Yleiset > Asian vierestä

Raha - ja sen käyttö

(1/6) > >>

Taru:

--- Lainaus käyttäjältä: Suttura - 09/01/2010, 22:30:15 ---Mun mielestä Martina on fiksu bisnesnainen, aivan eri luokkaa kun Jossu Tukiainen, vaikka ihmiset heidät samaan luokkaan mieltävätkin. Kai se on kateus, mikä ihmisiä vaivaa. Ja lehtien juttujen perusteella on aika turha luoda mielipiteitä julkkiksista. Ja aion seurata sarjaa  :)

--- Lainaus päättyy ---

No enpä tiedä kun ulosotossa on kuitenkin melkoiset summat..

rapu:

--- Lainaus käyttäjältä: mukula - 10/01/2010, 11:14:06 ---eilinen putous oli huippu!

--- Lainaus päättyy ---

Mä tykkäsin kanssa! Täytyy kyllä ihailla miten nuo ammattilaiset osaakin! :)

Lapis:
Uh, telkkarista tulee jotain missijuttua missä noi tytöt kertoo itsestään. "olen ..., parasta minussa on ..." ahdistaa kuunnella.

KouTa:

--- Lainaus käyttäjältä: lapamato - 14/01/2010, 14:15:48 ---Uh, telkkarista tulee jotain missijuttua missä noi tytöt kertoo itsestään. "olen ..., parasta minussa on ..." ahdistaa kuunnella.

--- Lainaus päättyy ---
Juu mäkin näin ne eilen....  :-X Kamalaa kuunneltavaa...

Neiti1984:

--- Lainaus käyttäjältä: Taru - 10/01/2010, 13:32:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Suttura - 09/01/2010, 22:30:15 ---Mun mielestä Martina on fiksu bisnesnainen, aivan eri luokkaa kun Jossu Tukiainen, vaikka ihmiset heidät samaan luokkaan mieltävätkin. Kai se on kateus, mikä ihmisiä vaivaa. Ja lehtien juttujen perusteella on aika turha luoda mielipiteitä julkkiksista. Ja aion seurata sarjaa  :)

--- Lainaus päättyy ---

No enpä tiedä kun ulosotossa on kuitenkin melkoiset summat..

--- Lainaus päättyy ---

Aivan, kaikki mitä siitä Martinan ja Eskon asunnostakin ohjelmassa näkyy, on kuulemma velalla ostettua... näin luin todella luotettavilta roskalehden nettisivuilta ;D Ja että ohjelma on viimeinen epätoivoinen yritys rikastua turhan julkkiksen imagolla... Mutta who knows.

En ole kyllä katsonut ohjelmaa enkä katso, ihan periaatteesta.. ällöttää koko pari ihan kauttaaltaan, vauvan korvakoruja myöden.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta