Aivotoiminta ja sen puute > APUA!!

Kuvan lisääminen profiiliin.

(1/19) > >>

Ela:
Hei. Minä kun olen kertakaikkiaan ihan kauhean tyhmä kaikessa mikä liittyy tietokoneisiin, niin en -yllätys yllätys- osaa lisätä kuvaa omalta koneeltani profiiliin. Mikä nyt neuvoksi? Yritän saada sen siitä "lataa kuva omalta koneelta"-kohdasta, mutta en vain saa sitä sieltä esiin  :(. Missä muodossa sen pitäisi olla?

Taru:
Jpg-kuvan pitäis ainakin näkyä. Laitoitko selaa, sit ylhäältä Look in ja selaa kansioon, jossa sulla se kuva on. Sit open ja muista vielä sivun alhaalta alhaalta painaa "muuta profiilia" -namiskaa. Auttoiko?

Tara:

--- Lainaus käyttäjältä: Taru - 12/01/2006, 19:20:49 ---Jpg-kuvan pitäis ainakin näkyä. Laitoitko selaa, sit ylhäältä Look in ja selaa kansioon, jossa sulla se kuva on. Sit open ja muista vielä sivun alhaalta alhaalta painaa "muuta profiilia" -namiskaa. Auttoiko?

--- Lainaus päättyy ---

Juuri noin pitäisi onnistua. Ja tosiaan ainakin jpg-kuvat näkyy.

Omaan profiiliin->Profiilin ulkoasu -> klikataan kohta Lataan oman kuvan koneelta -> painetaan selaa nappia -> selataan haluttu kuva omalta koneelta (missä kansiossa se siellä sitten jokaisen omalla koneella onkaan) ->valitaan kuva kaksoisklikkaamalla tai painamalla Avaa nappia. Kuvan polku eli osoite ilmestyy siihen profiilin riville-> painetaan alareunasta Muuta profiilia nappia.

Ela:
Kiitos avusta! Kuten huomasitte, onnistuin saamaan sen näkyviin. Mulla oli tosiaan vääränlainen muoto kuvassa, mutta kun aikani sekoilin koneen kanssa, sain sen bmb:ksi. Olen tosiaan aikalaiila hukassa tämän tietotekniikan kanssa...

Ally:
Hei!

Olen yrittänyt vaihtaa profiiliin kuvaa, mutta ei onnistu..osaakohan joku neuvoa? Vai onko päivitykset kesken tai jotain?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta