Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 14/05/2024, 09:53:35

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Musiikki III  (Luettu 68569 kertaa)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Musiikki III
« Vastaus #120 : 15/06/2012, 09:27:31 »
Tänään Milljazziin, viime vuonna jäi väliin, mutta nyt täytyy kyllä mennä koko perheen voimin.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Musiikki III
« Vastaus #121 : 25/06/2012, 20:41:32 »
Blah, ihan tylsää, kun kaks hyvää konemusiikkia tekevää yhtyettä on lopettanut lyhyen ajan sisällä... Ensin loppui Pendulum, onneksi osa porukasta jatkaa Knife Party nimen alla. Ja nyt Swedish House Mafia ilmoitti lopettamisestaan... Boring.
« Viimeksi muokattu: 25/06/2012, 21:10:22 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




KooKoo

  • Vieras
Vs: Musiikki III
« Vastaus #122 : 25/06/2012, 21:00:43 »
Blah, ihan tylsää, kun kaks hyvää konemusiikkia tekevää yhtyettä on lopettanut lyhyen ajan sisällä... Ensin loppui Pendulum, onneksi osa porukasta jatkaa Knifeparty nimen alla. Ja nyt Swedish House Mafia ilmoitti lopettamisestaan... Boring.

No luin saman uutisen tänään. Onneks jälkimmäinen on tulossa kuitenkin vielä Summer Soundiin :) Ootko sä muuten lähdössä sinne? Mä oon menossa pe-la, pitäis varmaan kohta ostaa lippu!

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Musiikki III
« Vastaus #123 : 25/06/2012, 21:09:02 »
Blah, ihan tylsää, kun kaks hyvää konemusiikkia tekevää yhtyettä on lopettanut lyhyen ajan sisällä... Ensin loppui Pendulum, onneksi osa porukasta jatkaa Knifeparty nimen alla. Ja nyt Swedish House Mafia ilmoitti lopettamisestaan... Boring.

No luin saman uutisen tänään. Onneks jälkimmäinen on tulossa kuitenkin vielä Summer Soundiin :) Ootko sä muuten lähdössä sinne? Mä oon menossa pe-la, pitäis varmaan kohta ostaa lippu!
Mä olisin halunnut ihan mielettömästi lähtee sinne, ois niin pirun hyviä esiintyjiä, mut olin jo Jazz-viikonlopuks varannut pe illaks lapsille hoidon, joten en toisena perättäisenä viikonloppuna kehtaa enää heitä hoitoon viedä...

Muuutta jos sattuu käymään sellanen vahinko, et penskojen isällä on tuolloin vapaa viikonloppu ja sattuu haluamaan lapset just silloin luokseen, ja lippuja viel on vapaana, niin saatan kuitenkin pölähtää sinne. ;)

Seuraavaks varmaan Colors Festivalille Kaapelitehtaalle joulukuussa.... Niitä lippuja ja päivämäärän julkistusta odottaessa... :P
« Viimeksi muokattu: 25/06/2012, 21:22:45 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




KooKoo

  • Vieras
Vs: Musiikki III
« Vastaus #124 : 25/06/2012, 21:17:23 »
No mulla on siinä lapset kolmena peräkkäisenä viikonloppuna hoidossa, kun mutsi vähän bilettää ;D Viikot sentään ollaan yhdessä kotona. Elokuussa voi sitten ottaa vähän rauhallisemmin...

Tota Colorsia vois itekin harkita, jos lapset on vaan Jiillä sillon :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Musiikki III
« Vastaus #125 : 25/06/2012, 21:57:24 »
Voi fiddu... Kävin sit kattomassa lopullisen kattauksen Summer Soundista... Fak. Siin olis kyllä 3 päivän lipun paikka...  ;D

Niin ja Swedish House Mafia ei esiinny siellä...
Ad astra per aspera!




KooKoo

  • Vieras
Vs: Musiikki III
« Vastaus #126 : 25/06/2012, 22:14:02 »
Voi fiddu... Kävin sit kattomassa lopullisen kattauksen Summer Soundista... Fak. Siin olis kyllä 3 päivän lipun paikka...  ;D

Niin ja Swedish House Mafia ei esiinny siellä...

Ei kun niin se taisikin olla vaan se Axwell, joka sinne tulee. Mäkin haluaisin mennä kolmeksi päiväksi, mutta Jii haluaa mennä sunnuntaina, niin tehtiin sitten kompromissi asian suhteen.

Poissa tyttönen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3119
Vs: Musiikki III
« Vastaus #127 : 18/07/2012, 20:25:32 »
mä muistin tänään helsingissä kävellessäni yhden asian jota rakastan ,
mutta oon täysin unohtanut..
klassinen musiikki <3 katusoittajat veti vivaldin neljä vuodenaikaa.

varmaan musiikin harrastaminen jo lapsena on saanut tän aikaan,
tuskin kovin moni muu mun ikäinen klassisesta juuri tykkää.
sain jopa päähäni jatkaa soittamista kaupunginorkesterissa.

KooKoo

  • Vieras
Vs: Musiikki III
« Vastaus #128 : 29/07/2012, 17:22:34 »
Avicii oli kyllä niin mieletön livenä, jopa parempi kuin Tiesto!! Ihan huippu viikonloppu takana!! Kyllä Summer Soundista tuli ihan mun suosikkifestarit, vaikka järjestelyt vähän ontui etenkin perjantaina, mutta suotaneen se anteeksi, koska bileet oli ekaa kertaa messukeskuksessa :) Ens vuonna ehdottomasti uudestaan!!

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Musiikki III
« Vastaus #129 : 29/07/2012, 17:33:01 »
Avicii oli kyllä niin mieletön livenä, jopa parempi kuin Tiesto!! Ihan huippu viikonloppu takana!! Kyllä Summer Soundista tuli ihan mun suosikkifestarit, vaikka järjestelyt vähän ontui etenkin perjantaina, mutta suotaneen se anteeksi, koska bileet oli ekaa kertaa messukeskuksessa :) Ens vuonna ehdottomasti uudestaan!!
Aviciin olisin kyl niin paljon halunnut nähdä... Ens vuonna kyl pakko päästä kans noihin kekkereihin mukaan! :)

Mut Colors on tulossa seuraavaks joulukuun alkupuolella! :)
Ad astra per aspera!