Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 12:44:43

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kännyt, nettiliittymät yms II  (Luettu 71555 kertaa)

Poissa tyttönen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3119
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #170 : 02/08/2013, 21:03:28 »
Ainakin iPhoneja jotkut korjaa ite, tilaa vaan netistä osat ja korjaa tosi halvalla! En sitten tiedä miten on Samsungien kanssa?

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #171 : 02/08/2013, 21:16:05 »
Ainakin iPhoneja jotkut korjaa ite, tilaa vaan netistä osat ja korjaa tosi halvalla! En sitten tiedä miten on Samsungien kanssa?
Joo, noita korjaajia löytyy ja itekin voi korjata. Netistä vaan varaosa ja YouTubesta purku/kasausohjeet. Melnein sama mikä puhelin on kyseessä, löytyy osat ja ohjeet.
Ad astra per aspera!




Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #172 : 02/08/2013, 21:54:29 »
Ainakin iPhoneja jotkut korjaa ite, tilaa vaan netistä osat ja korjaa tosi halvalla! En sitten tiedä miten on Samsungien kanssa?
Joo, noita korjaajia löytyy ja itekin voi korjata. Netistä vaan varaosa ja YouTubesta purku/kasausohjeet. Melnein sama mikä puhelin on kyseessä, löytyy osat ja ohjeet.

Ei sais naurattaa, mutta väkisinkin alkoi hymy hiipiä huulille, kun sieluni silmin jo näen kuinka Omppis väkertää osia pois ja paikalleen ;) Anteeks, kaikella rakkaudella  :-*

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #173 : 02/08/2013, 22:12:14 »
Ainakin iPhoneja jotkut korjaa ite, tilaa vaan netistä osat ja korjaa tosi halvalla! En sitten tiedä miten on Samsungien kanssa?
Joo, noita korjaajia löytyy ja itekin voi korjata. Netistä vaan varaosa ja YouTubesta purku/kasausohjeet. Melnein sama mikä puhelin on kyseessä, löytyy osat ja ohjeet.

Ei sais naurattaa, mutta väkisinkin alkoi hymy hiipiä huulille, kun sieluni silmin jo näen kuinka Omppis väkertää osia pois ja paikalleen ;) Anteeks, kaikella rakkaudella  :-*
Tää menee jo niin pieneks nykertämiseks että tämän AIKUISNÄKÖNI kanssa en edes yritä.... muuten kyllä ;)
Mutta jos kyse olis vaikka pesukoneesta, niin tämä "teeseitsenainen" olis jo sen korjannu :D !!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Poissa tanja

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2449
    • kfor 04/04-05/05, unifil 04/07-10/07, kfor 11/08-11/09
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #174 : 02/08/2013, 22:25:41 »
Ystävän tyttären lumiaan ovat ite vaihtaneet kaks kertaa kiinasta tilatun näytön. On kuulemma helppo homma ja näyttö maksaa murto-osan siitä mitä Suomessa. Ainoo miinus on aika pitkä toimitusaika.
*wish it, dream it, do it!*

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #175 : 02/08/2013, 23:19:01 »
Ystävän tyttären lumiaan ovat ite vaihtaneet kaks kertaa kiinasta tilatun näytön. On kuulemma helppo homma ja näyttö maksaa murto-osan siitä mitä Suomessa. Ainoo miinus on aika pitkä toimitusaika.
Toisista paikoin saa kuulemma kyl nopsaan. Riippuu vähän mistä tilaa.
Ad astra per aspera!




Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #176 : 05/08/2013, 09:48:31 »
Multa kysyttiin minkälaisen kännyn haluan, on siis tulossa syntymäpäivälahjaksi. Nyt pitäis tietää haluanko samsungin vai nokian??? Ja mitäs eroa on androilla ja tavallisen puhelimella? Mä olen niin tipahtanut tekniikasta ulos! ::) Minä, jolla oli kavereista ensimmäisenä kännykkä ja siis siihen aikaan se oli autopuhelin ja se painoi paljon!!! ;D Elettiin jotain ysikytlukua.
Mitäs eroa näillä lumioilla sun muilla nyt sitten on?

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #177 : 05/08/2013, 10:18:09 »
^androidi on vain yksi käyttöjärjestelmä, siinä missä esim. Windowskin on Nokialle.

Android on vain avoin käyttis eli se kehittyy huimaa vauhtia ja siellä on todella paljon sovelluksia verrattuna muihin käyttöjärjestelmiin.

Huonopuoli on esim. Samsungin kohdalla, että kännykän prosessori ei kamalan kauaa pyöritä käyttöjärjestelmä päivityksiä, joten aika tiuhaan tahtiin saa uusia kännykkää, jos haluaa että päivitykset pysyy.

Johtuu siitä, että kännykkävalmistaja ei tee prosessori raod mapia yhtäaikaisesti käyttiksen kanssa.

Mutta noh, ei nuo kännykät niin kauaa kestä nykyään muutenkaan...Joten minusta voit ihan mennä oman maun mukaan ;)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #178 : 05/08/2013, 10:32:36 »
Mies osti pari viikkoa sitten lumia 820:n. Hällä on työn puolesta samsungin puhelin. ja kyllä oli sitä mieltä, että lumia on paljon parempi. mulla on loppuvuodesta kans puhelimen vaihto edessä ja todennäköisesti hankin kans tuon saman lumian.





Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #179 : 05/08/2013, 11:27:38 »
Mies osti pari viikkoa sitten lumia 820:n. Hällä on työn puolesta samsungin puhelin. ja kyllä oli sitä mieltä, että lumia on paljon parempi. mulla on loppuvuodesta kans puhelimen vaihto edessä ja todennäköisesti hankin kans tuon saman lumian.
Muiltakin olen kuullut, että lumia on aikuiselle käyttäjälle parempi/helpompi. Joilla on siis takana Androidin käyttis kokemus ollut.

Mutta tämäkin on varmasti käyttäjästä kiinni. Jos on paljon käyttänyt Microsoftia niin sitten Windows on varmasti tuttu/helppo omaksua :)