Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 20/04/2024, 08:52:17

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mainokset  (Luettu 59420 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Mainokset
« Vastaus #10 : 16/04/2007, 20:34:44 »

Sit yks mainos mikä ei unohdu ikinä, on se kun mies on poliisiauton kyydissä ja poliisit käskee miestä vannoittamaan, ettei törttöile enää. "Vannon kautta kiven ja kannon! Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön!" ;D

Tää on mun yksi lemppari! Miehen kollega oli kuulema tehnyt näin jollekkin ;) Ja poikapolo siinäkin livetilanteessa oli sitten vannonut ;D ;D

Tämä olikin hyvä. Ja samoin myös muut saman kahvin (mikä pehmeä se nyt sitten olikaan ???) mainokset. :)
-memento vivere-

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Mainokset
« Vastaus #11 : 16/04/2007, 20:36:15 »

Sit yks mainos mikä ei unohdu ikinä, on se kun mies on poliisiauton kyydissä ja poliisit käskee miestä vannoittamaan, ettei törttöile enää. "Vannon kautta kiven ja kannon! Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön!" ;D

Tää on mun yksi lemppari! Miehen kollega oli kuulema tehnyt näin jollekkin ;) Ja poikapolo siinäkin livetilanteessa oli sitten vannonut ;D ;D

Tämä olikin hyvä. Ja samoin myös muut saman kahvin (mikä pehmeä se nyt sitten olikaan ???) mainokset. :)
Mun mielestä kans paras mainos ikinä!!  ;D Vaikka hyviä on toki muitakin mutta tämä on yliveto

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Mainokset
« Vastaus #12 : 16/04/2007, 21:16:35 »
Mua ärsyttää se lääkevirman mainos, Oriola /Orion mikälie kuitenkin...
Se on tehty ihan samaan formaattiin ja samalla tyylillä kuin oli jokin aika sitten Pirkka-mainokset -> muistattehan, kuntosali, ratikkakyyti...
Niistä tykkäsin ihan hirveästi ja kikatin niitä. Tätäkin Martti Suosalon tähdittämää mainospläjäystä nauraisin ehkä, jos se olisi täysin uusi tuttavuus mainosten rintamalla.

Yks mikä tarttuu on nämä Floran mainokset: Fiksuja muksuja, osaa keskittyä olennaiseen, jepjep ;D


KFOR 11/04-11/05

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Mainokset
« Vastaus #13 : 17/04/2007, 03:13:33 »
Mua ärsyttää se lääkevirman mainos, Oriola /Orion mikälie kuitenkin...
Se on tehty ihan samaan formaattiin ja samalla tyylillä kuin oli jokin aika sitten Pirkka-mainokset -> muistattehan, kuntosali, ratikkakyyti...
Niistä tykkäsin ihan hirveästi ja kikatin niitä. Tätäkin Martti Suosalon tähdittämää mainospläjäystä nauraisin ehkä, jos se olisi täysin uusi tuttavuus mainosten rintamalla.

Yks mikä tarttuu on nämä Floran mainokset: Fiksuja muksuja, osaa keskittyä olennaiseen, jepjep ;D
Onkohan ko. mainos otettu elokuvasat kalteva torni?
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Mainokset
« Vastaus #14 : 17/04/2007, 07:44:25 »
Mua ärsyttää se lääkevirman mainos, Oriola /Orion mikälie kuitenkin...
Se on tehty ihan samaan formaattiin ja samalla tyylillä kuin oli jokin aika sitten Pirkka-mainokset -> muistattehan, kuntosali, ratikkakyyti...
Mä kans ensin luulin, että on Pirkan uus mainos taas, mutta sitten oli tosi pettymys huomata ettei. Oli tosi törtösti tehty ihan samalla tyylillä  ::)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mainokset
« Vastaus #15 : 01/05/2007, 19:13:44 »
hmmm... olenko tööt vai miksen näe VR:n "Kun sulla on vapaat kädet..." tv-mainoksessa juuri mitään mynnillistä arvoa.

Yrittääkö ne vaan sanoa, että junassa matkustaminen on vaivatonta ??? jos näin, niin millä ne sen perustelee? eihän siellä kukaan kanna sun matkatavaroita...

http://www.vr.fi/vapaatkadet/
« Viimeksi muokattu: 01/05/2007, 19:15:38 kirjoittanut susakaro »

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Mainokset
« Vastaus #16 : 01/05/2007, 19:24:42 »
hmmm... olenko tööt vai miksen näe VR:n "Kun sulla on vapaat kädet..." tv-mainoksessa juuri mitään mynnillistä arvoa.

Yrittääkö ne vaan sanoa, että junassa matkustaminen on vaivatonta ??? jos näin, niin millä ne sen perustelee? eihän siellä kukaan kanna sun matkatavaroita...

http://www.vr.fi/vapaatkadet/

Mua ihmetyttää vr:n tv-mainoksissa eniten se, että miten ihmeessä niillä on varaa tehdä pitkiä, kalliita mainoksia telkkariin, kun junavuoroja lakkautetaan jatkuvasti säästösyistä...
Fear never fixed anything.

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Mainokset
« Vastaus #17 : 02/05/2007, 02:06:44 »
hmmm... olenko tööt vai miksen näe VR:n "Kun sulla on vapaat kädet..." tv-mainoksessa juuri mitään mynnillistä arvoa.

Yrittääkö ne vaan sanoa, että junassa matkustaminen on vaivatonta ??? jos näin, niin millä ne sen perustelee? eihän siellä kukaan kanna sun matkatavaroita...

http://www.vr.fi/vapaatkadet/

Mua ihmetyttää vr:n tv-mainoksissa eniten se, että miten ihmeessä niillä on varaa tehdä pitkiä, kalliita mainoksia telkkariin, kun junavuoroja lakkautetaan jatkuvasti säästösyistä...
Just sen takia
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Kinmo

  • Hang-around-jäsen
  • Leskirukka
  • *
  • Viestejä: 66
Re: Mainokset
« Vastaus #18 : 02/05/2007, 08:07:50 »
hmmm... olenko tööt vai miksen näe VR:n "Kun sulla on vapaat kädet..." tv-mainoksessa juuri mitään mynnillistä arvoa.
Itse näkisin, että tarkoitus on "houkutella" ihmisiä junan kyytiin sen sijaan, että ajaisivat pitkät matkat omalla autolla. Kädet vapaana voi siten tehdä kaikkea "hyödyllistä".
* Suomen Rauhanturvaajaliitto - Tiedotuspäällikkö
* Rauhanturvaaja - Toimittaja

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mainokset
« Vastaus #19 : 02/05/2007, 08:08:44 »
hmmm... olenko tööt vai miksen näe VR:n "Kun sulla on vapaat kädet..." tv-mainoksessa juuri mitään mynnillistä arvoa.

Yrittääkö ne vaan sanoa, että junassa matkustaminen on vaivatonta ??? jos näin, niin millä ne sen perustelee? eihän siellä kukaan kanna sun matkatavaroita...

http://www.vr.fi/vapaatkadet/

Mua ihmetyttää vr:n tv-mainoksissa eniten se, että miten ihmeessä niillä on varaa tehdä pitkiä, kalliita mainoksia telkkariin, kun junavuoroja lakkautetaan jatkuvasti säästösyistä...

Sanos muuta  :)