Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 11:22:48

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ärsytykset & Inhotukset  (Luettu 35203 kertaa)

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #70 : 30/11/2006, 14:18:53 »
Kai se noissa asiakaspalvelijoissa ärsyttävintä on se ylimielinen olemus ei se palvelualttius...
...jotkut myyjät vaan suhtautuu VAAN katselevaan asiakkaaseen asenteella;

`mitähän tuonkin piti tulla tänne norkumaan, kun ei sillä oo es rahaa ostaa mitään...ja nuo sen kersatkin varmasti rähmii ja sotkee, joka paikan...pitää mulkoilla niitä oikein tekomukavasti ja muljautella silmiä aina kun tuon niiden mä vaan katselen- äidin silmä välttää`...sori mutta harvemmin tulee visaa höylättyä noissa paikoissa. Jos myyjä vaan kysyy ja liukenee takavasemmalle, niin usein tulee ostettua jotain, kun saa rennosti katsella, eikä kukaan ahdista ylimielisellä katseellaan.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #71 : 30/11/2006, 14:41:14 »
Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. . Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään. ;D

Eli niin tai näin, niin aina väärin päin.  ::) Sit vielä ihmetellään miks myyntityötä tekevät stressaa..?  ::)

Tämä on varmaankin se kuuluisa ammatinvalintakysymys. ;)

, tai jos sen jälkeen kun on sanonut vain katselevansa, joku hiihtelee aivan kantapäillä. ;D

Toi taas on ammattitaidottomuutta. ;)

No ei kai tässä kyse ollutkaan siitä, miten ammattitaitoisen asiakaspalvelijan tulee toimia, vaan siitä, mikä ärsyttää. ;D (Ja toden totta, jopa kaupoissa on välillä ammattitaidotonta väkeä.)

Yksi ison inohtuksen paikka on ruuhkat, kaupoissa tai muualla. (Nimim. tekee kuitenkin jouluostokset aatonaattona, ja saa syyttää vain itseään.)
-memento vivere-

Krisse

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #72 : 30/11/2006, 16:55:44 »
Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. . Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään. ;D

Eli niin tai näin, niin aina väärin päin.  ::) Sit vielä ihmetellään miks myyntityötä tekevät stressaa..?  ::)

Tämä on varmaankin se kuuluisa ammatinvalintakysymys. ;)

, tai jos sen jälkeen kun on sanonut vain katselevansa, joku hiihtelee aivan kantapäillä. ;D


Toi taas on ammattitaidottomuutta. ;)

Ammatinvalintakysymykseen taas: Ei täydellistä työtä ole olemassakaan.
Tossa toin esille vaan tuon "lievän" ristiriidan ajattelussa. Faktahan on se, että kun toiselle kumartaa niin toiselle pyllistää ja kannattaa ehkä kuluttajankin mennä itseensä jos ensin ei halua tulla palvelluksi ja sen jälkeen sitten kuuluttaa sitä kun mistään ei saa palvelua.. ;)

Muoks. En siis sano että itse olisin täydellinen ammatissani, mutta toi särähtää tosi mukavasti korvassa.

Menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta tuohon ammatinvalintajuttuun liittyen minun mielestä se kyllä on niin, että jos on itse valinnut sen homman mitä tekee niin sillon ei kyllä valittaminen ja stressaaminen paljoo auta. Totta kai paskan työpäivän jälkeen saa ja pitääkin purkautua ja valittaa idioottiasiakkaista joille ei palvelu kelpaa sillon kun sitä tarjotaan, mutta itse ainakin tämän purkautumisen jälkeen aina ajattelen, että no, itsepähän olen valintani tehnyt.
En kyllä yleensä valita siitä, jos en saa heti palvelua esim jossain kaupassa, vaan lähinnä ihmettelen sitä, että kun aina menee niin että niitä myyjiä ei löydy sillon kun tarvitsisi. Ja tämä on varmaan vain huonoa tuuria. Tai sitten minun näkimissä on aina välillä jotain vikaa.

Päivän ärsytys: se kun esittämäänsä (itselleen tärkeään/aiheelliseen) kysymykseen saa mitättömän sarkastisen vastauksen.

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #73 : 30/11/2006, 17:04:12 »
Kaikki naiset :P
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

everevil

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #74 : 30/11/2006, 17:26:44 »

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #75 : 30/11/2006, 17:47:41 »
Kaikki naiset :P

You're my man  :3some:
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #76 : 30/11/2006, 19:29:31 »
Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka omasta mielestään itse saavat esim. heittää herjaa ja vitsejä yms mistä vaan, mutta kun heille heittää jotain herjaa takaisin, niin sitten suutahdetaan ja vedetään meloneita nenään.

alleviivaan tämän  ;D

No tää on kyllä ärsyttävää (tai huvittavaa, miten sen nyt ottaa). Vaikka eiköhän tähän yksi jos toinenkin välillä sorru. ;)
-memento vivere-

Krisse

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #77 : 01/12/2006, 23:15:51 »
Se kun tarjotaan ilmassta viinaa vaikka halluis olla selvinpöin. Oikein kehtuuttaa!

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #78 : 05/01/2007, 19:04:51 »
Idiootti- autoilijat, jotka ajavat ihan täysillä suojatien reunaan asti ja sitten tekevät äkkijarrutuksen; "mitä, eikö se valo vaihtunutkaan mulle vihreäksi ?"  :o :o >:( Kai nyt järkikin sanoo että kun jalankulkija on ylittämässä suojatietä, niin silloin yleensä valo on autoilijalle punainen. V*tuttaa kun saa katua ylittäessään oikeasti pelätä että tuleeko se auto päälle, eikö se näe minua kun vaan kiihdyttää vaikka sillä on punaiset.

Ja nämä kuskit ovat poikkeuksetta miehiä... ::) :o.

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #79 : 05/01/2007, 19:08:11 »
grauh  >:(
kamalat valot stocman beautissä,  :o aivan kun sillä pakotettas ihmiset näyttämään niin hirveiltä, että on suorastaan pakko ostaa meikkejä  :-\