Aivotoiminta ja sen puute > Ylläpidon ilmoitukset

Äitiyslomaa

<< < (3/5) > >>

Tara:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 14/04/2005, 11:56:51 ---Tosiaan laskettuun aikaan on vielä kuukausi, vähän reilu, mutta ei sitä koskaan tiedä, milloin se lähtö tulee... :)

--- Lainaus päättyy ---

Ja se sairaalakassihan on pakattuna..? :)

minni:
Oikein ihanaa äitiyslomaa ja viimeisiä odotushetkiä! :) Nautihan auringosta ja kasvavasta vatsasta!

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Tara - 14/04/2005, 12:00:56 ---Ja se sairaalakassihan on pakattuna..? :)

--- Lainaus päättyy ---
Eilen pakkasin! :D Sattui meinaan yks satakuntalainen toukomamma saamaan lapsen jo 7.4, laskettu aika hänellä oli 2 pv ennen mua.  :P Piti vaavin sänkykin pistää jo kuntoon, eli lakanat on paikoillaan ja pinnasuojus samoin. 8)

Nyt mä voin lähteä ihan hyvillä mielin synnärille! ;D

Kisu:
No sillä lailla.. :) Nopeasti se aika kuluu.. ::) Kohta siulla on jotakin ihanan suloista sylissäs, etkä meitä täälä enää muista olevankaan, eikä tarvitsekaan. :D

Onnea vielä kerran odotuksen loppumetreille.

Tulehan sitten kuitenki mammalomalta takasi, ennenku mie siirryn vastaavalle. ;D Eihän sitä kato ikinä tiedä, mitä toi Tara täällä ittekseen saa aikaan. :P ;D ;D

Tara:

--- Lainaus käyttäjältä: Kisu - 14/04/2005, 14:24:35 ---Tulehan sitten kuitenki mammalomalta takasi, ennenku mie siirryn vastaavalle. ;D Eihän sitä kato ikinä tiedä, mitä toi Tara täällä ittekseen saa aikaan. :P ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Oliko toi joku kehotus mulle..?  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta