Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 23:30:43

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ärsytykset & Inhotukset  (Luettu 34181 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #40 : 28/11/2006, 08:55:55 »
Anki: Mikset sit äänestä jaloilla?

Mä en toiste jalallani astu johonkin kauppaan jos myyjältä ei kiinostusta asiakkaita kohtaan riitä.  ::) Tai sit katson että asioin toisella henkilöllä. ;) (Nimim. eräässä HML:n kaupoissa käännyn ovelta jos omistaja on paikalla)
No näinhän pitäis tehdä, mutta kun firmalla on sopimus ton kukkakaupan kanssa niin on vähän vaikeeta ainakin täss tapauksess :(
Mutta voisinhan toki näyttää mitä mieltä oon just tolla tavalla että en asioisi näitten tympeitten myyjien kanssa...

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #41 : 28/11/2006, 13:48:52 »
Ärsyttää tapa syödä purkkaa suu auki: kuuluu inhottava pieni lissahteleva mässytys (ja näyttää typerältä). Ärsyttää kun ihmiset tupakoivat bussipysäkin katoksissa (polttaisivat mokomat sateessa ;)). Ärsyttää, kun ihmiset kävelevät koko jalkakäytävän levyisenä rintamana tuskallisen hitaasti.

Olishan näitä. Kaikkein eniten ottaa päähän tämä pimeys ja harmaus.
-memento vivere-

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #42 : 28/11/2006, 15:16:28 »
Minua ärsyttää ihmiset jotka seisovat esim. pikaruokalassa ruuhka-aikaa jonossa pitkään ja juttelevat kännyykkään/kaverilleen tms. Sitten kun pääsevät jonossa kassalle asti niin alkavat miettiä että "Niin, mitähän mä haluaisin syödä ja millähän juomalla jne..." Totta kai ymmärrän että jos haluaa kysyä jostain tuotteesta jotain tms. mutta siksihän ne tuotteiden kuvat ja hinnat on selkeästi ja suuresti esillä ko. ravintoloissa että kassalle jonotettaessa voi miettiä asian valmiiksi!!! Sitten muut kiireiset/nälkäiset odottaa kun pähkitään että otanko nyt BigMacin vai McFeastin.. :angry5: :angry4:

Ja sama käytös ärsyttää kaupan kassajonossa. Siinä vaiheessa kun kassaneiti kysyy Plussakorttia niin aletaan miettimään että missäköhän mun lompakko muuten on, että jäikö autoon vai toisen takin taskuun... >:(

Krisse

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #43 : 28/11/2006, 16:07:12 »
Joo, ja se ärsyttää kun joku maleksii oviaukossa kun itse yrittää kulkea siitä. Tai sit jos joku ihminen kulkee edessä ja pysähtyy ihan yhtäkkiä niin, että siihen meinaa törmätä.  Äää, rupes raivostuttamaan pelkkä ajatus noista tilanteista !

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #44 : 28/11/2006, 16:16:41 »
Kaupan kassalla ihmiset, jotka odottavat siinä kassan naaman edessä maksamista. Siinä ajassa ne olisivat jo pakanneet kamansa kassiin ja häipyneet seuraan tieltä.
Ja lapsien vanhemmat, jotka nostavat lapsensa siihen toiselle "kassipaikalle" kassalla ja ottavat kilarit, kun pyydän lasta menemään lattialle.  >:(
Olen aina vihannut kaupassakäyntiä...  ;)
« Viimeksi muokattu: 28/11/2006, 16:29:50 kirjoittanut Hansu »

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #45 : 28/11/2006, 16:17:57 »
Minua ärsyttää ihmisten välinpitämättömyys ja turhasta (kts. lähes kaikki, joka ei tapa) valittaminen   >:(((ps. itse en koskaan siihen syyllisty).

Janica

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #46 : 28/11/2006, 18:22:17 »
Kaupan eteisessä tupakan sytyttävät ihmiset pistivät tänään vihaksi!  >:(

Miksei sitä voi odottaa siihen asti että pääsisi kaupasta ulos ja vielä muutaman metrin siitä ovelta eteenpäin!! >:(

minttukoo

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #47 : 29/11/2006, 00:04:16 »
Tää on hyvä aihe ;D ;D Melkein jokaisen tässä ketjussa olevan allekirjoitan ;D

Mua ärsyttää semmoset asiakkaat (joita on oikeasti PALJON), jotka eivät sano päivää! Siis kun asiakaspalvelijana tervehdit asiakasta sen sisään tullessa, niin äkkiä käännetään pää, ettei varmasti tarvitse ottaa katsekontaktia ja sanoa päivää.  >:(

Janica

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #48 : 29/11/2006, 09:01:05 »
Tää on hyvä aihe ;D ;D Melkein jokaisen tässä ketjussa olevan allekirjoitan ;D

Mua ärsyttää semmoset asiakkaat (joita on oikeasti PALJON), jotka eivät sano päivää! Siis kun asiakaspalvelijana tervehdit asiakasta sen sisään tullessa, niin äkkiä käännetään pää, ettei varmasti tarvitse ottaa katsekontaktia ja sanoa päivää.  >:(

Jep...  ::)

Toinen ärsyttävä juttu on se, että jos asiakas on ainut ihminen myyjän lisäksi liikkeessä ja myyjä kysyy voisiko olla avuksi, niin ei vaivauduta edes vastaamaan, että "kiitos vain katselen".  ::)

Jopa hauskaksi menee ne, jotka pelkäävät asiakaspalvelijaa niin että huutavat kovaan ääneen kun lähestyy että "MÄ EN OSTA MITÄÄN!!!  :o" Joo, älä osta sit, aattelin vaan kysyä että voinko auttaa...  ;D

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #49 : 29/11/2006, 09:17:56 »
Tää on hyvä aihe ;D ;D Melkein jokaisen tässä ketjussa olevan allekirjoitan ;D

Mua ärsyttää semmoset asiakkaat (joita on oikeasti PALJON), jotka eivät sano päivää! Siis kun asiakaspalvelijana tervehdit asiakasta sen sisään tullessa, niin äkkiä käännetään pää, ettei varmasti tarvitse ottaa katsekontaktia ja sanoa päivää.  >:(

Jep...  ::)

Toinen ärsyttävä juttu on se, että jos asiakas on ainut ihminen myyjän lisäksi liikkeessä ja myyjä kysyy voisiko olla avuksi, niin ei vaivauduta edes vastaamaan, että "kiitos vain katselen".  ::)

Jopa hauskaksi menee ne, jotka pelkäävät asiakaspalvelijaa niin että huutavat kovaan ääneen kun lähestyy että "MÄ EN OSTA MITÄÄN!!!  :o" Joo, älä osta sit, aattelin vaan kysyä että voinko auttaa...  ;D

Mutta, mikään ei kans ärsytä enempää, kun se, jos menet johonkin pienempään liikkeeseen ja et ehdi ees astua ovesta kunnolla sisään, kun myyjä on jo kimpussa, tyyliin, mitäs siulle sais olla! ::) Minuu ainaskin ärsyttää se ihan kamalasti. Kun haluaisi ensin katsella ihan rauhassa ja sitten, jos tarvitsee myyjän apua, voisi itse häneltä kysyä. Toisaalta kyllä sitten ymmärrän myyjiäkin. Koska itse olin joskus kauan sitten farkkuliikkeessä töissä ja meille teroitettiin päähän se, että asiakasta ei sitten jätetä hetkeksikään yksin. Jos et heti kysynyt tuota voisinko auttaa, niin melkein turpiin tuli takahuoneessa. :-X