Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 00:54:31

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ärsytykset & Inhotukset  (Luettu 34185 kertaa)

point

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #60 : 29/11/2006, 19:29:28 »
Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka omasta mielestään itse saavat esim. heittää herjaa ja vitsejä yms mistä vaan, mutta kun heille heittää jotain herjaa takaisin, niin sitten suutahdetaan ja vedetään meloneita nenään.

alleviivaan tämän  ;D

minttukoo

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #61 : 29/11/2006, 20:57:08 »
Jopa hauskaksi menee ne, jotka pelkäävät asiakaspalvelijaa niin että huutavat kovaan ääneen kun lähestyy että "MÄ EN OSTA MITÄÄN!!!  :o" Joo, älä osta sit, aattelin vaan kysyä että voinko auttaa...  ;D

:rotf: Tuo on niin totta! ;D Ja raivostuttavaa ;)

Krisse

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #62 : 29/11/2006, 22:03:04 »

Mutta, mikään ei kans ärsytä enempää, kun se, jos menet johonkin pienempään liikkeeseen ja et ehdi ees astua ovesta kunnolla sisään, kun myyjä on jo kimpussa, tyyliin, mitäs siulle sais olla! ::) Minuu ainaskin ärsyttää se ihan kamalasti. Kun haluaisi ensin katsella ihan rauhassa ja sitten, jos tarvitsee myyjän apua, voisi itse häneltä kysyä. Toisaalta kyllä sitten ymmärrän myyjiäkin. Koska itse olin joskus kauan sitten farkkuliikkeessä töissä ja meille teroitettiin päähän se, että asiakasta ei sitten jätetä hetkeksikään yksin. Jos et heti kysynyt tuota voisinko auttaa, niin melkein turpiin tuli takahuoneessa. :-X


Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. Tiedän ja ymmärrä kyllä, että työtäänhän hekin tekevät, mut jotenkin se vaan häiritsee kovasti sitä kaupassa käyntiä. Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään. ;D Kyllähän se hyvä on, että tullaan kysymään että tarviiko apua, mutta minua se vaan jotenkii ärsyttää. ::)

Janica

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #63 : 30/11/2006, 08:13:31 »


Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. . Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään. ;D

Eli niin tai näin, niin aina väärin päin.  ::) Sit vielä ihmetellään miks myyntityötä tekevät stressaa..?  ::)

minni

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #64 : 30/11/2006, 11:09:33 »
Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka omasta mielestään itse saavat esim. heittää herjaa ja vitsejä yms mistä vaan, mutta kun heille heittää jotain herjaa takaisin, niin sitten suutahdetaan ja vedetään meloneita nenään.


Hihii, tämä on ihana. Minuakin joskus ärsyttää sama asia.  ;D

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #65 : 30/11/2006, 11:13:14 »
Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka omasta mielestään itse saavat esim. heittää herjaa ja vitsejä yms mistä vaan, mutta kun heille heittää jotain herjaa takaisin, niin sitten suutahdetaan ja vedetään meloneita nenään.


Hihii, tämä on ihana. Minuakin joskus ärsyttää sama asia.  ;D

Tai sellaiset ihmiset, jotka ovat koko ajan suuna päänä ja tietävät kaiken aina paremmin ja oikein. Lisäksi vielä omivat omia juttujasi ominaan! >:(

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #66 : 30/11/2006, 12:06:03 »
Tuo kiire taas ei ole mun ongelmani. Poistakoot sitten sähköpostimahdollisuuden kokonaan, jos ei resurssit riitä.

Nämä tapaukset mitkä viime päivinä ovat ärsyttäneet eivät taatusti ole johtuneet kiireestä tms. Tietyille yksityisille ammatinharjoittajille ja pienyrittäjille olen mailaillut. Ja siksi, että nimenomaan sähköposti on mainittu parhaaksi tavaksi kysyä asioista.
Ja sitten vastaus on yhtä sotkua ja huonosti kirjoitettua kieltä. Se todella ärsyttää. Enkä yleensä sellaisilta ostakaan mitään tuotteita/palveluja, jos sen voin välttää.

Tuosta palautelomakehässäkästä tuli mieleen nuo nettisivujen palautelomakkeet.
Oon törmännyt aikalailla kahteen täysin erilaiseen toimintamalliin niiden suhteen.
Joko ei tule vastausta ollenkaan tai sitten se tulee todellakin nopeasti ja asiallisesti.

Aivan. Mikään ei ole perustelu huonolle palvelulle. Sitä tietysti voi miettiä mistä huono palvelu johtuu. Syy ei välttämättä ole sen asiakaspalvelijan.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #67 : 30/11/2006, 12:12:13 »
Minua ärsyttävät sellaiset ihmiset, jotka tekevät johtopäätöksiä toisista ihmisistä pelkkien juorujen perusteella ja vihaavat ihmisiä joidenkin olemattomien asioiden vuoksi.

Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #68 : 30/11/2006, 12:45:55 »
Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. . Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään. ;D

Eli niin tai näin, niin aina väärin päin.  ::) Sit vielä ihmetellään miks myyntityötä tekevät stressaa..?  ::)

Tämä on varmaankin se kuuluisa ammatinvalintakysymys. ;)

Minua alkaa ärsyttää siinä vaiheessa, kun myyjää ei etsimälläkään löydy, tai jos sen jälkeen kun on sanonut vain katselevansa, joku hiihtelee aivan kantapäillä. ;D
-memento vivere-

Janica

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #69 : 30/11/2006, 13:53:51 »
Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. . Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään. ;D

Eli niin tai näin, niin aina väärin päin.  ::) Sit vielä ihmetellään miks myyntityötä tekevät stressaa..?  ::)

Tämä on varmaankin se kuuluisa ammatinvalintakysymys. ;)

, tai jos sen jälkeen kun on sanonut vain katselevansa, joku hiihtelee aivan kantapäillä. ;D


Toi taas on ammattitaidottomuutta. ;)

Ammatinvalintakysymykseen taas: Ei täydellistä työtä ole olemassakaan.
Tossa toin esille vaan tuon "lievän" ristiriidan ajattelussa. Faktahan on se, että kun toiselle kumartaa niin toiselle pyllistää ja kannattaa ehkä kuluttajankin mennä itseensä jos ensin ei halua tulla palvelluksi ja sen jälkeen sitten kuuluttaa sitä kun mistään ei saa palvelua.. ;)

Muoks. En siis sano että itse olisin täydellinen ammatissani, mutta toi särähtää tosi mukavasti korvassa.
« Viimeksi muokattu: 30/11/2006, 14:00:34 kirjoittanut Janica »