Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 12:51:46

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 160893 kertaa)

Elina

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #10 : 20/04/2004, 22:25:50 »
TanlaL: Hatunnosto sulle. Ei varmasti ole kovin helppoa lasten kanssa. Tai mistäs minä tiedän, lapsia ei ole, mutta toivottavasti tulee sitten joskus aikanaan.   ;)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #11 : 01/05/2004, 23:20:22 »
Sai tuo uudelle reissulle lähteä, kun oli tarpeeksi vuosia kulunut edellisestä. Seuraavan kerran sitten joskus vuonna 2010... On tietysti vähemmän ongelmia lähdön kanssa, kun ei ole lapsia ja molemmat ollaan aina vaan opiskelijoita. Ja tällä kertaa vuoden sijaan vain puolikas.

Niin se vain taitaa olla, että nämä turvaamiset jää päälle.
Vai onko kellään kokemusta miehestä, joka sanoi, ettei koskaan enää... ;)

Kertokaapas, oliko teille toinen (kolmas tai neljäs...) kerta helpompi!
-memento vivere-

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #12 : 02/05/2004, 22:03:42 »
Lainaus



Kyllä minulle kaikista helpoin reissu on ollut tuo kolmas, vaikka oli jo lapsikin kuvioissa mukana. Ei mennyt ylimääräistä energiaa siihen pähkäilyyn, miten sitä pärjää, kun jotenkin sisimmässä tiesi pärjäävänsä hyvin jo heti alusta asti.



Toivottavasti tämä minullakin tästä... Vaikka suhtauduin varsin positiivisesti tähän toiseen reissuun (vaikka olikin äkkilähtö), nyt tuntuu vähän vaikealta. Mutt kai sitä tähän tilanteeseen taas tottuu? ??? On ollut vain vähän pitkä viikonloppu, vaikka kavereita on tavannut ja miehenkin kanssa ollaan soiteltu, tekstailtu ja sähköposteiltu...

Mutt taitaa mennä nyt vähän aiheen viereen. :D
-memento vivere-

Kisu

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #13 : 28/06/2004, 19:59:24 »
Lainaus

Kyllä minulle kaikista helpoin reissu on ollut tuo kolmas, vaikka oli jo lapsikin kuvioissa mukana. Ei mennyt ylimääräistä energiaa siihen pähkäilyyn, miten sitä pärjää, kun jotenkin sisimmässä tiesi pärjäävänsä hyvin jo heti alusta asti.


Se on muuten siitä aika jännä juttu, että minäkin uskon selviytyväni uudesta reissusta paljon paremmin kuin tästä edellisestä. Ei siksi, että nytkään isoja ongelmia olisi ollut, mutta tuo reissun alku oli hieman yksinäinen.

Ja tuossa juhannuksen tienoille mahdollisuus uudesta reissusta (tai siis halu lähteä vielä, että näin kauan se "ei ikinä enää" kesti  8) ;D ;D) nousi aika selvästi esiin. Vielä ei kuitenkaan ole hakupapereita täytelty ;D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #14 : 28/06/2004, 22:05:58 »
Lainaus


Se on muuten siitä aika jännä juttu, että minäkin uskon selviytyväni uudesta reissusta paljon paremmin kuin tästä edellisestä. Ei siksi, että nytkään isoja ongelmia olisi ollut, mutta tuo reissun alku oli hieman yksinäinen.


Nyt jo pystyn omalta kohdaltani sanomaan, että tämä toinen reissu on helpompi. (*koputtaa puuta*) Ikävä tietysti on kova, välillä sitämätön, mutta muuten menee hyvin.

Yksi syy varmaankin, että ollaan molemmat ehditty vähän kasvaa sitten viime reissun. :)
-memento vivere-

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #15 : 14/07/2004, 18:30:41 »
Onko Bosniaan hinkumassa teiltä miesväkeä?
-memento vivere-

Poissa Karlis

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1277
    • KFOR 10/03-10/04
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #16 : 14/07/2004, 22:55:31 »
Lainaus
Onko Bosniaan hinkumassa teiltä miesväkeä?


Kunhan nyt kotiutuisi ensin ;). Mä luulen kyllä, että ei ole hinkuamassa...

suksi81

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #17 : 21/07/2004, 15:56:59 »
Voi kökkö!

onko tuo rt-matkustaminen joku tarttuva tauti? aivan masennun kun luen ensikertalaisena tätä listaa ja kuvittelen, että omalle miehellenikin jäisi rt päähän ja se haluaisi olla vaikka 5x eri reissulla! jestas! mä varmaan kuolisin. Ootte kyllä rohkeita ja itsenäisiä te, jotka olette selvinneet kotona 2-3:kin reissua.

Tuossa kyseltiin, josko bosniaan haaveilevia on, niin ainakin meillä, vaikka eka missiota on mennyt vasta 2kk niin haaveilee jo jatkavansa bosniaan. siinois ehkä välissä kotioloa noin puolisen vuotta.

Mulla kauhistuttaa jo valmiiksi, kun olen asennoitunut vain tähän puolen vuoden eritrea-keikkaan!

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #18 : 21/07/2004, 16:44:00 »
Lainaus
Voi kökkö!

onko tuo rt-matkustaminen joku tarttuva tauti? aivan masennun kun luen ensikertalaisena tätä listaa ja kuvittelen, että omalle miehellenikin jäisi rt päähän ja se haluaisi olla vaikka 5x eri reissulla! jestas! mä varmaan kuolisin. Ootte kyllä rohkeita ja itsenäisiä te, jotka olette selvinneet kotona 2-3:kin reissua.


Sanopa muuta!

Rt-puuhat vaikuttavat aivan oikeasti saastuttavan veren. (Käy vaikka vain Hölkkärin foorumia lukemassa...) ;)
Jos omaa miestä tai sen kaikkia niitä rt-kavereita ajattelee - suurin osa on ollut monella reissulla, ja ne jotka ei vielä ole olleet, ovat kovasti menossa. Miehesi lienee vaaravyöhykkeessä.  :(

Mutta lohdutukseksi, ainakin omalla kohdalla "ei koskaan enää" -mieliala haihtui parissa vuodessa.  :)
-memento vivere-

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #19 : 21/07/2004, 21:37:01 »
Niinhän se taitaa olla että yhdessä sun toisessa perheessä yksi puhelinsoitto Niksulasta voi muuttaa elämän taas yli vuodeksi eteenpäin. "Vanhalla" käivärälläni lienee kysyntää taas syksymmällä...