Aivotoiminta ja sen puute > APUA!!

Yksityisviestit ei toimi!

<< < (4/4)

rapu:
Mistä tuolla yksityisviesteissä näkee omat lähetetyt viestit? Mun puusilmät ei löydä sellaista kohtaa ollenkaan enää...

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: rapu - 04/08/2011, 21:25:16 ---Mistä tuolla yksityisviesteissä näkee omat lähetetyt viestit? Mun puusilmät ei löydä sellaista kohtaa ollenkaan enää...

--- Lainaus päättyy ---
Ne  niin et meet siihen "Viestit"-otsikon päälle ja alta löytyy valikosta lähetetyt.

Mutta tuonne ne tallentuvat vain, jos profiilin yksityisviestien asetuksissa on laittanut ruksin kohtaan "tallena aina..."

rapu:
Tarkoitatko, että jos laittaa hiiren tuossa ylhäällä "yksityisviestit" kohtaan? Mulla on alasvetovalikossa vaan "lue viestisi" ja "lähetä viesti".
Ja ainakin mulla on ollut asetuksissa se talleta aina (ja "entisessä" foorumissa ne tallentuikin), mutta nyt kun rupesin ylipäätään etsimään, että mistä niitä asetuksia voi katsella, niin mä en löydä sitäkään ;D :-[ Niin ikään tuolla ylhäällä oleva "Profiili"-kohdan alasvetovalikossa on "yhteenveto, tunnuksen asetukset ja profiili", mutta en löytänyt niiden alta sanaakaan viesteistä.

lisäys: No niin, hyvä kun kirjoitin tämän tähän, niin heti löysin ne lähetetyt viestit ;D Mutta edelleen mulle on mysteeri mistä ne asetukset löytyy....

IceQueen:
Asetukset tulee profiilin kautta. Eli meet profiiliis tuolta ylhäältä ja sit löytyy ykstyisviestien asetukset. Sen verran kurkkasin jo, et sulla, rapu, on ruksi oikeessa kohdassa. ;)

rapu:
^kiitos! Nyt löysin itsekin ne asetukset! :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta