Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 22:23:05

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kuvan lisääminen profiiliin.  (Luettu 34783 kertaa)

Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #20 : 22/05/2006, 07:07:26 »
Mulla ei pelitä, vaikka yritän irc-galleriasta ja webshotista linkittää... Kuva olis kiva  ;D

Koetin katsoa kuvaa sen web-osoitteen perusteella, eikä toiminut.

Ei siis vika foorumilla vaan osoitteessa. :)

Nyt menee tosin jo pahasti OT.. Jatketaan kuvan lisäys profiiliin otsikon alla.  ;)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #21 : 22/05/2006, 16:05:28 »
Mulla ei pelitä, vaikka yritän irc-galleriasta ja webshotista linkittää... Kuva olis kiva  ;D
Sulla oli linkki päin mäntyä. Korjasin sen. Mutta silti ei näy... johtuen varmasti WebShotsista.

Näistä ulkopuolisista palveluista on vähän huono linkittää, takuuta toimivuudesta ei ole... Ainoastaan oma kotisivu tila on varmempi!
Ad astra per aspera!




Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #22 : 22/05/2006, 21:23:49 »
No koitan nyt irc-galleriasta, tuskin toimii.. Miten mä onnistunkin sen linkin saamaan väärin  ???




Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #23 : 22/05/2006, 21:32:31 »
Laitoin sulle yv:nä toisen linkin samaan kuvaan, kokeileppa sitä. :)


Mulla meni ainakin niin, että piti siitä "pikkukuvasta" napata linkki ennen kuin toimi. :)
« Viimeksi muokattu: 22/05/2006, 21:34:57 kirjoittanut Janica »

Ela

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #24 : 27/05/2006, 00:19:07 »
Miks mä olen saanut aikaisemmin omalta koneelta kuvan profiiliin, mut en enää? Teenkö jotain väärin, vai eikö ylipäätään onnistu enää jostain syystä?

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #25 : 27/05/2006, 18:33:58 »
Miks mä olen saanut aikaisemmin omalta koneelta kuvan profiiliin, mut en enää? Teenkö jotain väärin, vai eikö ylipäätään onnistu enää jostain syystä?
Tämä vika on yhä edelleenkin selvittämättä, sillä mitään selitystä toimimattomuudelle ei ole löytynyt!!

Siis tämä toiminto on joskus toiminut ja siksi koneelta on voinut avatar-kuvia liittelemään omaan profiiliin.
Ad astra per aspera!




Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #26 : 02/06/2006, 18:11:26 »
Mulla ei pelitä, vaikka yritän irc-galleriasta ja webshotista linkittää... Kuva olis kiva  ;D
Sulla oli linkki päin mäntyä. Korjasin sen. Mutta silti ei näy... johtuen varmasti WebShotsista.

Näistä ulkopuolisista palveluista on vähän huono linkittää, takuuta toimivuudesta ei ole... Ainoastaan oma kotisivu tila on varmempi!

Mä totesin, että webshotsin kuvista osa ei näy ollenkaan, ja osa näkyy jonkin aikaa. Puoli tuntia, päivän...  :o Mutta nyt totesin, että toimii kivasti niinkin, että linkittää kuvan joka on täällä foorumilla! (Itselläni lienee lemmikkien kuvissa.) ;D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #27 : 28/07/2006, 03:20:19 »
Miks mä olen saanut aikaisemmin omalta koneelta kuvan profiiliin, mut en enää? Teenkö jotain väärin, vai eikö ylipäätään onnistu enää jostain syystä?
Tämä vika on yhä edelleenkin selvittämättä, sillä mitään selitystä toimimattomuudelle ei ole löytynyt!!

Siis tämä toiminto on joskus toiminut ja siksi koneelta on voinut avatar-kuvia liittelemään omaan profiiliin.

Taitaa olla vielä yhä edelleen vika tietämättömissä.. Oon jo vähän tympääntynyt tuohon oman profiilin kuvaan.  ::)

Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #28 : 28/07/2006, 07:12:32 »
Miks mä olen saanut aikaisemmin omalta koneelta kuvan profiiliin, mut en enää? Teenkö jotain väärin, vai eikö ylipäätään onnistu enää jostain syystä?
Tämä vika on yhä edelleenkin selvittämättä, sillä mitään selitystä toimimattomuudelle ei ole löytynyt!!

Siis tämä toiminto on joskus toiminut ja siksi koneelta on voinut avatar-kuvia liittelemään omaan profiiliin.

Taitaa olla vielä yhä edelleen vika tietämättömissä.. Oon jo vähän tympääntynyt tuohon oman profiilin kuvaan.  ::)

Linkitä netistä.  ;)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #29 : 28/07/2006, 19:23:04 »
Vika saataisi ratkaistua yhdellä isolla päivityksellä, mutten ole sitä vielä uskaltanut tehdä, sillä en ole kerinnyt päivitystä vielä testaamaankaan...

Päivityksen yhtedessä kun on vähän epävarmaa, miten tämän foorumin ulkomuodon käy, mitä säilyy entisellään jne, joten vaatii aika tarkan testauksen ennen sen tekemistä.

Mielestäni ei välttämättä ole sen vaivan arvoista, kun kyse nyt kuitenkin on niinkin pienestä bugista, kuin tuo profiilikuvan vaihtaminen, joka onnistuu mainiosti netistä linkittämällä...
Ad astra per aspera!