Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 09:35:32

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Joulu II  (Luettu 136158 kertaa)

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Joulu II
« Vastaus #40 : 31/08/2007, 10:01:44 »
Anoppi aloitti sen taas, eli kyselyn siitä missä me miehen kanssa ollaan jouluna. Voi elämä, joka vuosi sama juttu  ::)

Meillä ollaan aina kotona! Ei tarvitse mihinkään lähteä raahautumaan. Miun äiti on usein ollut meillä ja varmaan tänäkin vuonna tulee!  :) Muille sukulaisille viedään sitten kynttilät hautausmaalle!  :-\

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Joulu II
« Vastaus #41 : 31/08/2007, 10:20:56 »
Me ollaan sovittu että joka toinen joulu mun vanhempien luona, ja joka toinen joulu M:n siskon luona. Me oltiin viime joulu mun vanhempien luona, ja nyt olisi vuoro mennä M:n siskon luokse. Mutta kun mä en ole ikinä ollut erossa perheestäni jouluna  :-[. Yritin jo viime lauantaina (pitää olla ajoissa liikkeellä!) vihjata M:lle että mun on vaikeaa olla erossa perheestäni jouluna, ja se vaan ehdotti että no mennään sitten kumpikin omille sukulaisillemme  ::) :(. No en mä nyt M:stakaan halua olla erossa!

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Joulu II
« Vastaus #42 : 31/08/2007, 11:23:49 »
Mä oon tämän joulun yöt töissä ::),joten ei tarvi vietellä sen kummemmin joulua.Miehelle tulee poika täksi jouluksi,joten anoppilassa taitavat suurimman osan joulua viettää kun mä nukun kotona päivät



Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Re: Joulu II
« Vastaus #43 : 31/08/2007, 18:52:35 »
Meillä ollaan sen takia oltu joulut anoppilassa kun mies on ollu reissussa joka toinen joulu. Ensin en halunnu ryöstää miestä sukulaisiltaan kun näkevät niin vähän ja viime vuonna olin töissä ja illalla anopilla. Tänä vuonna ukko tulee taas lomille jouluna ja taas mun omatunto kolkuttaa jos haluan olla omien vanhempieni kanssa. :( Mulle on joulut ollu aina tärkeitä mut viime vuosina siit on tullu vihatuin juhla. :'( Kai minäkin saan joskus tahtoni läpi. Ensimmäinen joulu T:n kanssa oli ihan hirvee. Lähtivät käymään mummolassa omassa porukassaan ja mä jäin yksin kotiin. Niiden piti käydä vaan kahvilla ja tulla ajoissa kotiin. kymmeneltä lähtivät ja puol viis kotiutuivat. Mulla jäi kyllä kinkut syömättä sinä jouluna. Ja sit piti kuudeks jo mennä anoppilaan. Siinä oli kyllä ero aika lähellä!

Poissa mussu

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 435
  • KFOR 05/07-05/08
Re: Joulu II
« Vastaus #44 : 31/08/2007, 19:01:52 »
Anoppi aloitti sen taas, eli kyselyn siitä missä me miehen kanssa ollaan jouluna. Voi elämä, joka vuosi sama juttu  ::)

Onneks meillä ei vielä. Mutta kyllä se sitten taas marras-joulukuun vaihteessa alkaa. Ja joka joulu tietenkin anopille. Siitä ei ole edes varaa keskustella  :-\ >:(  Saa nyt nähdä, miten tänä jouluna jos mussun lomat ei osu joulun kohdalle.

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Joulu II
« Vastaus #45 : 31/08/2007, 20:34:46 »
Mä en muutenkaan perusta joulusta silleen jouluna. Ja tänä vuonna taas en sitäkään vertaa.
Joulunaika menee yksin ollessa. Viimeksi olinkin joulun yksin 2003.

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Joulu II
« Vastaus #46 : 31/08/2007, 21:25:04 »
Me ollaan oltu muutama viime joulu aattona kaksin ja joulupäivänä kavereiden kanssa :D Siksi mä en ymmärrä miksi anoppi aloittaa aina saman kyselyn joulunvietosta, vaikka hyvin tietää ettei me mennä niille.

Anoppilassa olen ollut yhden joulun tässä noin 10 vuoden aikana ja toista ei tule. Appiukko vihaa kaikkia juhlapyhiä ja tunnelma oli sen mukainen. Joulun tunnelma taas on mulle tärkeä.

Pääsenköhän taas jouluna pussaamaan joulupukin kanssa  8)
« Viimeksi muokattu: 31/08/2007, 21:26:54 kirjoittanut mami »

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Joulu II
« Vastaus #47 : 31/08/2007, 22:32:39 »
meillä ollaan tämä joulu mun vanhempien luona..  :-* siis aatto.. meil on se perinne, et mennään aaton aattona/aattona jomman kumman vanhempien luokse ja sitten joulupäivänä toisen vanhempien luokse.. molempien luona ollaan 1-2 yötä.. :) ja he ovat asian hyvin ottaneet, vietetään siis joulua molempien vanhempien kanssa.. kummassakin paikassa on omat puolensa.. mut kotikodon joulu on paras..   :-*

ehkä sitten kun sellainen pieni nyytti tulee, niin ollaan omassa kodossa joulu, tai sitten ei.. kuitenkin haluaa joulut viettää rakkaimpien eli omien vanhempien kanssa. ehkä pitäisi se omakotitalo rakentaa, että voi sitten koko suvun sinne kutsua..  ;D





Jansku

  • Vieras
Re: Joulu II
« Vastaus #48 : 31/08/2007, 22:48:45 »
Mitähän mä teen jouluna  ??? Viime joulu oli ihana  :-*, sitä edellinen meni Texasissa. Luultavasti mä vietän joulun vanhempien luona tai Joensuussa mummolla, jos muutkin porukasta lähtee. Noh, ei ainakaan ole vielä joulusuunnitelmia  :icon_santa: Toisaalta odotan innolla, että tulispa oikein luminen ja kylmä joulu!  ;D

minttukoo

  • Vieras
Re: Joulu II
« Vastaus #49 : 01/09/2007, 10:35:56 »
Pääsenköhän taas jouluna pussaamaan joulupukin kanssa  8)

Mitähän se joulumuori siihen sanoo :o ;) ;)