuunteliko sitä kukaan ;D

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #33 : 17/08/2004, 12:45:40 »
Lainaus


Koko illan se äijä selitti (en tiiä kenelle, kun mie olen jo aikoja sitten luvan antanu, varmaan itselleen perusteli), että miks hänen kannattaa lähteä.. :) Ja mitä hän sinne lähtee tekemään ja mihin hommiin ei varmasti lähde ja... Ihme monologia oli siinäkin. Ei mitään väliä kuunteliko sitä kukaan ;D


Meillä oli ihan sama, hirveä seloitus miksi pitää lähteä ja minne, vaikka se mahdollinen lähtö on mulle ihan ok. Sitten sen piti vielä heittää että ei häntä ihan kympillä kiinnosta, kunhan soittelin... Just joo, uskokoon ken tahtoo!! Sanoinkin että kunhan se soitto tulee niin meillä on iippokassi minuutissa pakattu  ;)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #34 : 19/08/2004, 12:54:58 »
Lainaus
Nyt on tullut sitten se uusi reissu askeleen lähemmäksi.. Puheasteella ollut heräävä into on nyt vaihtunut huomenna postiin lähteviksi hakupapereiksi.. Lupa lähtöön on ja suhdekin sen kestää, mutta ei miun siitä asiasta ole pakko innostua yhtä paljon kuin tuon siipan, eihän??

Vaikka eihän sitä tiedä, jos ei ne sitä sinne enää huoli..


No ei kait ihan yhtä innostunut tarvitse olla. Kunhan jaksaa pikkuisen olla mukana toisen innostuksessa..  ;)

Minä en hakupapereiden lähdettyä vielä mitään reissua ajatellut tulevaksi, vaikka mahdollisuus toki olikin olemassa. Sittenkään kun sitoumus tuli kirjoitettavaksi, ei ollut sellainen olo, että lähtö tulee eteen. Ja sitten kun se tuli eteen, oli aikaa valmistautua vähän yli viikon verran.::)
Mutta tuntuuhan tämä sujuvan valmistautumattakin.   ;D
-memento vivere-

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #35 : 19/08/2004, 22:40:08 »
Lainaus
Nyt on tullut sitten se uusi reissu askeleen lähemmäksi.. Puheasteella ollut heräävä into on nyt vaihtunut huomenna postiin lähteviksi hakupapereiksi.. Lupa lähtöön on ja suhdekin sen kestää, mutta ei miun siitä asiasta ole pakko innostua yhtä paljon kuin tuon siipan, eihän??

Vaikka eihän sitä tiedä, jos ei ne sitä sinne enää huoli..

Meil on kans haku ollu päällä jo huhtikuusta asti... :P Ei päässy Kosovoon, Bosnia on vielä auki... :o Anteeksi että sanon, mut toivottavasti ei pääse Bosniaan! 8)
Ad astra per aspera!




Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #36 : 19/08/2004, 23:10:29 »
Lainaus

Meil on kans haku ollu päällä jo huhtikuusta asti... :P Ei päässy Kosovoon, Bosnia on vielä auki... :o Anteeksi että sanon, mut toivottavasti ei pääse Bosniaan! 8)


Mihinkäs siitä sitten pääsee, jos faitterin kanssa elelee.  ;) Siinon tietyt hyvät ja huonot puolet...  ;D  Bosniaan päästäisin kyllä kohtuullisen mielelläni, siellä voisi itsekin käydä kääntymässä. Mutt jos nyt kotiutuisi ensin.  ;D

Ja kysyntää on enemmän kuin tarjontaa, joten ei kaikki hienotkaan miehet millään voi päästä..  ;) ;D
-memento vivere-

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #37 : 20/08/2004, 08:21:20 »
Kerran faitteri, aina faitteri...

Perkules, itsellä on aika kova innostus, jos ukkokulta lähtee Bosniaan, niin lähden sitten perässä. Näin ollaan sovittu  :) Maisemanvaihto tekisi terää, joten toivotaan että meidän käivärälle on kysyntää nimenomaan Bosniassa.

Jääkärikomppaniaa ei kuulemma lähde, joten jääkärien lesket voivat huokaista helpotuksesta (?)

Kisu

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #38 : 20/08/2004, 11:53:58 »
Mie olen alkujärkytyksen jälkeen alkanut odottaa uutta reissua melkein yhtä innokkaasti kuin isäntä. :)

Olihan siinä silloin ne hyvätkin puolensa.. Oma rauha ja onnistuneet yhdessäolot lomien aikaan. Muutama käytännön ongelma tulee kyllä sitten jos lähtö tulee, mutta eiköhän niistä selviä ihan suht vaivatta. Bosniaan tuo tuntuu toivovan tällä hetkellä.. Mutta tosiasia on, että sanoo se nyt tehtävähaaveistaan yms. ihan mitä vaan, niin ei se pitkään mieti myöntävää vastausta jos se kutsu sieltä Niksulasta tulee. ;D

Tuliaisiakin olen jo nyt keksinyt monta.. ;D :P

Ja mitä tuota lähdöistä ja ikävästä valittamaan, itsehän olen siippani valinnut...

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #39 : 25/09/2004, 12:52:39 »
Lainaus
Meillä viime lomilla kysy ihan tosissaan, että "onkohan miula mahollista lähteä reissuun uudelleen.."  ::)



Tätyyhän sitä ajoissa varmistella!  ;D

Saa nähdä, miten meillä käy: loppuiko hinku tähän, vai olisiko taas vähän ajan päästä menossa..  ;) Mitään vakavaa puhetta ei seuraavasta reissusta ainakaan ole ollut. Kunhan nyt tuoltakin pääsisi. :)

Olen saanut sen käsityksen, että Kosovossa on moni viihtynyt odotettua huonommin...
-memento vivere-