Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 10:52:53

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kännyt, nettiliittymät yms II  (Luettu 71500 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #80 : 06/08/2012, 21:21:29 »
Onko kellään kokemusta Nokian Lumia 610? En siis halua mitään erikoisuuksia sen kummemmin puhelimeen...
Eiks toi nyt aika erikoinen oo? Windows puhelimessa ja kaikkee...  :P ::)
Ad astra per aspera!




Poissa Pikkunen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4607
  • KFOR 04/03-04/04, KFOR 11/08-11/09
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #81 : 07/08/2012, 07:45:15 »
Onko kellään kokemusta Nokian Lumia 610? En siis halua mitään erikoisuuksia sen kummemmin puhelimeen...
Eiks toi nyt aika erikoinen oo? Windows puhelimessa ja kaikkee...  :P ::)

No joo, onhan se nyt esim. jos mun nykyistä vertaa. Vieläkin yksinkertaisempaa katselin, mut mies alkoi puhua ympäri, et ostaisin lumian, enkä siis ymmärrä noista nykypuhelimista mitään... :-[ Mut tosiaan en halua laittaa rahaa puhelimeen satoja euroja, tuonkin hinta on jo kipurajoilla eikä muistia yms. tarvitse olla mielinmäärin...

Poissa Pikkunen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4607
  • KFOR 04/03-04/04, KFOR 11/08-11/09
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #82 : 07/08/2012, 20:39:58 »
Joo, matkaan lähti tänään Nokian lumia 710. Ei siis mikään peruspuhelin. Nyt vähän opettelemista mulle, joka ei juuri puhelimella tee muuta kuin soita ja tekstaa...

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #83 : 07/08/2012, 20:46:37 »
Joo, matkaan lähti tänään Nokian lumia 710. Ei siis mikään peruspuhelin. Nyt vähän opettelemista mulle, joka ei juuri puhelimella tee muuta kuin soita ja tekstaa...
Kerrohan sit kokemuksistas! :) Mä oon utelias kuulemaan naisellista mielipidettä Lumiasta. :)
Ad astra per aspera!




Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #84 : 08/08/2012, 16:11:35 »
Mein äitillä on Lumia 800. Ainakin se on tykänny siitä todella paljon heti kun vaan tottu käyttämään ko. puhelinta. :)

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #85 : 11/08/2012, 23:41:37 »
Jos teillä on älypuhelin, niin käykääpä lataamassa itsellenne ilmaiseksi WhatsApp-sovellus. Sen kautta pystyt lähettämään ilmaiseksi teksti- ja kuvaviestejä. Me ladattiin se perheessä kaikille, paljon kun käytetään tekstareita viestintään. Suosittelen!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Poissa justiina

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4994
  • KFOR 05/08-05/09
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #86 : 12/08/2012, 07:23:14 »
Jos teillä on älypuhelin, niin käykääpä lataamassa itsellenne ilmaiseksi WhatsApp-sovellus. Sen kautta pystyt lähettämään ilmaiseksi teksti- ja kuvaviestejä. Me ladattiin se perheessä kaikille, paljon kun käytetään tekstareita viestintään. Suosittelen!

Toimiskohan ulkomailla tiiätkö? Meillä ainakin Elsa käyttää sitä kavereidensa kanssa...
Pitää vähän tutustua. Minkä puhelimien sie muuten sitten päädyit hankkimaan?

Toimii ulkomaillakin.

Poissa Taria

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1460
    • UNMOGIP 06/12-06/13
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #87 : 12/08/2012, 07:35:55 »
Ok kiitos :)

Hei miten muuten nuo älypuhelimiin ladattavat appsit, kun mulla ei niitä hirveen montaa edes ole ja viimeksi kun Fonecta ilmoitti päivityksestä niin puhelin herjasi, että ei ole tilaa :o

Noi menee automaattisesti näköjään puhelimen muistiin ja mulla on muistikortti lähes tyhjä, mut toi puhelimen muisti näyttää olevan siis turvoksissa. Pystyykö sitä mistään säätämään ite mihin se appsin tallentaa? Kerran jo jouduin jonkun poistamaan, että sain jonkun uuden ladattua.

Vai miten monta noita yleinsä saa ladattua? Mulla on IP lehdet, miehen kohdemaan newscaster + Al Jazeera, SportsTrakcer, Fonecta, FB, Skype, virustorjunta ja ICE apps...musta noita ei nyt vielä niin paljoa ole, vai onko? Ja nää on kaikki semmosia mitä käytän päivittäin (+ toi ICE ekalla näytöllä "sattumien" varalta) enkä haluaisi mistään näistä luopua.

Sillon kun otin puhelinta käyttöön niin huomasin, että jos aikoi saada yhteystietoon kuvan niin se piti tallentaa puhelimen muistiin, kun ensin ne oli kortilla niin kuvan lisääminen ei onnistunut ja koko yhteystietoa ei näkyny edes luettelossa.
some heroes wear capes, mine wears combat boots.

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #88 : 12/08/2012, 10:13:04 »
Valkoisen gion ostin, pihiys iski ja ainakin nyt tuntuu ihan hyvältä.
Google se sun puhelimen käyttöohje niin sieltä varmaan saat apua.
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #89 : 12/08/2012, 12:49:51 »
Ok kiitos :)

Hei miten muuten nuo älypuhelimiin ladattavat appsit, kun mulla ei niitä hirveen montaa edes ole ja viimeksi kun Fonecta ilmoitti päivityksestä niin puhelin herjasi, että ei ole tilaa :o

Noi menee automaattisesti näköjään puhelimen muistiin ja mulla on muistikortti lähes tyhjä, mut toi puhelimen muisti näyttää olevan siis turvoksissa. Pystyykö sitä mistään säätämään ite mihin se appsin tallentaa? Kerran jo jouduin jonkun poistamaan, että sain jonkun uuden ladattua.

Vai miten monta noita yleinsä saa ladattua? Mulla on IP lehdet, miehen kohdemaan newscaster + Al Jazeera, SportsTrakcer, Fonecta, FB, Skype, virustorjunta ja ICE apps...musta noita ei nyt vielä niin paljoa ole, vai onko? Ja nää on kaikki semmosia mitä käytän päivittäin (+ toi ICE ekalla näytöllä "sattumien" varalta) enkä haluaisi mistään näistä luopua.

Sillon kun otin puhelinta käyttöön niin huomasin, että jos aikoi saada yhteystietoon kuvan niin se piti tallentaa puhelimen muistiin, kun ensin ne oli kortilla niin kuvan lisääminen ei onnistunut ja koko yhteystietoa ei näkyny edes luettelossa.
Katos löytyykö sulta Asetukset - Sovellukset - Sovellusten hallinta. Mulla HTC:ssä tuolta pääsee muuttamaan noiden sovellusten sijoitusta (puhelin vai muistikortti) ja poistamaan niitä.
Ad astra per aspera!