Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 11:20:40

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Arvomerkit hallussa?  (Luettu 10101 kertaa)

Annukka

  • Vieras
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #20 : 16/10/2006, 16:05:50 »
Just. Kaksi oikein. Nyt täytyy kyllä todeta ettei vois vähempää kiinnostaa ;D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #21 : 16/10/2006, 18:08:45 »
kokeilkaa laivaston puolta ei niin helppoa
Juuen viiti ees kokeilla, taitaisin osata tasan amiraalin ;D ;D
Ja Mirka sinuun luotin niinkuin Neuvostoliittoon? ;D
Älä höpäjä :P Kyllä mä ne kaikki kaulusmerkit osaan, mut noissa himputin hihamerkeissä mä sekoan aina :P Ja merivoimien merkkejä en osaa, ei oo ollu tarvetta niille 8)


KFOR 11/04-11/05

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #22 : 16/10/2006, 22:57:44 »
on se hyvä että tämmöisen vanhan sedän viestit kiinnosta ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

taamaa

  • Vieras
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #23 : 16/10/2006, 23:01:59 »
on se hyvä että tämmöisen vanhan sedän viestit kiinnosta ;D
No tottakai...oon jäänyt koukkuun tuohon jämätriviaan :) Hyvin on päivä mennyt sitä pelatessa....lapset jää hoitamatta... :)

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #24 : 24/10/2006, 11:04:14 »
www.aamukampa.net/jamatrivia/#jamatrivia
"Tiesit yhteensä 0 arvomerkkiä. Olet tasoltasi aloittelija. Sotilaskotiin pääsemisen voit unohtaa."  Huono, huono rt-leski :rotf:! Oikeesti, kun noi jutut ei vaan kiinnosta  :-[ Pitäiskö  ??? ??? ??? ..
Et ole sen huonompi kuin muutkaan. Ei kaikkien tarvii olla kiinnostuneita tällaisista asioista.
Mä opettelin noi maavoimien merkit, kun asuin Iipoissa. Ilmavoimin merkkejä en taida tietää mitään... en edes kokeillu.
Pike?Ilmavoimien merkit on samat kun maavoimilla :evil6: :nono: :laughing4: :icon_scratch: :nuija:
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

point

  • Vieras
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #25 : 26/10/2006, 20:43:35 »
www.aamukampa.net/jamatrivia/#jamatrivia
"Tiesit yhteensä 0 arvomerkkiä. Olet tasoltasi aloittelija. Sotilaskotiin pääsemisen voit unohtaa."  Huono, huono rt-leski :rotf:! Oikeesti, kun noi jutut ei vaan kiinnosta  :-[ Pitäiskö  ??? ??? ??? ..
Et ole sen huonompi kuin muutkaan. Ei kaikkien tarvii olla kiinnostuneita tällaisista asioista.
Mä opettelin noi maavoimien merkit, kun asuin Iipoissa. Ilmavoimin merkkejä en taida tietää mitään... en edes kokeillu.
Pike?Ilmavoimien merkit on samat kun maavoimilla :evil6: :nono: :laughing4: :icon_scratch: :nuija:
Sorry ny ihan hirveesti painovirheestä, eihän tossa triviassa ollut kuin kaksi kategoriaa ja suonet anteeksi alkeellisen mokani. Enhän ole inttiäkään päässyt ikäni vuoksi käymään...  ;D ;D

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #26 : 26/10/2006, 20:46:28 »
No ehkä tämän kerran :-* 8)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

termari

  • Vieras
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #27 : 29/10/2006, 19:10:51 »
www.aamukampa.net/jamatrivia/#jamatrivia

Oon joskus ihan antaumuksella harjotellu noita. Mut on tainnu jo suuri osa unohtua. Pitäsköhän taas kokeilla. Toi on vaan nin addiktoiva.  ;D
myönnän jopa piirrelleeni noita merkkejä paperille että muistan ja opin paremmin  ;)
« Viimeksi muokattu: 29/10/2006, 19:14:20 kirjoittanut termari »

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #28 : 04/08/2007, 19:08:40 »
www.aamukampa.net/jamatrivia/#jamatrivia
"Tiesit yhteensä 0 arvomerkkiä. Olet tasoltasi aloittelija. Sotilaskotiin pääsemisen voit unohtaa."  Huono, huono rt-leski :rotf:! Oikeesti, kun noi jutut ei vaan kiinnosta  :-[ Pitäiskö  ??? ??? ??? ..
Et ole sen huonompi kuin muutkaan. Ei kaikkien tarvii olla kiinnostuneita tällaisista asioista.
Mä opettelin noi maavoimien merkit, kun asuin Iipoissa. Ilmavoimin merkkejä en taida tietää mitään... en edes kokeillu.
No hyvä... ;D Oonkin sanonut miehelle et siinä vaihessa kun se lähtee Step-aerobickiin mun kanssa niin voin alkaa kiinnostumaan näistä asioista. Ei oo tarvinnut vielä  :rotf:
Jokos olet saanut isännän steppiin mukaan? ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Arvomerkit hallussa?
« Vastaus #29 : 10/08/2007, 13:15:30 »
www.aamukampa.net/jamatrivia/#jamatrivia
"Tiesit yhteensä 0 arvomerkkiä. Olet tasoltasi aloittelija. Sotilaskotiin pääsemisen voit unohtaa."  Huono, huono rt-leski :rotf:! Oikeesti, kun noi jutut ei vaan kiinnosta  :-[ Pitäiskö  ??? ??? ??? ..
Et ole sen huonompi kuin muutkaan. Ei kaikkien tarvii olla kiinnostuneita tällaisista asioista.
Mä opettelin noi maavoimien merkit, kun asuin Iipoissa. Ilmavoimin merkkejä en taida tietää mitään... en edes kokeillu.
No hyvä... ;D Oonkin sanonut miehelle et siinä vaihessa kun se lähtee Step-aerobickiin mun kanssa niin voin alkaa kiinnostumaan näistä asioista. Ei oo tarvinnut vielä  :rotf:
Jokos olet saanut isännän steppiin mukaan? ;D
En :). Enkä minäkään tiedä edelleenkään yhtään noista merkeistä. Eli samalla linjalla jatketaan :).