Yleiset > Asian vierestä

Niksikorneri

<< < (3/8) > >>

Kisu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ela - 29/01/2006, 22:24:00 ---Kertokaa mulle, hyvät ihmiset, miksi niitä topspuikkoja tai mitä pumpulipuikkoja ikinä onkaan tehdään, kun kuitenkin sanotaan, että korvaa ei saa kaivella millään kyynärpäätä pienemmällä!!!!!????? ??? ???


--- Lainaus päättyy ---

Niitähän voi käyttää muuhunkin kuin korvan kaivamiseen.. ;) :)

Ela:
Mä puhdistan niillä meikkiä jne... Mutta silti ihmetyttää,kun ne kuulemma on korviin tarkotettu...

Marge:

--- Lainaus käyttäjältä: Ela - 29/01/2006, 22:33:37 ---Mä puhdistan niillä meikkiä jne... Mutta silti ihmetyttää,kun ne kuulemma on korviin tarkotettu...


--- Lainaus päättyy ---

Mä käytän meikkauksessa ja myös korvien puhdistuksessa  ::) Vielä on korvat ihan kunnossa, kun en niitä kovin syvälle tunge  ;D Ja vauvan hoidossa ne on kans aika tarpeellisia kapistuksia. Ja askartelussa, ja... Ei kai muuten missään sanota, että olis korviin tarkotettu vai sanotaanko  ???

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Marge - 29/01/2006, 22:38:17 ---Ei kai muuten missään sanota, että olis korviin tarkotettu vai sanotaanko  ???

--- Lainaus päättyy ---
Eihän ne oo korviin tarkoitettu. ;D Siellähän just lukee, ettei saa käytää korvien putsaukseen! ;)

zatu:
Lisää käyttöä sukkahousuille: eräässä brittiläisessä puutarhaohjelmassa neuvottiin pujottamaan viinirypäletertut sukkiin, jotteivät linnut syö hedelmiä. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta