Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/04/2024, 07:32:14

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotisivuaineksia  (Luettu 25771 kertaa)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #40 : 29/01/2007, 14:12:16 »
Mä oon miettinyt jotain uudistusta tuonne kotisivuille.. rakennuspäiväkirjan tilalle pitäs saada joku kevyempi juttu taloprojektista tms. muutenkin sivuja vähän kevyemmiksi kun tietoa kertyy niin pirusti  ::)

Poissa Jensku

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2251
  • KFOR 10/02-10/03
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #41 : 29/01/2007, 14:26:52 »
Mikä olisi sellainen yksinkertainen ja ilmainen keino tehdä omat kotisivut?
Mulla olisi nyt aikaa.... :) ja niistä näkyy olevan hyötyä...

Aivan umpitumpelolle helpointa on aloittaa oma blogi  ;) (=nettipäiväkirja)
www.blogger.com
www.vuodatus.net

Bloggerin uuteen versioon taitaa tarvita Gmailin eli Googlen sähköpostin, miulta saa kutsun jos sitä vielä tarvii. On kyl hyvä.
« Viimeksi muokattu: 29/01/2007, 14:56:32 kirjoittanut Jensku »
Ystäväni, ne jotka etsivät yhtaikaa 
myrskyä ja rauhaa
eivät löydä perille
kulkematta käsi kädessä
miten kaukana toisistaan
kulkevatkaan
- Tommy T.

taamaa

  • Vieras
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #42 : 29/01/2007, 15:21:43 »
Mikä olisi sellainen yksinkertainen ja ilmainen keino tehdä omat kotisivut?
Mulla olisi nyt aikaa.... :) ja niistä näkyy olevan hyötyä...

Aivan umpitumpelolle helpointa on aloittaa oma blogi  ;) (=nettipäiväkirja)
www.blogger.com
www.vuodatus.net

Bloggerin uuteen versioon taitaa tarvita Gmailin eli Googlen sähköpostin, miulta saa kutsun jos sitä vielä tarvii. On kyl hyvä.
Gmail kyllä löytyy...mutta olen joskus koulussa parit sivut koodaamalla tehnyt ja arvelin että jos olisi nyt helpompikin konsti olemassa :)

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #43 : 29/01/2007, 15:26:59 »
Mikä olisi sellainen yksinkertainen ja ilmainen keino tehdä omat kotisivut?
Mulla olisi nyt aikaa.... :) ja niistä näkyy olevan hyötyä...

Aivan umpitumpelolle helpointa on aloittaa oma blogi  ;) (=nettipäiväkirja)
www.blogger.com
www.vuodatus.net

Bloggerin uuteen versioon taitaa tarvita Gmailin eli Googlen sähköpostin, miulta saa kutsun jos sitä vielä tarvii. On kyl hyvä.
Gmail kyllä löytyy...mutta olen joskus koulussa parit sivut koodaamalla tehnyt ja arvelin että jos olisi nyt helpompikin konsti olemassa :)

Yksi esim. www.suntuubi.com

taamaa

  • Vieras
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #44 : 29/01/2007, 15:59:01 »

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #45 : 29/01/2007, 16:09:48 »
Munkin tekisi kauheesti mieli tehdä oma kotisivu. Mutta siihen pitäisi kyllä todella perehtyä, kun ei ole mitään aikaisempaa kokemusta. Josko ensi kesänä olisi aikaa kun koulujutut on silloin tauolla ja pitää käydä "vaan" töissä  :D.

virve

  • Vieras
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #46 : 29/01/2007, 20:51:27 »
Tuo Tanjan kysymys tuli kuin tilauksesta. Ollaan nimittäin, vielä hautomossa, suunnitelemassa yhdistykselle omia kotisivuja.

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #47 : 02/03/2007, 14:05:33 »
Pistin omat kotisivut jäähylle.

Viestinnässä olen just www-kurssilla, joka opettaa html-koodausta ja harjoitustyönä pitää tehdä pieni kotisivutyö. Teen siitä uuden pohjan omille sivuilleni, jos vaikka opin hyvin tuota koodausta niin osaan niitä laajentaa tahtoni mukaan. Sivujen sisältö muuttuu, ulkonäkö ei niin kovin paljoa... mukavaa vaihtelua, että termitutkimuksen sijaan saa suunnitella tällaista visuaalistakin puolta  :D

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Kotisivuaineksia
« Vastaus #48 : 19/03/2007, 19:41:42 »
Pistin omat kotisivut jäähylle.

Viestinnässä olen just www-kurssilla, joka opettaa html-koodausta ja harjoitustyönä pitää tehdä pieni kotisivutyö. Teen siitä uuden pohjan omille sivuilleni, jos vaikka opin hyvin tuota koodausta niin osaan niitä laajentaa tahtoni mukaan. Sivujen sisältö muuttuu, ulkonäkö ei niin kovin paljoa... mukavaa vaihtelua, että termitutkimuksen sijaan saa suunnitella tällaista visuaalistakin puolta  :D

ompas kova työ kun ei osaa yhtään, niin aloittaa tuo koodaus... mulla pitää kokoajan olla lappu nenän alla että saan jotain tehtyä. elementtien käsittäminen on aika sekavaa, kun näin illalla alkaa kattomaan tehtävänantoa...  :-[ sain yhden teksti tiedoston tehtyä, seuraavaksi pitäs alkaa tekeen tyylimäärittelyjä  ::) ihan mielenkiintoista, mutta taidan jatkaa vasta myöhemmin, nyt väsyttää...

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Kotisivuaineksia
« Vastaus #49 : 18/01/2009, 11:37:22 »
Käynnistelenpä jälleen keskustelua kotisivuista...

Olen täs jonkun aikaa keräillyt kuvia ja suunnitellut tekstejä uusille sivuille, joista haaveilen (taas)  :)
Ajattelin kurkata nuo muutamat IQ:n vinkkaamat ilmaisohjelmat, josko pääsisin työstövauhtiin !

Olis kiva jos laittaisitte linkkejä omille kotisivuillenne, saisi katselle muiden luomuksia. vaikkakin ne tosiaan on tuossa jokaisen nimimerkissä kiinni, mutta ei inspiroi selata läpi käyttäjiä  ;)