Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 14:12:04

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat  (Luettu 62215 kertaa)

Sundancer

  • Vieras
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #20 : 26/10/2004, 21:42:27 »
Lainaus


No nyt selvisi tuo syy keskellä sänkyä nukkumiseen! Täytyypä sanoa seuraavan kerran miehelle, kun tulee mun jälkeen nukkumaan ja mä nukun jo äksänä keskellä sänkyy, että rt-leskeyden seurauksia tämä vaan on.  ;)

mä nukun keskellä sänkyä ja mahdollisimman leveästi silloin, kun jostain syystä on valvemaailmassakin erityisen vahva tarve pyrkiä hallitsemaan omaa elämäänsä ja ympäristöään. Se sitten heijastuu myös siihen miten/missä asennossa nukkuu. eli ihan totta: rt-leskenä on pakko hallita elämäänsä kaikin puolin ja se näkyy myös sängyn valloittamisena  ;D

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #21 : 26/10/2004, 21:47:01 »
mä en taas osaa nukkua keskellä sänkyä, vaikka nyt yksin saanki nukkua isossa sängyssä..  :'(
ostin vielä uuteen asuntoon muuttaessani isomman sängyn.. vissiin pitäis opetella sit nukkuu keskellä sänkyä..  ;)





Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #22 : 02/12/2004, 18:41:21 »
Nyt voisi melkein sanoa, että mission paras anti oli saada vaihtelua elämään. Tutut kuviot hetkeksi katkolle, niin osaa taas arvostaa enemmän ihan tätä tavallista eloa ja oloa. :)
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #23 : 15/12/2004, 12:26:52 »
Nyt minäkin voin jo summata rt-ajan kokemuksia, kun miehen kone laskeutuu suomeen tänään.

Muiden ajatuksia lueskellessani huomasin, että olen samaa mieltä, että yksi parhaimmista "tuloksista", joita rt-aika on tuonut mukanaan, on oma itsenäistyminen. itse olen kyllä asunut itseksini kolme vuotta, mutta tarkoitan tällä lähinnä itsenäistymistä miesystävästä :) eli että ei niin paljon mene toisen mukana, vaan järjestää itsekin juttuja omien kavereiden kanssa.

Olen myös huomannut, että olen äärettömän perhekeskeinen ihminen. jos joku jäsenistä puuttuu, ei mikään elämä ole kovin aitoa ja täysipainoista.

Hyvä kokemus tämä varmasti on ollut ja ehkä jatkossa näitä tulee uusiakin. Vaikka en sitä tällä hetkellä kyllä toivo ;) nyt vain vuodenajasta ja muustakin niin väsynyt, että kiitollinen kun rt-aika on viimein lusittu!!

Heli

  • Vieras
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #24 : 22/12/2004, 20:40:34 »
Parasta missiossa oli todellakin sen kokeminen, että ollaan yhdessä välimatkasta huolimatta. En ole koskaan ennen omalla kohdallani uskonut kaukosuhteen toimimiseen, mutta nyt voin onnellisena todeta että tämän ihmisen kanssa suhde kestää tuhannet kilometrit välissäkin  :D

Lomat! Se jälleennäkemisen fiilis!!! Aivan ihania kokemuksia kaikki. Eivät unohdu ikinä :) Paljon pieniä juttuja, jotka jäävät varmasti mieleen. Sanat, joita sanottiin ja kirjotettiin.

Ja tietenkin uudet ystävät, joihin tämän yhteisen kokemuksen kautta on saanut tutustua! :)

Ja vielä sekin, kuinka wautsiwau komealta oma kulta niissä aavikkovetimissä onkaan aina kentällä näyttänyt!  ;D

anneholmberg

  • Vieras
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #25 : 28/12/2004, 13:14:54 »
Lainaus
Ja tietenkin uudet ystävät, joihin tämän yhteisen kokemuksen kautta on saanut tutustua! :)

Ehdottomasti!! Ollaan tulossa Vaasaan joku viikonloppu tammikuussa, joten katotaan sit et tavataan! ;D

Asioita jotka ovat jääneet mieleen on tietenkin lomat, kaikki ihanat tuliaiset, soitot afrikasta, kuvat... jne. Ja sit vielä sekin et kulta on saanut kokea oman unelmansa ja minä annoin siihen luvan on vahvistanut meidän suhdetta! :D Se mikä ei tapa, se vahvistaa....

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #26 : 24/02/2005, 16:35:16 »
Lainaus
Tätä pitää ruveta nyt jo aprikoimaan, missiota jäljellä enää 73 aamua.. ;D



enää?? niin se vaan aika taas menny... pitää vissii alkaa pohtia...  ;D





miipe

  • Vieras
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #27 : 09/04/2005, 11:43:47 »
Mulla tuli mieleen, tää aihe piiri, kun katselin kalenteria 30 aamua  :o

- LOMAT  ;D
- Rakastuminen uudelleen ja uudelleen  ;)
- Lentokentällä odottelut ( tuhannet perhoset vatsassa):
    ->Tajusin, enää ei oo tässä missiossa jäljellä yhtään lentokenttäkeikkaa.... :-X (niitä jää kaipaamaa: sitä tunnetta kun odottaa niin paljon näkevänsä toisen pitkästä aikaa tuloaulan ovista. ensi katseet, hui, menee vieläkin kylmät väreet kun niitä hetkiä muistelee , tämän takia mies heti uudestaan reissuun  ;), EI VAAN! ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.  :)

- Yhteydenpito, ikävä
- Oma henkinen kasvu (+ kai mä fyysisestikin oon muutaman sentin kasvanu,hih  :D)

+ kaikki ajatukset mitä on miettinyt + tehnyt.
- oma aika
- suhteen syventyminen. (tunne, että tämän jälkeen syntyvät ongelmat-> niistä selvitään!
- Heino kokemus kaiken kaikkiaan.
-TÄMÄ PALSTA ja sen ihmiset  ;)  TODELLA suuri asia ja apu!

yms. yms....

Kotiutumisen jälkeen vasta myöhemmin syntyy lisää asioita,joita tulee tähän aihepiiriin liittyen..

moilanensari

  • Vieras
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #28 : 09/04/2005, 19:02:56 »
 ;D ;D ;D minä yhdyn edelliseen nuo ovat asioita miksi tämä kolmas reissukin on mahdollinen... tästähän löytyy pelkkää plussaa kun antaa vain sydämen puhua :-*

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #29 : 09/04/2005, 23:35:57 »
tästähän löytyy pelkkää plussaa kun antaa vain sydämen puhua :-*

grrr aika vaarallinen lausahdus :)
enemmän plussaa mies maailmalla kun kotona ;)

ei kai , vitsi vitsi  ;D