Yleiset > Asian vierestä

Raha - ja sen käyttö

<< < (2/6) > >>

rapu:

--- Lainaus käyttäjältä: lapamato - 14/01/2010, 14:15:48 ---Uh, telkkarista tulee jotain missijuttua missä noi tytöt kertoo itsestään. "olen ..., parasta minussa on ..." ahdistaa kuunnella.

--- Lainaus päättyy ---

minä mietin kanssa yksi päivä, että oi miksi näiden pitää aina olla näin epätoivoisen kamalia/jäykkiä esittelyjä ::)

rapu:

--- Lainaus käyttäjältä: Neiti1984 - 14/01/2010, 14:40:00 ---
Aivan, kaikki mitä siitä Martinan ja Eskon asunnostakin ohjelmassa näkyy, on kuulemma velalla ostettua... näin luin todella luotettavilta roskalehden nettisivuilta ;D Ja että ohjelma on viimeinen epätoivoinen yritys rikastua turhan julkkiksen imagolla... Mutta who knows.

En ole kyllä katsonut ohjelmaa enkä katso, ihan periaatteesta.. ällöttää koko pari ihan kauttaaltaan, vauvan korvakoruja myöden.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on vähän ristiriitaista ;D

Suttura:

--- Lainaus käyttäjältä: Neiti1984 - 14/01/2010, 14:40:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Taru - 10/01/2010, 13:32:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Suttura - 09/01/2010, 22:30:15 ---Mun mielestä Martina on fiksu bisnesnainen, aivan eri luokkaa kun Jossu Tukiainen, vaikka ihmiset heidät samaan luokkaan mieltävätkin. Kai se on kateus, mikä ihmisiä vaivaa. Ja lehtien juttujen perusteella on aika turha luoda mielipiteitä julkkiksista. Ja aion seurata sarjaa  :)

--- Lainaus päättyy ---

No enpä tiedä kun ulosotossa on kuitenkin melkoiset summat..

--- Lainaus päättyy ---

Aivan, kaikki mitä siitä Martinan ja Eskon asunnostakin ohjelmassa näkyy, on kuulemma velalla ostettua... näin luin todella luotettavilta roskalehden nettisivuilta ;D Ja että ohjelma on viimeinen epätoivoinen yritys rikastua turhan julkkiksen imagolla... Mutta who knows.

En ole kyllä katsonut ohjelmaa enkä katso, ihan periaatteesta.. ällöttää koko pari ihan kauttaaltaan, vauvan korvakoruja myöden.

--- Lainaus päättyy ---

Jos jokainen, jolla on velkaa ulosotossa, julistettaisiin idiootiksi, heitä olisi aikamoinen ryhmä. Sen perusteella en ihmisiä luokittelisi, mutta ehkä joillekin se kertoo ihmisen arvon.
Mä en tarkoittanut sitä, miten he raha-asiansa hoitavat, vaan Martina on luonut bisneksen julkisuudesta, itseään hyödyttävällä tavalla. Ja kuinkakohan monen suomalaisen kodista löytyy velaksi ostettua tavaraa  ::) Kaikilla varmasti on varaa ostaa käteisellä kaikki  ::) Roskalehtiä en lue, joten niiden sisältöön en voi ottaa kantaa. Niiden todenperäisyyttä miettisin...

Neiti1984:

--- Lainaus käyttäjältä: rapu - 14/01/2010, 17:39:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Neiti1984 - 14/01/2010, 14:40:00 ---
Aivan, kaikki mitä siitä Martinan ja Eskon asunnostakin ohjelmassa näkyy, on kuulemma velalla ostettua... näin luin todella luotettavilta roskalehden nettisivuilta ;D Ja että ohjelma on viimeinen epätoivoinen yritys rikastua turhan julkkiksen imagolla... Mutta who knows.

En ole kyllä katsonut ohjelmaa enkä katso, ihan periaatteesta.. ällöttää koko pari ihan kauttaaltaan, vauvan korvakoruja myöden.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on vähän ristiriitaista ;D

--- Lainaus päättyy ---

Niin siis en katso ohjelmaa, mutta kuten sanoin, olen lukenut siitä aika paljon... ;)

Neiti1984:

--- Lainaus käyttäjältä: Suttura - 14/01/2010, 17:58:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Neiti1984 - 14/01/2010, 14:40:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Taru - 10/01/2010, 13:32:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Suttura - 09/01/2010, 22:30:15 ---Mun mielestä Martina on fiksu bisnesnainen, aivan eri luokkaa kun Jossu Tukiainen, vaikka ihmiset heidät samaan luokkaan mieltävätkin. Kai se on kateus, mikä ihmisiä vaivaa. Ja lehtien juttujen perusteella on aika turha luoda mielipiteitä julkkiksista. Ja aion seurata sarjaa  :)

--- Lainaus päättyy ---

No enpä tiedä kun ulosotossa on kuitenkin melkoiset summat..

--- Lainaus päättyy ---

Aivan, kaikki mitä siitä Martinan ja Eskon asunnostakin ohjelmassa näkyy, on kuulemma velalla ostettua... näin luin todella luotettavilta roskalehden nettisivuilta ;D Ja että ohjelma on viimeinen epätoivoinen yritys rikastua turhan julkkiksen imagolla... Mutta who knows.

En ole kyllä katsonut ohjelmaa enkä katso, ihan periaatteesta.. ällöttää koko pari ihan kauttaaltaan, vauvan korvakoruja myöden.

--- Lainaus päättyy ---

Jos jokainen, jolla on velkaa ulosotossa, julistettaisiin idiootiksi, heitä olisi aikamoinen ryhmä. Sen perusteella en ihmisiä luokittelisi, mutta ehkä joillekin se kertoo ihmisen arvon.
Mä en tarkoittanut sitä, miten he raha-asiansa hoitavat, vaan Martina on luonut bisneksen julkisuudesta, itseään hyödyttävällä tavalla. Ja kuinkakohan monen suomalaisen kodista löytyy velaksi ostettua tavaraa  ::) Kaikilla varmasti on varaa ostaa käteisellä kaikki  ::) Roskalehtiä en lue, joten niiden sisältöön en voi ottaa kantaa. Niiden todenperäisyyttä miettisin...

--- Lainaus päättyy ---

Se siinä vaan onkin, että yleensä ihmiset eivät pröystäile velaksi ostamillaan asioilla, että olenpa rikas kun mulla on tällaista ja tällaista. Martinasta ei voi sanoa ihan samaa ;D Itsekään en kyllä luota roskalehtiin ollenkaan, vaikka niitä joskus luenkin. Sitä tarkoitinkin kun sanoin, että luin nämä jutut "todella luotettavilta roskalehden nettisivuilta" ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta